Mitä saitte joululahjaksi?

Ihan niitä perinteisiä tuli taas, ja ihan tarpeeseen. Eli muutama lahjakortti, uutta pipoa, pari tyylikästä teknistä kauluspaitaa ensi kesää varten ynnä kaksi uutta takkia, sporttinen ja nahkatakki. Takeista ja merinovillapiposta olen erittäin tyytyväinen. Siihen toki oheen muutama aski suklaata ja dekkarikirja.

Parhaat lahjat eivät kuitenkaan olleet aineellisia, vaan kyllä ne menivät taas siihen yhdessä oloon, rauhaisaan mieleen ja hyvään ruokaan. Paras lahja oli kuitenkin nähdä isoäiti iloisena, vaikka hän nyt joutuikin viettämään ensimmäisen joulun poissa kotoa, kun se yksin kotona asuminen, edes kotihoidon ja meidän läheisten avustamana, ei enää oikein onnistu. Tästä huolimatta saimme uudessa asuinpaikassa järjestettyä ihan mukavan jouluhetken. Se veti itsenkin hyvin herkäksi.

Ikävämpää oli sitten paluumatkalla kuulla radion uutisista, että Hurstin vähävaraisten joulusta oli jouduttu ensikertaa käännyttämään ihmisiä pois, kun ei ollut enää tilaa ja ruokaa tarjota. Toivottavasti tämä uutinen kouraisee, ja kouraisee syvältä, jokaista hallituspuolueen poliitikkoa! Sitä yhtä joululaulua mukaillen: Jos saisin oikein suuren puurokauhan, mä sillä maailmalle antaisin rauhan ja jokaiselle edes jouluna onnen ja täyden vatsan.

Muutaman lahjan sain ja muutaman ostin itse itselleni.

Saadut:
- Kodintarvikkeita
- Laturi PS5 ohjaimille
- Rahaa

Itse ostetut:
- Aamutossut
- Avatar Frontiers of Pandora - From the Ashes Edition (PS5)
- Last of Us kausi 2 (4K Ultra HD)
- Lego
- Pulse Elite kuulokkeet (PS5)
- Varavirtalähde tietokoneelle

Olin ilmeisesti ollut erityisen tuhma tänä vuonna, koska lahjoja tuli vain yksi eli perinteinen Berigner-roseeviinipullo anopilta.

Tällä kertaa ei tullut yhtään peliaiheisia lahjoja, mutta toisaalta kun itse osti yli kymmenen peliä Black Fridayna, niin ehkä hyvä niin. :)

-Peak Performancen kollarihousut, nuo etätyöläisen parhaat työvaatteet
-Sukkia
-20kg kahvakuula. Saa kotitreeniin heiluttelua ja muutenkin vähän erilaisia liikkeitä normaalien käsipainojen oheen. Tämä oli ainoa lahja, jota olin varsinaisesti toivonut, tai no vaimolle maininnut.
-Mummo- ja pappaosasto antoi rahaa, kun ei osaa ostaa mitään. Tekisi mieli palauttaa rahat, mutta eihän ne niitä takaisin suostu ottamaan.

Jo pitkään metsästämä Metal Gear Solid: Portable Ops PSP.lle sekä itse itselleni lahjaksi lisäksi ostama MGS: Peace Walkerin myös PSP.lle, sitten muuten vain hyvää mieltä ja itse tehtyjä lohkoperunoita uunissa ja siihen kunnon porsaan sisäfile piffit ja yhdessä olemista puolisoni kanssa. Sit pelaamista, leffoja, suklaata niin paljon että tuli jo bulimia oireita, ja paljon paljon nukkumista kun ilmeisesti täysin huomaamatta töistä kertynyt univelkaa. Nukuin joku 14h putkeen ja vieläkin väsyttää. :oops:

Ylös Bottom