Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä Segan peliä odotat eniten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nemesis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nemesis

New Member
Jep, siinähän se otsikossa lukeepi: eli mitä Segan tekemää peliä odotat eniten?

Itse odotan eniten Jet Set Radio Futurea.

Originally posted by Nemesis

Itse odotan eniten Jet Set Radio Futurea.

Samalle taitaa mun ääni mennä myös. Ellei sitten Shenmue 3:sta oteta mukaan jo tässä vaiheessa. Tosin pitäisi vissiin 2:n hankkia sitä ennen...

--
MNi

Shenmue 3/Jet Set Radio Future

Vaikee sanoo. Jet Settiä odottelen ehkä vähän innokkaammin kun sen julkasu on kuitenkin paljon lähempänä. Eikä tota Shenmue 3:stakaan oo kai ees viel ilmotettu.

Hazukin Ryon seikkailut ovat kyllä melkein pakko saada nähdä loppuun. Seuraavaksi kävelen konsoliostoksille, kun Mue3 PAL-formaatissa ilmestyy kauppojen hyllyille.

Olisi myös hauskaa nähdä joku kaunis päivä Skies Of Arcadia 2.

Sen verran olen nyt päässyt Shenmue2seen sisään, että ehkä se Shenmue3 taitaa olla pakko-ostos, eli sitä odotan tällä hetkellä todella paljon. Täytyy vaan toivoa, että Shenmue3 tulis jollekin muulle kuin Xboxille, sillä sitä en kyllä haluaisi ostaa.

Odotin aika hiessä semmosta geimii ku REZ
mut nyt oon jo nähny ja pelannukki....
Se on Segan tekemä ja tulee sekä Dc:lle
että Ps2:lle joskus kait helmikuussa 02.

Heitänpä keskusteluun uuden pelin, nimittäin virtua fighter 4. Odotan tätä mielenkiinnolla ihan senkin takia, koska haluan nähdä miten Sega pystyy vastaamaan Tekkenin, Soul Caliburin ja DOA:n heittämään taistelulapaseen :)

Originally posted by Loke
Heitänpä keskusteluun uuden pelin, nimittäin virtua fighter 4. Odotan tätä mielenkiinnolla ihan senkin takia, koska haluan nähdä miten Sega pystyy vastaamaan Tekkenin, Soul Caliburin ja DOA:n heittämään taistelulapaseen :)

VF4 on ollut pitkään pelihalleissa. PS2-versioon saattaa tietty tulla uusia pelimoodeja ja asuja jne, mutta olennaisinta on kai pelattavuus itsessään, eikä siihen varmaan tule merkittäviä muutoksia.

VF4 on hyvä, mutta kun nykyään omistan DC:n, en ole yhtä innokas laittamaan rahaa Pelikaanin automaatteihin, joten tuonkin automaatin pelaaminen on jäänyt todella vähälle.

Ja DC:llehän ei VF4:ää ole tulossa. Snif.

Onko PS2:lle hyviä arcade-ohjaimia? Taistelupelejä tuskin kannattaa pelata niillä tavallisilla ohjaimilla sen enempää kuin Dreamcastillakaan?

Originally posted by petteri
Shenmue3 taitaa olla pakko-ostos, eli sitä odotan tällä hetkellä todella paljon. Täytyy vaan toivoa, että Shenmue3 tulis jollekin muulle kuin Xboxille, sillä sitä en kyllä haluaisi ostaa.

Heh, yhdyn tuohon täysin. Ainakin Shenmue 1 oli todella hyvä peli, kakkosta olen hiukan kokeillut, mutta koska en omista DC:tä, niin olisi mukava saada jo omalle konsolille joku Shenmue... Ja X-Boxia en osta ikinä. Toinen mitä odotan myös on juuri myös Loken mainitseman Virtua Fighter 4. Sekä tuo Cuben Sonic Adventure 2 Battle kiinnostaa myös... :)

Ylös Bottom