Zanis Dust
KonsoliFIN Alumni
Elämän pyörteissä-sarjaa tulee seurattua ehkä aktiivisimmin (kiitos Vardalle uusinnoista) ja Simpsoneita & South Parkia jonkin verran. Pienenä salaisena paheena mainittakoon Salatut elämät ja Emmerdale..
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu, saattaa olla näinkin. Mun muistaakseni on vielä kyllä yksi tuontantojakso, mitä ei ole näytetty, mikä kertoo Dawsonin & kavereiden viimeisestä kesästä. Voin olla kyllä väärässäkin, että ei sen puoleen...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Ymmärtääkseni sen kaikki olemassa olevat jaksot on jo näytetty Suomessa... eikä lisää ole uusia tulossa. Siis minun tietääkseni.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Seagle
Mulla on TV tuossa taustalla päällä suurin piirtein koko sen ajan mitä olen kotona. Sitä sitten tulee katottua enemmän tai vähemmän tarkkaavaisesti.
Thunderbirds, Iloitse...Originally posted by saintbert
Olen iloinen, jos joku keksii signaturestani vielä yhden 60-luvun sarjan.
Minun mielestä tuo valaisutapa taas kruunaa koko sarjan.Kuuitenkin minua häiritsee koko sarjan kuvaustapa, kaikkialla on pimeää. Pahimmillaan pimeä peittää puolet näyttelijöiden kasvoista jokapaikassa, joten synkkyyn "efekti" menettää kaiken voimansa ylikäytettynä.