Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä te katsotte TV:stä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elämän pyörteissä-sarjaa tulee seurattua ehkä aktiivisimmin (kiitos Vardalle uusinnoista) ja Simpsoneita & South Parkia jonkin verran. Pienenä salaisena paheena mainittakoon Salatut elämät ja Emmerdale..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Ymmärtääkseni sen kaikki olemassa olevat jaksot on jo näytetty Suomessa... eikä lisää ole uusia tulossa. Siis minun tietääkseni.
Juu, saattaa olla näinkin. Mun muistaakseni on vielä kyllä yksi tuontantojakso, mitä ei ole näytetty, mikä kertoo Dawsonin & kavereiden viimeisestä kesästä. Voin olla kyllä väärässäkin, että ei sen puoleen...
 
Mulla on TV tuossa taustalla päällä suurin piirtein koko sen ajan mitä olen kotona. Sitä sitten tulee katottua enemmän tai vähemmän tarkkaavaisesti. Seuraavia ohjelmia tulee seurattua pääasiallisesti.

-Kylmä Rinki
-Salatut Elämät
-Salatut Kansiot
-South Park
-Smackdown
-Teho-osasto
-Sinkkuelämää

Sitten on monia muitakin, kuten MoonTV:n peliohjelmat. Mutta nykyään on jäänyt varsinainen katselu vähemmälle, tulee surffattua ja IRC:ttua samanaikaisesti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Seagle
Mulla on TV tuossa taustalla päällä suurin piirtein koko sen ajan mitä olen kotona. Sitä sitten tulee katottua enemmän tai vähemmän tarkkaavaisesti.


Sama minulla. Se on siinä kuin hienona "näytön säästäjänä".
Olen paitsi passiivinen TV:n katsoja, myös erittäin kriittinen ja kaiken paskan seasta sieltä löytyy toki jotain katsottavaakin, kuten Simpsonit, jonka mainiolle yhteiskunta kritiikille ei voi olla nauramatta. Oz on helvetin hyvä pitkälti samasta syystä, tosin se ei vittuile jenkkien yhteiskunnalle huumorin kanssa, vaan sitäkin kovemmin keinoin. Sopranosta tuli myös katsottua, vaikkakin joudun tunnustamaan, että aloin jo pudota kärryiltä ja joidenkin mainitsemaa huumoria en sopranosista löytänyt kirveelläkään. Er on periaatteessa hyvä, mutta ei ole vaan jaksanut katsoa. Jonkin tasoinen skifi menee myös, kunhan se ei ole trekkiä. Babylon 5:sta katseli silmä munat kovana, ja Stårgate olisi kiva saada takaisin. Ja kuulemma on tulossa onkin.
 
Uutiset, Ylen teksti-TV (mm. sivu 220), South Park, Simpsons ja nykyään myös Ali G! Ren & Stimpy sais tulla uusintana...

EDIT: miten unohdinkaan...eli lisänä vielä melkein koko MoonTV:n ohjelmisto. :)
 
-south park (piru kun jäi tauolle)
-salaiset kansiot
-sinkkuelämää
-C.S.I
-ruutulippu
-motor forum
-formulat (aina kun tulee)

Siinä olikin kaikki must-to-see - sarjat. Satunnaisesti kattelen sitten simpsoneita, ensi-iltaa ym.
 
Hmm.. katselen aika paljon ohjelmia, mutta ainakin näitä tulee ihan vakituisesti katsottua aina sillon kun niitä tulee:

Sopranos, X-Files, Smackdown, URL, Hockey Night, Simpsonit, Late Night with Conan O'Brien, Futurama..

- Esa
 
Tässä ohjelmat mitä katselen tänäpänä:

- Late Night With Conan O'Brien (huonoja suomentajia)
- Oz
- Simpponit
- MacGyver, Ihmemies MacGyver

ja sitten jotain satunnaisia niikuin eilen katsoin sabrina the teenage witch, sitä olen välillä katsonut. Hauska se kissa :)

Mitähän vielä... Subidoa kun tulee MacGyverin jälkeen.
MoonTV:ltä peliohjelmat katson yleensä kerran viikossa.

Sopranos ei oikein enää kiinnosta. Eikä South Park:kaan.

Saturnday Night Livea ei kai tule tällä hetkellä.

Jos olis canal+, ei vois tehdä muuta kuin katsoa pelejä.
 
Uudet X-Files jaksot

Yksi sana: Boooring...

Toivottavasti paranevat jatkossa, eka jakso ei lupaa hyvää. Tosin kai näitäkin on pakko seurata että se suuri salaisuus paljastuu.
 
Ihan hyvä xfilu-jakso oli; IMHO epärealistista odottaa että kauden ekassa jaksossa päästäisiin täyteen vauhtiin...
 
Neloselta: Pää sekaisin, Kylmä rinki ja Champions league
kolmoselta: Amerikkalaiset komediasarjat
 
Minä en kyllä ymmärrä X-Filessiä. Mikä siinä niin viehättää?

Tosin syynä saattaa olla, että en usko salaliittoihin, joten on vähän vaikea katsoa innolla sarjaa jossa ei muuta olekkaan. Kuuitenkin minua häiritsee koko sarjan kuvaustapa, kaikkialla on pimeää. Pahimmillaan pimeä peittää puolet näyttelijöiden kasvoista jokapaikassa, joten synkkyyn "efekti" menettää kaiken voimansa ylikäytettynä.
 
mä kattosin Kellari Humppaa, Moottorisahauksen mm koitosta, Hevi Hovii ja niit kaikkii muita nelosen mainos ohjelmii mut kun perkele niit ei tuu :D
 
Mitä nyt mieleen tulee:

- Simpsonit
- Futurama
- X-Files
- Oz
- Prisma
- Ali G
- Sopranos
- Aikavaras

Harmi vain, kun tänne mettään ei kaapeleita saa ja satelliititkaan ei välttämättä hyvin näy.

PS. Minä ainakin tykkäsin uusimmasta X-Files -jaksosta.

Kuuitenkin minua häiritsee koko sarjan kuvaustapa, kaikkialla on pimeää. Pahimmillaan pimeä peittää puolet näyttelijöiden kasvoista jokapaikassa, joten synkkyyn "efekti" menettää kaiken voimansa ylikäytettynä.
Minun mielestä tuo valaisutapa taas kruunaa koko sarjan.
 
Ylös Bottom