Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä haluaisit Konsolien Sota III:lta?

Esa Mäkijärvi

KonsoliFIN Alumni
- Konsolien Sota I: http://cube.konsolifin.net/jutut/jutut.php?id=49
- Konsolien Sota II: http://cube.konsolifin.net/jutut/jutut.php?id=78

Vaikka Konsolien Sota -tarinan toinen osa on vielä tätä kirjoitettaessa pahasti kesken, niin olen jo visioinut pääkopassani saagan mahdollisesti päättävää (?) kolmatta osaa. Haluaisinkin tiedustella näin etukäteen, että mitä porukka haluaa tulevalta ikuisuusprojektilta?

Jatketaanko edellisosien linjoilla, vähennetäänkö turhaa nippelitietoa vai jätetäänkö koko tarina kokonaan tekemättä?

Kommentoikaapa.

- Esa
 
Mä haluaisin nähdä kuinka vähälle huomiolle jäänyttä Dreamcastia ylistettäisiin maasta taivaaseen.
 
Edellisosien linja on melkosen hyvä... Kunhan saataisiin lisää henkilöitä... Ja konsoleita... Mikäs kolmas osa on?? Dreamcastin paluu??
 
Infited labsin Phantom saisi saada suuremman roolin! Tekeekö sarja sitten näyttävän paluun tyyliin Star Wars?
 
Huomattavasti enemmän hahmoja. Vaikka ne olisivat vain yhden rivin verran tarinassa - silti. Kakkosessa pyöritään liikaa noiden "päähahmojen" ympärillä. Eli enemmän jäseniä huomioon :)
Kirjoitustyyli ohimenevine nippelitietoineen on loistava - älä muuta sitä.

Niin, ja tietysti jo juupiksen toivoma rakastelukohtaus Frankille ja juupajaapalle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Huomattavasti enemmän hahmoja.

Niin, ja tietysti jo juupiksen toivoma rakastelukohtaus Frankille ja juupajaapalle.

Kannatan molempia.
Jälkimmäinen voisi todellankin olla kruunaus kolmannen osan lopulle.

Ja tietysti haluan nähdä myös itseni, niin kuin moni muukin tällä foorumilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Huomattavasti enemmän hahmoja. Vaikka ne olisivat vain yhden rivin verran tarinassa - silti. Kakkosessa pyöritään liikaa noiden "päähahmojen" ympärillä. Eli enemmän jäseniä huomioon :)
Kirjoitustyyli ohimenevine nippelitietoineen on loistava - älä muuta sitä.

Niin, ja tietysti jo juupiksen toivoma rakastelukohtaus Frankille ja juupajaapalle.

Todellakin, tuo juupiksen ja Frankin kohtaus on pakko saada tarnaan!

Tosin ihan teksti riittää, ei oikeen houkuttele mpeg:nä ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Huomattavasti enemmän hahmoja. Vaikka ne olisivat vain yhden rivin verran tarinassa - silti. Kakkosessa pyöritään liikaa noiden "päähahmojen" ympärillä. Eli enemmän jäseniä huomioon :)
Kirjoitustyyli ohimenevine nippelitietoineen on loistava - älä muuta sitä.

Niin, ja tietysti jo juupiksen toivoma rakastelukohtaus Frankille ja juupajaapalle.

Samaa mieltä, varsinkin noi nippelitietokohdat on hauskoja... Jaa että Frankista tulis ikäänkuin Luke Skywalker ja Juupis olis Prinsessa Leia?? Tai sit Anakin ja Amidala... ihan miten vaan...

Edit: tossa Frankin ja Juupiksen rakastelukohtauksessa ei tarvii olla nippelitietoa...
 
MwHAHA

Tarina on mielenkiintoinen ja en malta odottaa koko tarinan valmistumista.. Kaikki efektit ovat loistavia ja mina TODELLA nautin nauraa MWHHAHAHAAH naurun kanssa kun lueskelen sita!!

(ja tietysti kuten varmaan kaikki muutkin toivon lisaa henkiloita tarinaan [itseni mukaan lukien] :)
 
Olen samoilla linjoilla muiden kanssa: vähemmän välianimaatioden kuvailua, enemmän hahmoja ja splättistä. Romanttinen kohtauskin kelpaa mainiosti, sillä uudet ideat ovet yleensä hyväksi sarjan jatkuvuuden kannalta (Grievaderin pojantyttären paluun kostoa seuraava karkumatka III). :D
 
:p

Antaa tulla vaan, johan mä olen kahdesti(?!?) kuollut niin kai se on kolmannen kerran kuoltava. Ja vaikka tarinat nyt ei ihan mitään huippu sci-fiä / "kunnollista" juttua olekkaan niin lukeehan noita ;)

Edit; no badass-ritari ei olekkaan kuollut kuin kerran! nouu :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Kukaan tuskin haluaa tietää, että Hawk- olikin oikeasti raskaana.. vai haluaako? ;)

- Esa

Saatana, eikä se kertonu mulle mitään! Mä oon vielä liian nuori isäksi.... :(
 
Ylös Bottom