Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä internet-selainta käytätte?

Vastaus: Mitä internet-selainta käytätte?

Nyt kyllä mäkin pääsin uuden selaimen (chromen) testailusta ohi, ja palasin tulikettuun. Kyllä se on kaunis kun lataa teeman :)
 
Vastaus: Mitä internet-selainta käytätte?

Nyt kyllä mäkin pääsin uuden selaimen (chromen) testailusta ohi, ja palasin tulikettuun. Kyllä se on kaunis kun lataa teeman :)

Kuin myös. Chrome oli myös jotenkin...noh, ihmeellinen, ei ainakaan minulle sopinut. Kevythän se on, mutta ei se riitä.
 
Vastaus: Mitä internet-selainta käytätte?

Firefoxia, varsinkin nyt kun 3.5 julkaistiin. Adblockilla, tietenkin.
 
Vastaus: Mitä internet-selainta käytätte?

Eipä tule käytettyä enää kuin pelkkää Google Chromea:rolleyes:

Paljon parempi omaan makuun kuin esim. IE..
 
Vastaus: Mitä internet-selainta käytätte?

Aiemmin opera, firefoxista en koskaan tykännyt jostain syystä. Nyt opetan chromea operan tasolle.
 
Vastaus: Mitä internet-selainta käytätte?

Kyllä se Google Chrome on paras mitä tällä hetkellä on saatavilla. Nopeus on omaa luokkaansa.
 
Vastaus: Mitä internet-selainta käytätte?

Nykyään lähinnä vain Operaa. Se on nopea, muunnneltava ja tämä Wand-sydeemi on ihan ykkönen.

Tuli kokeiltua myös Google Chromea ja Safaria. Chrome oli ehkä nopeampi kuin mikään muu selain, mutta minua ärsytti kovasti sen yksinkertaisuus. Joitain tärkeitäkin säätöominaisuuksia puuttui.

Safari taas tuntui olevan melko hidas, vaikka jotkut haukkuvatkin sitä nopeimmaksi selaimeksi. Tuntui vaan siltä, että tämä on liian raskas.

Poistin molemmat selaimet. Kyllä tällä Operalla ja kakkos-selaimena toimivana Firefoxilla pärjää, varsinkin nyt kun Firefox sai 3.5-päivityksensä. Selaimen käynnistäminen ja käyttö nopeentuivat huomattavasti.

IE:een ja Netscapeen en koske pitkällä tikullakaan, se on varma.
 
Vastaus: Mitä internet-selainta käytätte?

Mozilla Firefox 3:sta, mutta koneelta löytyy myös IE 8 ja Chrome. Chromea käytän, jos Firefoxiin ilmaantuu ongelmia eli harvoin ja IE:tä en itse käytä paljoa, mutta muut tällä koneella käyttävät.
 
Vastaus: Mitä internet-selainta käytätte?

Mozilla Firefox. Laajennukset kuten Foxytunes on mulle tärkeä osa selainta. Lisäksi aina pelotellaan IE:n tietoturva-aukoista.
 
Ylös Bottom