Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä konsolia?

  • Viestiketjun aloittaja Vinylic
  • Aloituspäivämäärä
V

Vinylic

Guest
Mitä konsolia suosittelisitte minulle. Äxxöniä saisi olla loputtomiin eli action pelejä haluaisin. C&C Renegade, Max Payne , Mohaa ja Counter Scrike on mieleeni. Mutta mikä olisi paras konsoli.? Nintendo kuusnelkun Sega Megadriven GayBoyadvancen ja pleikkaykkösen jo omistan.
Eli aseet ja veri saisi lentää. Kyl vois samal kumiki palaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
PS2 / Xbox varmaan oikea valinta sinulle...

- Esa

Niin no mutta onhan Cubellekin tulossa hyviä räiskintöjä esim. Metroid Prime ja Rarelta varmaan tulee Perfect Darkille jatkaja. Siis jos puhutaan puhtaasti FPS-peleistä. Tosin tuo kumin palaminen taitaa hoitua paremmin PS2:lla tai Xboxilla! Sanotaanko näin, että jos grafiikka on sulle se ykkösjuttu, niin hommaa Xbox. Jos taas pelitarjonnan laajuus ja laatu ja hyvät tulevaisuudennäkymät(30milj. PS2 myyty!) ovat tärkeitä juttuja, niin hommaa PS2.
 
Voin ihan pokkana sanoa GameCube. Metroid Prime, Perfect Dark Zero, Die Hard Vendetta, Starfox Adventures(on muuten ilmiselvä Max Payne, paitsi että tässä ei lennä veri:p), Timesplitters 2 yms.

Ei ehkä laajin, mutta mielestäni selvästi lupaavin äxönpelitarjonta.

Kumin palaminen on soveliainta Xboxilla... Mutta jos autopelin ei tarvitse aina olla sitä saman toistoa vaan hieman poikkeava, niin miten olisi Donkey Kong Racing GameCubella(ajetaan kaikenkarvaisilla eläimillä maassa, vedessä ja ilmassa)?;)

Omahan on päätöksesi, jos et jaksa odottaa parhaimpia äxöneitä niin hanki Xbox ja Halo. Jos taas jaksat odottaa niin ei muuta ku kauppaan hankkimaan GameCube ja odottamaan kaikkia niitä tulevaisuuden lupauksia.
 
Juu X-boxxii ajattelin ja sellasii erimmoisil nintendon ukkeleil pelaamist oon koklannu nintendol ja sillä gameboyadvancella. Nää nintendo jutut Ehkä x-boxxin hommaan ku se o tehokkainki.
 
Osta vaan se Xbox.
Sille tulee olemaan paljon enemmän huippupelejä kuin PS2:lle.

Huom. Tää foorumi on aikasta lailla PS2-fani painotteinen, joten valtaosa kommentoijista on myös sen mielisiä.
 
FPS-peleistä pitävälle GC on aika kova sana jos N64:n linja jatkuu edes jossain määrin. Toisaalta PC-pelejä tulee XboXille varmaankin astetta enemmän.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kola
Osta vaan se Xbox.
Sille tulee olemaan paljon enemmän huippupelejä kuin PS2:lle.

Huom. Tää foorumi on aikasta lailla PS2-fani painotteinen, joten valtaosa kommentoijista on myös sen mielisiä.

Kas kummaa, kun PS2:ta ei ole kukaan ilman vaihtoehtoa suositellut, mutta Xboxia on... Se siitä PS2-painotteisuudesta... :)

Ja tässä vielä alkuperäiseen kysymykseen: kannattaa itse ottaa mahdollisimman paljon selvää asiasta eikä kysellä täällä fanipojilta.
 
No, kuten jo edellä mainittiin, jos et jaksa odottaa ja jos sinulla on vähän lisärahaa niin osta Xbox. Muuten suosittelen sinua ehdottomasti odottamaan GameCubea, tuleehan sille Perfect Dark Zero, Metroid Prime, 007: Agent under fire (vaikka onkin PS2-käännös) ja tietenkin Turok evolution.
Uskaltaisin sanoa myös, että tuskin kannattaa ostaa PS2:ta.
 
Xbox

Räiskintöjä on ja tulee ja tulevissa räiskinnöissä (ainakin UnrealChampionshipis:ssä) on netti peli mukana, joka on eeerittäin hyvä juttu FPS faneille.... Lisäksi ohjain on oivallinen FPS peleissä, kunhan sulla ei oo siroja pikku käsiä.

ps. Turok taitaa tulla kaikille uusille koneille, tai ainakin tulee Xboxille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jos räiskintää etsit on Xbox hyvä valinta. Sille tulee Breediä, Mace griffin bounty hunteria, Unreal championshipiä.......

Ps2:dellakin on joitakin mutta ohjain ei mielestäni sovi räiskintään.
 
Suosittelen GameCubea tai PS2:a.
PS2:lla tulee varmaan kuitenkin enemmän sinua kiinostavia räiskintä- ja autopelejä. Cube on aika hyvin karistanut Nintendon lastenkonsolimainetta, joten uskon ettei sillekkään tule olemaan pulaa vastaavista peleistä. Ja nythän samat pelit ilmestyvät yhä useammin sekä GC:le ja PS2:lle, lukuunottamatta joitain eksklusiivipelejä.

Suosittelenkin yhdeksi tärkeäksi valintakriteeriksi juuri nämä yksinoikeuspelit.
PS2:lla näitä ovat esim. Gran Turismot, Devil May Cry pelit, Final Fantasyt...
GC:llä näitä ovat Mariot, Zeldat, tietyt Star Wars pelit, Metroid...

Uusista konsoleista PS2:lla on varmin tulevaisuus, ja sille tulee takuuvarmasti paljon hyviä pelejä kaikista genreistä. Tulevaisuudessa verkkopelaaminen onnistuu PS2:lla ja xboxilla, GC:llä verkkopelaaminen on vielä täysin hämärän peitossa.

Xboxia en uskaltaisi tällähetkellä suositella. Jos myynti ei ala sujua paremmin, niin pelien tulo voi tyrehtyä pääasiassa porttauksiin PC peleistä (ei välttämättä huono asia jos pitää PC peleistä, eikä omista uutta PC:tä)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
tässä vielä alkuperäiseen kysymykseen: kannattaa itse ottaa mahdollisimman paljon selvää asiasta eikä kysellä täällä fanipojilta.
Aivan!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia


Samoin. Tosin konsoli saattaa tulla halvemmaksi.


No enpä nyt niin sanois, koska PC:lle pelit kuitenkin maksaa vähemmän ja PC:llä voi myös tehdä paljon muuta... Itse omistan sekä PC:n että PS2:sen ja olen kyllä laskeskellut että PC on tullut reilusti halvemmaksi.. PS2 nimittäin on maksanu DVD-leffat pois jätettynä noin 7000-8000mk (Ne mukaan ja lähennytään 11000mk). Koneeseen on mennyt myös reilut 7000, mutta siihen on ostettu paljon muutaki kuin peleihin liittyvää..
Ja PC on kyllä mielestäni ehdottomasti paras "pelikone" räiskintäpeleihin.. Valikoima on laaja eikä hiirtä ei voita mikään ohjain. .
Itse olen vannoutunut PS2:sen käyttäjä,mutta sinun kannattaa vain panostaa PC:seen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LareM



No enpä nyt niin sanois, koska PC:lle pelit kuitenkin maksaa vähemmän ja PC:llä voi myös tehdä paljon muuta... Itse omistan sekä PC:n että PS2:sen ja olen kyllä laskeskellut että PC on tullut reilusti halvemmaksi.. PS2 nimittäin on maksanu DVD-leffat pois jätettynä noin 7000-8000mk (Ne mukaan ja lähennytään 11000mk). Koneeseen on mennyt myös reilut 7000, mutta siihen on ostettu paljon muutaki kuin peleihin liittyvää..
Ja PC on kyllä mielestäni ehdottomasti paras "pelikone" räiskintäpeleihin.. Valikoima on laaja eikä hiirtä ei voita mikään ohjain. .
Itse olen vannoutunut PS2:sen käyttäjä,mutta sinun kannattaa vain panostaa PC:seen.
Lolzista..meillä meni PC:n 11000mk ja PS2:n 3000mk..oot kyllä mahtanu ostaa kaverillekkin kanssa?
 
Osta PS2 sille tulee parhaat pelit ja silleon tullu jo huippupeleja esim.MGS2,SH2,GT3,GTA3,RF siinä ne parhaat olikin;)
 
ja sitten alkuperäiseen viestiin

"Mitä konsolia suosittelisitte minulle. Äxxöniä saisi olla loputtomiin eli action pelejä haluaisin. C&C Renegade, Max Payne , Mohaa ja Counter Scrike on mieleeni. Mutta mikä olisi paras konsoli.? Nintendo kuusnelkun Sega Megadriven GayBoyadvancen ja pleikkaykkösen jo omistan.
Eli aseet ja veri saisi lentää. Kyl vois samal kumiki palaa."

eli luettelemasi pelit ovat FPS pelejä, ja niistä ei xboxilla tule olemaan pula. ja xboxin padi on hommaan paljon parempi kuin PS2 vastaava, ja GC:n ohjainta en ole testanut.

Myös autopelejä xboxille on tulossa paljon, tästähän kertoo jo julkaisulistalla olevat 2 huippupeliä PGR ja RSC

yksinoikeus pelit ovat myös hyvässä asemassa xboxilla, ja multiplatform pelit ovat toistaiseksi olleet aina parhaimpia xboxilla.

T:wombut
 
Ylös Bottom