Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä pelilehteä tilaatte?

Legomancer

New Member
Eli kuten yllä lukee, mitä pelilehteä te luette/tilaatte? Omaan postiluukkuuni kolahtaa Pelimestari joka kuukausi. Monet sanovat, että se on ihan tyhmä, mutta lehti se on kai sekin.

Monet tuntuvat tilaavan PELIT-lehteä, kun siihen ängettiin se konsolit-osiokin. Mutta mitä tämä väki täällä tilaa?
 
Tilasin Peliasemaa pari vuotta, mutta kun se hemmetti piti sulauttaa Pelit:iin niin lopetan sen tilauksen varmaan pian. Ei meinaan paljon PC ja Xbox pelit kiinnosta:mad:
 
Ennenkuin Super Power (tai siis Konsolipelaaja) yhdistyi Pelit-lehteen, niin tilasin sitä. Kun ilmoitus yhdistymisestä tuli, lopetin tilauksen samantien. Ja tuon uusimman Pelit-lehden lukeneena tein mielestäni viisaan päätöksen. Tilata en ole aikonut vielä mitään, mutta tuo Pleikkari2-lehti kiinnostaisi, kun Everlast ja Co. on sen mahtavaan kuntoon saaneet! Toisaalta pelkkä PS2-anti ei riitä minunlaiselleni monen konsolin omistajalle, joten sitäkin pitää harkita.
 
Pelittiä tilailen.
Lehdesta ei kyllä paljoa voi ensimmäisen numeron perusteella sanoa (yhdistetty lehti siis) mutta pelitissä pysyn.
 
Pelittiä olen lukenut käytännössä katsoen jo melkein kymmenen vuotta ja tilannutkin jo seitsemän, enkä todellakaan meinannut tilaustani lopettaa tämän yhdentymisen jälkeen.
Itse pidin "ensimmäisen" numeron sisällöstä ja ulkoasusta paljon, mutta katsotaan mihin lehti lähtee kehittymään.

Nintendo-lehti tuli aikoinaan ja vaihtui Super Poweriksi, mutta varsinaista konsololehteä ei ole minulle tullut enää moneen vuoteen.
 
Tilasin ennen Super Power, vuoden jälkeen lopetin tilauksen...huomasin et lehti on helvetin puolueelinen "NIPAlle"
Onhan tosta aika kauan....

Oon tilannu CVG:tä erittäin hyvä lehti kunnes meni muuttamaan ulkoasujaan...P*SKA!

En oo jälkeen tilannu mitään...kaikki lehdet vaikuttavat "huonolta" paitsi Edge, joka ihan hyvä...mut lehdessä on liikaa mainosta ja juttuja jotka eivät liity peleihin:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legomancer
Omaan postiluukkuuni kolahtaa Pelimestari joka kuukausi. Monet sanovat, että se on ihan tyhmä, mutta lehti se on kai sekin.

Se on ihan tyhmä.
 
Viimevuonna tilasin Peliasemaa, ja ostin Pelit-lehden jokaisen numeron (paitsi 2 ensimmäistä). Nyt kun lehdet yhdistyivät, oli helppo jatkaa samalla linjalla. Olin kyllä varsin ennakkoluuloinen tuon uuden Pelit-lehden suhteen, mutta ihan hyvä siitä onneksi tuli.
Tietenkin PS2-asiaa saisi olla enämmän, mutta en halua PC-asiastakaan tinkiä.
 
En ole koskaan tilannut mitään pelilehteä, vaikka kerran meinasinkin aloittaa PeliMestarin tilaamisen, mutta silloin olikin sen verran huono rahatilanne, että jätin koko hankkeen väliin (onneksi).
Nyt olisi sen sijaan tarkoitus aloittaa tuon uudistuneen Pelit-lehden tilaus, sillä ensimmäinen numero vakuutti ainakin minut.
 
PELIT lehti on paras pelilehti mitä Suomen maalla on.

Joten tilaan sitä. (Tai oikeestaan se tulee ilmatteeks. :))
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Ennenkuin Super Power (tai siis Konsolipelaaja) yhdistyi Pelit-lehteen, niin tilasin sitä. Kun ilmoitus yhdistymisestä tuli, lopetin tilauksen samantien. Ja tuon uusimman Pelit-lehden lukeneena tein mielestäni viisaan päätöksen. Tilata en ole aikonut vielä mitään, mutta tuo Pleikkari2-lehti kiinnostaisi, kun Everlast ja Co. on sen mahtavaan kuntoon saaneet! Toisaalta pelkkä PS2-anti ei riitä minunlaiselleni monen konsolin omistajalle, joten sitäkin pitää harkita.
Konsolipelaaja ei yhdistynyt Pelit-lehden kanssa vaan Peliasema-lehti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knopfler
Tilasin Peliasemaa pari vuotta, mutta kun se hemmetti piti sulauttaa Pelit:iin niin lopetan sen tilauksen varmaan pian. Ei meinaan paljon PC ja Xbox pelit kiinnosta:mad:
Kyllähän Pelit-lehdessä nykyään arvostellaan kaikkien konsolien pelejä tasapuolisesti ja eniten tällä hetkellä juuri PS2:n pelejä, kun muita Xboxia ja GC:tä ei ole vielä täällä julkaistu. Ja mitä mä olen lukenut, konsolipeliarvostelut ovat ihan yhtä asiallisia ja asiantuntevia, kuin tietokonepeliarvostelut ja nehän tekevät sama porukka, joka teki Peliaseman arvostelut.
 
Pleikkari2 lehtee tilaan. Ennen tuli VPL, mut PS2:n ostettua piti lopettaa sekin. Pelit lehtee ostan aina ku on tulossa joku kiinnostava juttu jolleki muulle koneelle ku PS2:lle. PS2 jutut voin lukee Pleikkari2:sta. Tosin netistä löytyy aika paljon hyviä arvosteluja. Yleensä pyrin lukemaan kaikki mahdolliset arostelut..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck

Konsolipelaaja ei yhdistynyt Pelit-lehden kanssa vaan Peliasema-lehti.

Ei vai? Miksi sain sitten sellaisen lappusen Konsolipelaajan tilaajana jossa niin väitetään? Siinä kerrottiin että Konsolipelaaja ja Pelit yhdistyy ja että kysyttiin haluanko jatkaa uuden "entistä ehomman" Pelit-lehden tilausta. Vastasin en.
Ja tuosta oli myös PS2finin uutisissa: Konsolipelaaja osaksi Pelit-lehteä
 
Kaikki nää OPSM:ät ja PSM2:set on hyviä lehtiä. Niitä on vaan kovin hankalaa tilata. Aina sillon tällöin tulee kyllä osteltua :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck

Kyllähän Pelit-lehdessä nykyään arvostellaan kaikkien konsolien pelejä tasapuolisesti ja eniten tällä hetkellä juuri PS2:n pelejä, kun muita Xboxia ja GC:tä ei ole vielä täällä julkaistu. Ja mitä mä olen lukenut, konsolipeliarvostelut ovat ihan yhtä asiallisia ja asiantuntevia, kuin tietokonepeliarvostelut ja nehän tekevät sama porukka, joka teki Peliaseman arvostelut.


Tasapuolisesti varmaan kyllä, mutta kun yli puolet lehden arvosteluista on PC-pelejä, niin ei siitä sitten jää tulevaisuudessa kolmelle konsolille kovinkaan montaa arvostelua kullekin. Ja kun ei omista kuin yhden konsolin on lehden anti aika olematon. Vielä harmittaa se kun paras arvostelija, Marko Ahonen, oli saanut vain yhden pienen arvostelupalstan. Ja vielä oli Turusen kolumni pienennetty puoleen sivuun...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Ei vai? Miksi sain sitten sellaisen lappusen Konsolipelaajan tilaajana jossa niin väitetään? Siinä kerrottiin että Konsolipelaaja ja Pelit yhdistyy ja että kysyttiin haluanko jatkaa uuden "entistä ehomman" Pelit-lehden tilausta. Vastasin en.
Ja tuosta oli myös PS2finin uutisissa: Konsolipelaaja osaksi Pelit-lehteä
Aha, no mä en oo saanut mitään lappua, jossa ois jotain informaatiota asiasta ja itse tilaan Konsolipelaajaa.
Vois alkaa sitten tilaamaan Pleikkari2-lehteä... Paljonkohan se maksaa kuukaudelta... Everlast?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Peliasema-lehti tuli ennen mut tilasin ton uuden Pleikkari2-lehden. Tuntuu että siinä on paljon sellaisia juttuja mitä muualta ei löydy...? onks kukaan muu huomannut samaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Tällä hetkellä en tilaa mitään pelilehteä. Tylsää, eikö?

- Esa
Samoin täälläkin. Ainoa ero vain, että en ole ikinä tilannut mitään pelilehteä. Enkä tilaa.
 
Ylös Bottom