Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä sait ja annoit joululahjaksi?

Rahaa ei tullut, koska se ei ole ollut meillä tapana ja toisekseen sitä tuli äskettäin ylioppilasjuhlien yhteydessä mukavasti. Kuitenkin, tuommoista kertyi:

DVD-levyille telineen (eli käytännössä Xbox-peleille hylly, tosin pitää ostaa toinen loman aikana kun kaikki ei mahtuneet)
Muutaman kirjan, mm. "Hobitti eli sinne ja takaisin" ja J. Tervon "Taksirengin rakkaus".
Mini Maglite
Iittalan "Nappi" kynttilälyhdyn (vihreä)
Kahvimukin ja ison vihreän lasilautasen (kahvimukeja oli pariton määrä ennen, tulevan kodon täyttöhän tässä on jo menossa)
Suklaata
Pyhkeen, sukat, hanskat, kaulaliinan, yöpaidan, alusvaatteita.

Äitille ja isälle ostin 4 leffalippua ja suklaarasian, sisko ja sen mies saivat hyvää punaviiniä ja tuommoisen Nappi -kynttilälyhdyn jonka minäkin sain (muah, sain muuten siskolta :p), toisaalta niille ostin punaisen, itse sain vihreän).

Oikein mukava joulu oli. Jos tästä nyt vähitellen palaa arkeen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jericho
Et sattumoisin tiedä, että mistä toi Futurama oli ostettu? Onko se suomeksi tekstitetty?

Itsehän mä sen tilauksen tein dvdon.com:sta :) Takakannen teksti on vain ruotsiksi, kyljessä ja edessä englanniksi, muuten sama kuin suomen tuleva julkaisu, eli suomitekstit löytyy.
www.dvdon.com
 
Itse kuulun jo tähän setä-luokkaan, joten tuli annettua lahjoja (mm. autorata!) aika tavalla isommalla summalla kuin itse saatua. Toisaalta, kakaroiden ja sukulaisten ilmeet on jokaisen pennin arvoisia, joten ymmärrän kyllä joulupukkia. ;)

Yhden kaverin poika sai ylipuhumiseni takia PS2:n eikä Xboxin, (jota typerä isä oli jo hankkimassa markkinointiviestinnän uhrina). Pitää viedä mukulalle vielä ainakin eka PES ja muuta PS2-krääsää, jotta lahja on täydellinen ja saan kunnon pelivastusta isästä & pojasta muutaman kuukauden päästä :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Itse kuulun jo tähän setä-luokkaan, joten tuli annettua lahjoja (mm. autorata!) aika tavalla isommalla summalla kuin itse saatua. Toisaalta, kakaroiden ja sukulaisten ilmeet on jokaisen pennin arvoisia, joten ymmärrän kyllä joulupukkia. ;)
Sama juttu.
Meinasin itsekin ostaa kummipojalle Scalextricsin autostraadan, mutta hinta pysäytti. Ziisös. No, ei varmaankaan sattunut pahasti, sillä kummipoika on vasta 3kk. :)
Brion hylly sen sijaan tyhjeni hyvin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator

-Soundbug (googlettakaa niin tiedätte)

Mites toi Soundbug on pelittäny? Saako äänestä selvää jne..?

Itse sain:

Splinter Cell
Moto GP
Controller-S
Subaru Impreza WRC tosin 1:16 :mad: (toivoin 1:1, pukki prkl)
Rahaa parisataa erkkiä...
Pari arpaa (kas kummaa ei voittoa...)
Suklaata (puuh...)
Sukkia yms...
 
Sain kaiken mitä toivoinkin! :D

Elikkäs:

1. Nintendo Gamecube + pari peliä
2. Alivaltiosihteerit-kirjan
3. CD:n
4. Marimekon laukun
5. Rubikin kuution :confused: (Mikä oli kyllä yllätys!)

Lisäksi kilo karkkia:p
 
Sain

3 paria sukkia

Kalsarit

Pandan juhlakonvehtirasia


Annoin

THPS4 PS1 peli

Westlife Best Of CD

Taru Sormusten Herrasta VHS

20 euroa

Aamutossut

Aamutossut

Pupu

Tuikkujutska

Pandan juhlakonvehtirasia
 
Sain:

Nirvana cd:n
Friendit dvd:n
Mr.Bean lautapelin
Pyyhkeet
Lakanat
Parranajokojeen
500 euroo
Pusun

Annoin:

PS2:sen
Rachet&Clank pelin
15 kg:n puntit
Jalkakylpy-laitteen
Pari video kasettia
Apulanta cd:n
Haluatko miljonääriksi lautapelin
 
-15 PS2 peliä (ainoat mainitsemisen arvoiset GTA:VC, Tekken 4, Getaway, Space channel 5, WRC 2 extreme ja Soccer slam.)
-Multitap
-100e rahaa + kolme ässä arpaa
-Kentin uusin levy
-Peakin takki
-Neulepaita
-Erinäisiä makeisia
-Tiger Woods: Miten pelaan golfia -kirja
 
Ylös Bottom