Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä toivot joulupukilta?

Minä taasen toivon lahjaksi:

  • Starfox Adventures Gc pelin
  • Uuden kasetti nauhurin
  • Karkkia tietysti
 
CDitä ja pelejä taidan ostaa. Myös kuulokkeet pitäisi saada mutta ne pitänee ostaa jo ennen joulua että pääsee kuuntelemaan musiikkia.
 
Aika pelipainotteiseksi jää. Hieman hankala päättää, mitkä kaksi peliä toivoisi, se kun on sellainen raja. Eternal Darkness olisi kyllä yksi hyvä lisä, koska ei ole tullut Cubelle ostettua kahta peliä enempää. Pleikalle ehdottomasti Burnout 2. Se nyt onkin sitten siinä, että joko Onimusha 2 tai Eternal Darkness. Jos todella hyvä tsäkä käy niin sitten ED ja Onimusha 2 :D.
 
Tänä vuonna joulupukki saa luvan kiikuttaa kotiin tukun erilaisia DVD-elokuvia. Lopullisesta listasta tarkemmin sitten jouluaaton jälkeen.

Pelejä en tänä vuonna toivo/saa lainkaan.

- Esa
 
5 DVD-elokuvaa, mm. LOTR- Extented Edition, Spider-Man, Star Wars: Episode 2...
4 musa CD:tä.
Siinäpä se.
 
Joulu on tässä perheessä ainakin semmoista aikaa että silloin ostetaan kaikki "kalliit" vermeet ja elektroniikat jos joskus (Eli mutsi sanoo toukokuussa vielä että justihan oli joulu ja kesäkuussa että pian on joulu jos jotain yli tuhannen markan ostoksia menee pyytämään tai sitten pitää maksaa itse 60% ostoksesta:D)

Toivonut olen:

Creative Nomad Zen mp3-soitinta

Xbox-konsolia

Kahta 120Gt Samsung V60 "säilöntäkiekkoa"

Corsair XMS PC3500 DDR 256mt muistia

Burnout 2 ps2-peliä

The getaway ps2-peliä

Halo xb-peliä

Splinter Cell xb-peliä

Ja ehkäpä Xboxille Controller-S

Sellasta...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dmz
Joulu on tässä perheessä ainakin semmoista aikaa että silloin ostetaan kaikki "kalliit" vermeet ja elektroniikat jos joskus (Eli mutsi sanoo toukokuussa vielä että justihan oli joulu ja kesäkuussa että pian on joulu jos jotain yli tuhannen markan ostoksia menee pyytämään tai sitten pitää maksaa itse 60% ostoksesta:D)

Toivonut olen:

Creative Nomad Zen mp3-soitinta

Xbox-konsolia

Kahta 120Gt Samsung V60 "säilöntäkiekkoa"

Corsair XMS PC3500 DDR 256mt muistia

Burnout 2 ps2-peliä

The getaway ps2-peliä

Halo xb-peliä

Splinter Cell xb-peliä

Ja ehkäpä Xboxille Controller-S

Sellasta...

Oho! Ei taida samanlainen lista mennä meidän taloudessa läpi..
 
Joo eipä menis meidän taloudessakaan... Mua ainakin on joulu kyrsinyt jo viimesen 5 vuoden ajan. Melko turha juhla. Itseasiassa ei tuu tällä hetkellä mitään mieleen, mitä haluaisin joululahjaksi. Ehkä Tony Halmeen kummatkin kirjat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dmz
Joulu on tässä perheessä ainakin semmoista aikaa että silloin ostetaan kaikki "kalliit" vermeet ja elektroniikat jos joskus (Eli mutsi sanoo toukokuussa vielä että justihan oli joulu ja kesäkuussa että pian on joulu jos jotain yli tuhannen markan ostoksia menee pyytämään tai sitten pitää maksaa itse 60% ostoksesta:D)

Toivonut olen:

Creative Nomad Zen mp3-soitinta

Xbox-konsolia

Kahta 120Gt Samsung V60 "säilöntäkiekkoa"

Corsair XMS PC3500 DDR 256mt muistia

Burnout 2 ps2-peliä

The getaway ps2-peliä

Halo xb-peliä

Splinter Cell xb-peliä

Ja ehkäpä Xboxille Controller-S

Sellasta...

Ohoh, melkonen joulu on pojalla/tytöllä jos nuo toivees läpi saat! Minä saan yleensä yhden pelin, vaikka lista olisi kilometrin mittainen ja yhden tai kaksi videota (joko dvd tai wanha kunnon vhs), sitte loput onkin "perinteisempiä" eli karkkia, kirjoja, vaatteita yms. Mutta eipä siinä mitään. Olen ainaki mää täysin tyytyväinen lahjoihini ollut joka vuonna. Ei elämä pelkää ps2:sta ole...
 
Huhhuh mitkä toiveet!
ei menis meidänkään taloudessa läpi.Minä saan yleensä 2-4 peliä lahjaksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
Oho! Ei taida samanlainen lista mennä meidän taloudessa läpi..
Sellaista se on,kun syntynyt hopealusikka pers....suussa
Ite en edes kehtaa pyytää pelejä lahjaksi.On mukavampi pelata,kun on itse hankkinut sen.
 
Niin ja siis enhän nyt tokikaan kyseisiä joulutoiveitani vain vanhemmiltani toivo herran jumala! :D Kovalevyt ja mp3-soitin on tosin jo tilattu ja kovalevyista itse maksoin toisen ja saan sen vasta ikävä kyllä jouluna:mad: :).
 
No games this year...
Vain rahaa tai vaatteita joulupukilta taidan pyytää.
Sitten vain Julia-konvehteja niin siinä on joulu.
 
Joulupukilta olen toivonut:

Band of brothers DVD boksi
LOTR:TT -leffaliput,
eiköhän sieltä näiden lisäksi tule jokin kirja ja namia.

Lahjoja joita olen kaavaillut itselleni hankkia joulunpyhiä piristämään:

Splinter Cell
Sega GT 2002
PES2

Löysin Tampereen Akateemisesta tuossa viikko takaperin itselleni jouluksi myös kirjan, nimeltä 1000 game heroes. Kaupassa pikaisen vilkaisun perusteella totesin, että tämä pitää saada, joten tarttui kainaloon. Tyylikkään oloinen 608 -sivuinen teos menneisyyden ja nykyhetken pelihahmoista, värikuvien kera. Hintaa oli 39.50. Tosin se on vielä muoveissa erinäisten kiireiden takia odottamassa joulua.
Lisä infoa kirjasta, mikäli jotain kinnostaa:
http://www.taschen.com/pages/en/catalogue/books/popculture_film/new/facts/03314.htm
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tep
Huhhuh mitkä toiveet!
ei menis meidänkään taloudessa läpi.Minä saan yleensä 2-4 peliä lahjaksi.

No huh, tuokin on jo PALJON. Itse en voi unelmoida kuin yhdestä pelistä per joulu.
 
no on,mutta muistikortin ja yhden pelin ostan itse,ja muuta lahjoja en saakkaan pitkään aikaan.
 
Ylös Bottom