Matkakone jolla voi pelata vain kotona hyvässä valaistuksessa

.
Itse puhuin kotikoneesta siinä missä PS2, sehän GBA:sta tulisi jos sen saisi tv-ruudulle. GBA-pelit eivät ole minusta mitään matkapelejä, ne ovat aivan yhtä mielekkäitä minulle kuin vaikka tämän hetken muut kotikonesuosikit: TTT, SSX Tricky, THPS3, Exitebike64 ja GTA3. Hyviä pelejä tulee myös 3D-maastosta. Jotenkin 2D on jäänyt niin unohduksiin nextgen-masiinoilla, jotka pumppaavat vain massiivisempaa ja massiivisempaa 3D-maastoa, että pelattavuus on usein parempaa minusta 2D-spritepohjaisissa peleissä. Oletetaan, että GBA:lta tulee joskus Contra4, Mario World 3, Zelda Advance, Metroid Advance, Master of Mana 2 ja vaikka Metal Slug X2- ihan vain muutamia esimerkkejä (eikä kaikkien tarvitse olla uusiakaan, SNES-käännöksetkin kävisivät). Nämä nyt ovat pelkkiä jossitteluja vielä, mutta kyllä ne olisivat ihan tiltin kotikone tasoisia pelejä varmasti, olisi sääli jättää ne vain nyrkinkokoisen tumman lasin alle, pelattavaksi pimeässä lentokoneessa matkalla jonnekin. Miten se on teiltä "GameBoy telkkariin"- fanien vastustajat pois jos täällä pari sälliä pohtii että olisihan se hienoa pelata vaikka 24"-28"-ruudulla. (Jos se on mahdotonta, niin onpahan ainakin hyvä haave, heh)
Pelaisin mielummin myös uutta Sonicia kuin Maximoa, sellainen mielikuva ainakin on. Mitä tv-laitteen hintaan tulee, siitä tiedän luultavasti yhtä paljon kuin feldon: en mitään. Satoja euroja se voi maksaa jos niitä valmistetaan vain toimittajille (kuten nyt), jos se saataisiin massatuotantoon, niin kyllä se näkyisi hinnassa. Jos hintaa ei saataisi kuluttajaystävälliseksi niin eipähän teillä vastustajillakaan ole enää ongelmaa, koska Nintendo ei varmasti julkaise sitä kalliimpana kuin GC. Hyvinkin mahdollista, että laite olisi liian kallis, jos feldon siitä jotain tiedät? Tai ehkä se voisi tulevaisuudessa olla halvempi...
Ensimmäistä koti- ja matkakonetta odotellessa, tai tulisi edes ensin se matkakone (taustavalo).
Kritiikki on aina tervetullutta, mutta eikö se tässä ketjussa ole jo vähän älytöntä, miten joku voi järkevästi perustella miksi minun pitäisi pelata GBA:ta vain matkoilla tai ostaa mielummin GC kuin pelata myös hyviä pelejä kotona. PS2:han mulla jo on, GC:n alkupeleistä SSB Melee houkuttelee, mutta ei GC:n ostokaan tee mahdottomaksi GBA-tv:n ostamista.