Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten lopettaa Liven tilaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Miten lopettaa Liven tilaus?

Seuraavanlainen probleema. Jonkin aika sitten syötin noita etukäteen maksettuja livekoodeja. Onko mitään paikkaa mistä voi nähdä koska ne on syötetty ?.

Oon koittanut katsella mut ei oo vielä iskenyt silmään

Juu ja oon hävittänyt ne vahvistus emailit

Jos otan nyt 1kk liveä, niin automatti menee päälle? ja ainoastaan puhelu asiakaspalveluun estää microsoftia veloittamasta 12kk tilausta? onko näin? anteeksi jos tästä on jo mainittu, mut pitäs saada varmuus asiasta.

Piti oikeen rekisteröityä tänne että vois perehtyä asiaan paremmin. Tilasin juuri tuon 1kk live-ajan tililleni kun ei puolenkuunpeleistä ehtinyt 3kk kortti perille ennen joulua. Nyt on automaattinen uudistus päällä taas kerran, ja pitäisi päästä eroon siitä.

Huomasin Microsoftin laskutus-sivulla osion, jossa näkyy parhaillaan oleva live-aikatyyppi / tilaus. Samassa osiossa lukee " Peruuta palveluni ". Voiko tällä maagisella linkillä lopettaa tilauksen ? En mene vielä kokeilemaan koska vielä on paljon aikaa jäljellä ensimmäisestä tilauksen kuukaudesta.

Toinen asia, jos syötän 3kk koodin tililleni, loppuuko tuo 1kk automaattinen tilaus ?

Samassa osiossa lukee " Peruuta palveluni ". Voiko tällä maagisella linkillä lopettaa tilauksen ?
Teoriassa kyllä, käytännössä voi olla paljon vaikeampaa. Ainakin aiemmin kävi näin.

Toinen asia, jos syötän 3kk koodin tililleni, loppuuko tuo 1kk automaattinen tilaus ?
Ei lopu, vaan kaikki aika menee aina vanhan jatkoksi. Yhtään päivää ei mene siis hukkaan, vaikka syöttäisit uuden koodin edellisen koodin ensimmäisenä päivänä.

Mulla ei edes näy mitään peruutuslinkkejä, voi vaan yrittää poistaa maksutietoja mutta ei anna. Herjan sanamuotoa en muista enkä jaksa nyt katsoakaan, mutta liittyi kaiketi siihen että mulla ei ole mukamas muita maksutapoja olemassa tms... hienoa. Pitänee jossain vaiheessa soittaa sinne, että ottaa sen automaattisen uudistamisen pois sillä mieluummin sitten kyttään noita halvempia liveajan latauslipukkeita... luottokortilla maksaville kun ei taida microsoft tarjota mitään alennuskampanjoita, pikemminkin taitaa hinnat olla nousussa mikäli alv:n korotus tapahtuu uudemman kerran tulevaisuudessa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kokeilin tänään ihan huvikseni poistaa luottokorttiani tuolta xbox.com:in kautta eli
Koti > Oma Xbox > Oma tili > Muokkaa maksuasetuksia niin poisti sitten sen onnistuneesti. Eli nyt kaikki vaan poistamaan luottokorttitietojaan...

Juu ei toimi tuo. Eikä edes voi poistaa Liven tukilinjallakaan. Ja jos ei lisää korttia, niin se uhkaa jäädyttää koko gamertagin. Että sellaista :)

No just. Meneekö teillä maksu sitten luottokortin puolelta? Itse makselin luotolla alkuun, mut nyt käyttänyt noita valmiiksi maksettuja koodeja, eikä tosiaan kyllä mitään gamertagin jäädyttämisestä varoitellut ja hyvin toiminut...No hemmetti, sorry kun tulin tänne iloitsemaan :)

Itse peruin vuoden alusta tuon liven siten, että laitoin sähköpostia Microsoftille asiakaspalveluun LINKKI. Muutaman päivän päästä Microsoftilta soittivat minulle ja kyselivät kaikenlaista, kuten esim. "Mikä oli salasanasi kysymys", jota en edes tiennyt :). Hieman aikaa rupateltuani naisen kanssa, tilin maksutapa muuttui pois jatkuvasta tilauksesta. Soitto tuli vain ns. tuntemattomasta numerosta...

Itse peruin vuoden alusta tuon liven siten, että laitoin sähköpostia Microsoftille asiakaspalveluun LINKKI. Muutaman päivän päästä Microsoftilta soittivat minulle ja kyselivät kaikenlaista, kuten esim. "Mikä oli salasanasi kysymys", jota en edes tiennyt :). Hieman aikaa rupateltuani naisen kanssa, tilin maksutapa muuttui pois jatkuvasta tilauksesta. Soitto tuli vain ns. tuntemattomasta numerosta...

Kiitos linkistä!

Laitoin äsken tonne viestin, että perutaan automaattinen uusiutuminen. Ei kestänyt kuin 5min niin joku neitonen sieltä jo soitteli. Muutama kysely tuli henkilöllisyyden varmistamiseksi, mutta parin minuutin toimenpidehän tämä oli. Muutama vuos sitten piti ite soitella ja säätää, hyvä et nyt näin!

Kertoi myös, että jos haluan luottokorttitiedot pois heidän järjestelmistään, niin mun pitää ensiksi odottaa, että tuo nykyinen gold jäsenyys menee umpeen. Sen jälkeen pystyy kortin poistamaan. Jos menen jo ennen gold jäsenyyden umpeutumista syöttämään prepaid koodin, niin korttia ei saa poistettua, ennen kuin tuo prepaid aika menee umpeen.

Kyllä meille saa soitella jos on ihan mitä tahansa ongelmia konsolin kanssa, valitettavasti ei kaikkiin ongelmiin ehkä osata vastata, mutta koitetaan parhaamme kuitenkin :)

http://support.xbox.com/fi-fi/pages/call-us.aspx

ja edelleen automaattinen uusituminen on luottokortilla ostettaessa mahdollista poistaa vain asiakaspalveluumme soitettaessa :)

ps. Prepaid kortilla EI voi maksaa voimassa olevaa tilausta joka on aikaisemmin maksettu luottokortilla.

Hei rakkaat Xboxlaiset!

Hyvia uutisia! Automaattisen uusiutumisen pois kaytosta saaminen tulee takaisin xbox.com-nettisivuille, aikatauluksi on alustavasti annettu 10.11.

Sita ennen voi edelleen soittaa asiakastukeen:)

Hei rakkaat Xboxlaiset!

Hyvia uutisia! Automaattisen uusiutumisen pois kaytosta saaminen tulee takaisin xbox.com-nettisivuille, aikatauluksi on alustavasti annettu 10.11.

Sita ennen voi edelleen soittaa asiakastukeen:)
Vahvistus tälle. Juuri äsken tehty peruutus puhelimitse ja huomiselle lupailtiin nettiin poistomahdollisuutta. Samalla tietysti fiksusti kehuskeltiin, että jatkossa kannattaa liveä tilailla, kun siitä eroon pääseminenkin helpottuu. Mukava typy tai täti siellä tietoja tenttasi.

Jep, ainakin äsken onnistui netin kautta poistaa automaattinen uusiminen käytöstä. Hyvä juttu.

Tilasin muutama päivä sitten 3kk liveä luottokortilla. Ja tietysti se automaattinen laskutus meni päälle.

Menin nyt tuonne Xbox 360 - Official Site - Xbox.com > koti > tuki > laskutus ja tilaukset > Xbox LIVE Gold -jäsenyyden peruuttaminen tai sen automaattisen uusimisen poistaminen käytöstä
Jos poistaa Xbox LIVE -tilisi automaattisen uusimisen käytöstä tai peruuttaa jäsenyytesi kokonaan, toimi seuraavasti.

Eli jos klikkaan tuota, poistuuko minun Gold jäsenyyskin samalla?? Ei viitsi kokeilla jos se vaikka poistuukin... Ja nettisivulla tuo oli "linkkinä" mitä piti klikata.

Leksa94: Ei jo maksettu kultajäsenyys mihinkään katoa korttitietojen poistamisen taikka automaattisen uusimisen peruuttamisen myötä.

Ylös Bottom