Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten meinaatte viettää juhannuksen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zakk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon ainaki muijani kanssa koko juhannuksen, kun porukat on poissa kotoo. ;) Tai sitten otan höpönassuni mukaan ja lähen kaupunkiin juhlimaan. :p
 
Saatanpa pitää talon pihalla ja kuistilla jonkinasteiset grillijuhlat, jos tarpeeksi porukkaa sais kasaan. Kaikki on kuitenkin jossain mökillä:mad: Itse en mökkeilystä pidä. Jos grillaamiset menee mäkeen niin sitte lähen varmaan kaupungille hillumaan tai jotain, en tiedä. Mutta juomapuoli on turvattu kun tulin just laivalta 2 koria Becksiä mukana. Mmmm parasta olutta...
 
Nyt hurauttamaan landelle sukulaislauman sekaan ja jo sunnuntaina takas stadiin viettämään oikeaa lomaa :cool:
Juhannusta vaan kaikille!
 
Juhannuksena muuten sataa eli korjaan aikaisempaa vastaustani sen verran että juon sateessa pipopäässä pussikaljaa.
 
Töissä töissä.Oma eukkoki o töissä ni oli luonnolista sanoa pomolle että laittaa mut duuniin,olin kyl viime juhannuksenki töissä.Eipä täl juhannuksella nii väliä oo lu just olin 3viikko kesälomalla. Säästyy rahaa ku ei tarvi lähtee mihkää ja duunista saa aivan törkeenä rahaa :cool:
 
Itse vietin Juhannukseni Saimaan Yöveden sateissa keskellä ei mitään saaressa. Sitä ennen olin pari päivää landella. Oli muuten vesi melkoisen kylmää (15c). Tai no, kyllähän siinä uimaan pystyi, vaikka puolituntia kerralla, kunhan vain tottui. Ja piti mökin uusi saunakin testata. Todella hyvät löylyt sai.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Toisin kävi. Jotenkin onnistuin loukkaamaan bestmanini kihlattua.

Bestmanisi kihlattua? Aika solmu on siis tullut aikaan?

btw, oletko jo naimisissa vaiko menossa? :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Bestmanisi kihlattua? Aika solmu on siis tullut aikaan?
btw, oletko jo naimisissa vaiko menossa? :confused:
Menossa, ens kesänä vasta.
Plikka sai raivarin kun hävisi trivial pursuitissa ja syytti mua huijauksesta. Sanoin vaan että neiti on hyvä ja voittaa vaan jos se on kerran noin tärkeää. Seurasi rajua itkua ja tavaroiden pikaista pakkaamista.
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Menossa, ens kesänä vasta.
Plikka sai raivarin kun hävisi trivial pursuitissa ja syytti mua huijauksesta. Sanoin vaan että neiti on hyvä ja voittaa vaan jos se on kerran noin tärkeää. Seurasi rajua itkua ja tavaroiden pikaista pakkaamista.
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Ei voi olla totta. O_o;
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Menossa, ens kesänä vasta.
Plikka sai raivarin kun hävisi trivial pursuitissa ja syytti mua huijauksesta. Sanoin vaan että neiti on hyvä ja voittaa vaan jos se on kerran noin tärkeää. Seurasi rajua itkua ja tavaroiden pikaista pakkaamista.
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Tsemppiä ensi kesälle! :)

Tuohon plikan hermariin on paha sanoa mitään. Selkeästi naikkonen on ollut sopivasti juopunut ja tuo asenne on astunut kehiin. Todella ärsyttävää! Itse olen kokenut hieman vastaavanlaista kun seurusteleva nainen alkoi lääppimään ja vaati tanssilattialle hitaita vetelemään (ja vielä poikaystävänsä edessä, joka ei tehnyt mitään!) Heitin muijan käden hiivattiin ja sanoin että NYT LOPPUU ja siitä sitten raivoisa itku ja sekoilu vasta alkoikin. Löikin sitten ihan täysillä naamaan, en ehtinyt väistämään :D ... Tilanne oli kyllä silloin äärimmäisen ärsyttävä... Samoin on tainut olla sinulla.

Lähtikö hän ihan oikeasti vetämään? Onko tullut pyytämään anteeksi? Säälittävää menoa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Lähtikö hän ihan oikeasti vetämään? Onko tullut pyytämään anteeksi? Säälittävää menoa...
Lähtivät aika vauhdilla kotiinsa, ja soitti vielä eilen ja kertoi että pilasin heidän juhannuksensa ja muutakin. En tiedä mitä tuo "muutakin" tarkoitti. Kyllä mulla saa olla iso vaikutus hänen elämäänsä.
Omituista on tottavieköön että noin pienestä tuli niin iso juttu. Siitä tytöstä ei niin väliä mutta kun se jätkä on tosiaan paras kaveri.
Ja siis aikuisia ihmisiä, kaikki yli 25v.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Lähtivät aika vauhdilla kotiinsa, ja soitti vielä eilen ja kertoi että pilasin heidän juhannuksensa ja muutakin. En tiedä mitä tuo "muutakin" tarkoitti. Kyllä mulla saa olla iso vaikutus hänen elämäänsä.
Omituista on tottavieköön että noin pienestä tuli niin iso juttu. Siitä tytöstä ei niin väliä mutta kun se jätkä on tosiaan paras kaveri.
Ja siis aikuisia ihmisiä, kaikki yli 25v.

EIII!!! Siis vielä soitti tuollaisen puhelun?! Uskomatonta! Pitäisiköhän tässä kohtaa nyt revetä nauruun? Periaatteessa, mutta tuollaiset tyypit saa kyllä itkuvaihteenkin päälle, sen verran säälittävää juttua... Eikös se kaverisi saanut tilannetta hallintaan? Jos muija todellakin on tuollainen niin vihjaisepa kaverillesi että kannattaa päästää se vapaille markkinoille...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa


EIII!!! Siis vielä soitti tuollaisen puhelun?! Uskomatonta! Pitäisiköhän tässä kohtaa nyt revetä nauruun? Periaatteessa, mutta tuollaiset tyypit saa kyllä itkuvaihteenkin päälle, sen verran säälittävää juttua... Eikös se kaverisi saanut tilannetta hallintaan? Jos muija todellakin on tuollainen niin vihjaisepa kaverillesi että kannattaa päästää se vapaille markkinoille...

Joo, aika nolo. Vaikken mikään ihmissuhdeneuvoja olekkaan, niin ehkäpä nyt ei kannata alkaa kaveria neuvomaan jättämään ketään...

3 n k ! n E
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa


EIII!!! Siis vielä soitti tuollaisen puhelun?! Uskomatonta! Pitäisiköhän tässä kohtaa nyt revetä nauruun? Periaatteessa, mutta tuollaiset tyypit saa kyllä itkuvaihteenkin päälle, sen verran säälittävää juttua... Eikös se kaverisi saanut tilannetta hallintaan? Jos muija todellakin on tuollainen niin vihjaisepa kaverillesi että kannattaa päästää se vapaille markkinoille...
No ei sellasta voi sanoa. Voi kun voisikin. "Sun nainen tekee sulle pahaa, pakkaa kamasi ja juokse"
Ja siis se jätkä on myös suunnattoman vihainen mulle. Ja kertoi sen myös eilisen puhelinkeskustelun aikana monasti. Tiedä sitten mitä aivopesumetodia on kotona käytetty. Eikös joku järjestö kaappaa näitä lahkolaisia takaisin perheidensä luokse? Ainakin olen nähnyt aiheesta elokuvan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
No ei sellasta voi sanoa. Voi kun voisikin. "Sun nainen tekee sulle pahaa, pakkaa kamasi ja juokse"
Ja siis se jätkä on myös suunnattoman vihainen mulle. Ja kertoi sen myös eilisen puhelinkeskustelun aikana monasti. Tiedä sitten mitä aivopesumetodia on kotona käytetty. Eikös joku järjestö kaappaa näitä lahkolaisia takaisin perheidensä luokse? Ainakin olen nähnyt aiheesta elokuvan...

No ei voi välttämättä tuollaista sanoa ellei sitten ole todellakin se paras kaveri kyseessä. Mulla on ainakin parhaan frendini kanssa diili että jos nähdään toisen vierellä olevan naisen olevan selkeästi "väärä" niin siitä voi sitten sanoa ilman että vedetään mitään pultteja.

Enivei, toi sun tilanne on jo tosi harmillinen. Jos siis frendisikin on sulle vihanen. Jos ne todellakin suuttui tuosta tapahtuneesta kuten mainitsit niin kyllä pistää ihmettelemään. Kohtalosi on ainakin kova... :(

Toivon mukaan kaikki selviää!
 
Tästä saisi muuten hyvän juonen peliin.
Käännytä ystäväsi pois paholaisnaisen pauloista ja palauta maailmaan rauha.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Tästä saisi muuten hyvän juonen peliin.
Käännytä ystäväsi pois paholaisnaisen pauloista ja palauta maailmaan rauha.

Heh. :D Mutta toivottavasti asia selviää. Ei ole mukavaa olla riidoissa, varsinkaan parhaan kaverin kanssa. :( Mitenkäs avovaimosi/tyttöystäväsi suhtautuu tilanteeseen?

Anteeksi että tunkeilen, mutta juhannuksen jälkeisenä maanantaina ei oikein jaksa keskittyä töihin. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou


Heh. :D Mutta toivottavasti asia selviää. Ei ole mukavaa olla riidoissa, varsinkaan parhaan kaverin kanssa. :( Mitenkäs avovaimosi/tyttöystäväsi suhtautuu tilanteeseen?

Anteeksi että tunkeilen, mutta juhannuksen jälkeisenä maanantaina ei oikein jaksa keskittyä töihin. ;)

Et sä mitään tunkeile, minähän täällä näitä asioita levittelen. Avovaimo on todella kimpaantunut kumpaankin välillä ja välillä vaan naurattaa koko homman älyttömyys, eli sama juttu kuin mulla. Lähetin asianosoisille sähköpostia, johon toivon vastausta, pyysin anteeksi jos olen jotenkin loukannut heitä, selitin tilanteen minun kantiltani, ihmettelin vähän mittasuhteita ja kysyin että mikä tässä nyt niin iso asia on että minun sanomiseni aiheuttaa tuollaiset reaktiot. Vai onko tässä jotain isompaa takana. ja sellasta liirumlaarumia, kohteliaasti.

Mutta mitä mä voin enää tehdä?
 
Ei voi tolle frankin jutulle muuta sanoa, että kun: No Huh huh!
Otan osaa...

Tuntuu että se nainen ei ole missään vaiheessa pitänyt sinusta ja sai tosta sitten omasta mielestään hyvän syyn jäädyttää välit.
Mutta että miten se on saanut sun kaveriskin kääntymään sua vastaan ni se on ihan uskomatonta. Pelottavia noi naiset.

Onko se trivial bursuit juttu tosiaankin mennyt noin? Vai oletko ollut niin kännissä että muistat että sanoit noin vaikka oikeasti haukuit sen muijan ja samalla kaveriskin. :) (jos pientä huumoria nyt sallitaan)

Kerro ihmeessä (tai jos haluat kertoa) miten asia etenee.
Toivottavasti hyvin päin.
 
Ylös Bottom