Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toisin kävi. Jotenkin onnistuin loukkaamaan bestmanini kihlattua.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Ajattelin juoda itseni mukavaksi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Toisin kävi. Jotenkin onnistuin loukkaamaan bestmanini kihlattua.
Menossa, ens kesänä vasta.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Bestmanisi kihlattua? Aika solmu on siis tullut aikaan?
btw, oletko jo naimisissa vaiko menossa?
Menossa, ens kesänä vasta.
Plikka sai raivarin kun hävisi trivial pursuitissa ja syytti mua huijauksesta. Sanoin vaan että neiti on hyvä ja voittaa vaan jos se on kerran noin tärkeää. Seurasi rajua itkua ja tavaroiden pikaista pakkaamista.
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Menossa, ens kesänä vasta.
Plikka sai raivarin kun hävisi trivial pursuitissa ja syytti mua huijauksesta. Sanoin vaan että neiti on hyvä ja voittaa vaan jos se on kerran noin tärkeää. Seurasi rajua itkua ja tavaroiden pikaista pakkaamista.
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Lähtivät aika vauhdilla kotiinsa, ja soitti vielä eilen ja kertoi että pilasin heidän juhannuksensa ja muutakin. En tiedä mitä tuo "muutakin" tarkoitti. Kyllä mulla saa olla iso vaikutus hänen elämäänsä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Lähtikö hän ihan oikeasti vetämään? Onko tullut pyytämään anteeksi? Säälittävää menoa...
Lähtivät aika vauhdilla kotiinsa, ja soitti vielä eilen ja kertoi että pilasin heidän juhannuksensa ja muutakin. En tiedä mitä tuo "muutakin" tarkoitti. Kyllä mulla saa olla iso vaikutus hänen elämäänsä.
Omituista on tottavieköön että noin pienestä tuli niin iso juttu. Siitä tytöstä ei niin väliä mutta kun se jätkä on tosiaan paras kaveri.
Ja siis aikuisia ihmisiä, kaikki yli 25v.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
EIII!!! Siis vielä soitti tuollaisen puhelun?! Uskomatonta! Pitäisiköhän tässä kohtaa nyt revetä nauruun? Periaatteessa, mutta tuollaiset tyypit saa kyllä itkuvaihteenkin päälle, sen verran säälittävää juttua... Eikös se kaverisi saanut tilannetta hallintaan? Jos muija todellakin on tuollainen niin vihjaisepa kaverillesi että kannattaa päästää se vapaille markkinoille...
No ei sellasta voi sanoa. Voi kun voisikin. "Sun nainen tekee sulle pahaa, pakkaa kamasi ja juokse"Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
EIII!!! Siis vielä soitti tuollaisen puhelun?! Uskomatonta! Pitäisiköhän tässä kohtaa nyt revetä nauruun? Periaatteessa, mutta tuollaiset tyypit saa kyllä itkuvaihteenkin päälle, sen verran säälittävää juttua... Eikös se kaverisi saanut tilannetta hallintaan? Jos muija todellakin on tuollainen niin vihjaisepa kaverillesi että kannattaa päästää se vapaille markkinoille...
No ei sellasta voi sanoa. Voi kun voisikin. "Sun nainen tekee sulle pahaa, pakkaa kamasi ja juokse"
Ja siis se jätkä on myös suunnattoman vihainen mulle. Ja kertoi sen myös eilisen puhelinkeskustelun aikana monasti. Tiedä sitten mitä aivopesumetodia on kotona käytetty. Eikös joku järjestö kaappaa näitä lahkolaisia takaisin perheidensä luokse? Ainakin olen nähnyt aiheesta elokuvan...
Tästä saisi muuten hyvän juonen peliin.
Käännytä ystäväsi pois paholaisnaisen pauloista ja palauta maailmaan rauha.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Heh. Mutta toivottavasti asia selviää. Ei ole mukavaa olla riidoissa, varsinkaan parhaan kaverin kanssa. Mitenkäs avovaimosi/tyttöystäväsi suhtautuu tilanteeseen?
Anteeksi että tunkeilen, mutta juhannuksen jälkeisenä maanantaina ei oikein jaksa keskittyä töihin.