Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten meinaatte viettää juhannuksen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zakk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt kun on juhannukset vietetty niin kysytään miten juhannus meni?

Itsellä meni ihan rauhallisesti, grillattiin lihaa, juotiin juomia, kuunneltiin musiikkia, ja loppu menikin sitten perinteisen suomalaisen juhannuksen mukaan, eli kaveri saatettiin kotio nukkumaan ja sitten katsottiin itse chattiä telkasta jonka eteen nukahdettiin joskus aamulla.

Nyt siirretään pallo teille, mitä teitte ja mitä ei olisi pitänyt tehdä? ;)
 
Jenkeissä olin, San Franciscossa juuri tuona ajankohtana. Parit Smirnoff Icet nautin ihan muuten vaan ja DVD-kiekkoja ja soundtrackeja kotiintuotaviksi metsästin. Olipahan erilainen jussi kuin tavallisesti...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Missään vaiheessa ei humala alittanu kahta promillea. Valehtelematta 80 sääskenpistoa ympäri ukkoa. En ollu siltikään alasti pihalla.
 
Vastaus: Miten meinaattee viettää juhannuksen?

Oliver sanoi:
Nyt hurauttamaan landelle sukulaislauman sekaan ja jo sunnuntaina takas stadiin viettämään oikeaa lomaa :cool:
Juhannusta vaan kaikille!
Sama meininki taas, paitsi että vielä on pari viikkoa töitä jussin jälkeen.

Juhannusta taas vaan kaikille ja olkaapa kiltisti!
 
Vastaus: Miten meinaattee viettää juhannuksen?

Vilustuin viime viikonloppuna, kun oli pienet "cruisailut" tyttöjen kanssa ja sain vetoa (PT Cruiserin avomalli). Nyt sitten irstailu kostautui kuumeena ja flunssana. Onneksi on God of War ja hätävarana kaverin omakotitalo Pohjois-Helsingissä.
 
Vastaus: Miten meinaattee viettää juhannuksen?

Mökki kutsuu. Viinaa, saunaa, grillailua, pelaamista ja hyvää seuraa. Muuta ei sitten tarvitakkaan.
 
Vastaus: Miten meinaattee viettää juhannuksen?

Tänään ja huomenna yötöitä, lauantai vapaa mutta menee pitkälti nukkumiseen. Sunnuntaina taas duuniin...että sitä rataa. :(
 
Vastaus: Miten meinaattee viettää juhannuksen?

Päivä muiden seassa, eli ei mitään ihmeellistä. Lähinnä juhannuksen viihdemuoto on katsella kuinka eri ikäluokat tekevät itsestään pellen juovuksissa, muuta tarjottavaa juhannuksella ei ole täällä ollut ja tuskin tulee olemaan.

Että osaankin vihata näitä "pyhiä"....
 
Vastaus: Miten meinaattee viettää juhannuksen?

Perinteet kunniaan! Kusen veneestä, poltan saunan, tappelen, sammun ja oksennan. Tai sitten mä olen kotona vaan.

:rolleyes:

Hauskaa Jussia kaikille!
 
Vastaus: Miten meinaattee viettää juhannuksen?

Kotona, pelailemme lautapelejä, sipsiä on (liikaa) limsaa on (sitä ei ole koskaan liikaa :D ) sekä muuta naposteltavaa. Rauhallinen juhannus, ehkä kokkoa käymme ihmettelemässä jossain vaiheessa.

Hyvät jussit kaikille!
 
Vastaus: Miten meinaattee viettää juhannuksen?

Vaikka "jussi" kuluu työn merkeissä ehtii silti grillailla ja ottaa kaljaa :cool:
 
Vastaus: Miten meinaattee viettää juhannuksen?

Kohta puolin frendin kanssa Ruotsin laivalle, jossa vietetään juhannus hienoisessa päihdetilassa. Stokiksesta suunnataan huomenna junalla till Norge...
 
Vastaus: Miten meinaattee viettää juhannuksen?

Lappeenrannan pikku kaupungista löytää loistavat puitteet rullalautailun ehdottomasti hauskimmalle osa-alueelle.

Skeittarit unohtakaa temput, unohtakaa parkit, unohtakaa ainainen trikkien "pakko-saada-päälle" -meininki. Ottakaa musalaite mukaan, mieluiten mp3-soitin joka mahtuu sopivasti taskuun, ja lähtekää baanalle. Itse olen aina vain leikitellyt ajatauksella lähteä "kruisailemaan" ilman mitään sen kummempia.
Juhannus on loistoaikaa Lappeenrannassa, kaupunki kumisee tyhjyyttään kun ihmiset kokoontuvat myllysaareen katsomaan kokkoa ja "get wasted" on päivän sekä illan sana(ilmeisesti tänä vuonna myös aamupäivän sana). Muutama auto saattaa huristella siellä täällä, mutta homman idea on se, että huolletaan laakerit huippukuntoon ja laitetaan mieluiten pehmeät renkaat alle. Musat HYVINKIN kovalle ja lautailemaan.
Kävinpä katsastamassa kokon ja rullatessani mäkiä liki "huimaa" 20km:n tuntivauhtia, oli vapauden tunne suurimmillaan. Musa pauhasi, ja suosittelenkin uutta Audislaven Be Yourself kappaletta lämpimästi tähän touhuun, mitä loistavin "skedebiisi" täyden vauhdin lomassa.

Paras juhannus ikinä :D ja nuori on kiva olla ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Miten meinaattee viettää juhannuksen?

werty, täytyy kyllä sanoa että kuulostaa erittäin hyvältä! :) Joku osaa ottaa juhannuksena rennosti (ja rennosti ottaminen ei tarkoita perseiden ottamista tai kokoajan koneella olemista ;) )
 
Vastaus: Miten meinaattee viettää juhannuksen?

Juhannus meni kavereiden kanssa hengaten, eli ei mitään erikoisempaa. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom