Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten meinaatte viettää juhannuksen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zakk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Seuraan kuuluu tällä kertaa myös vanhoja tuttuja italiaanoja, joiden kanssa varmaan keskustellaan pohjoismaisesta yhteistyöstä.;)

Ja jalkapallosta :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Minullakin varsinainen juhannusrieha on maanantaina, mutta selvinpäin sitä Kornia mennään katsomaan. :cool:

Kyllä hieman voi janoon juoda, ja sitten jälkeen vasta enemmän :)
 
On muuten ihmeellistä, kun nykynuoret ei arvosta ollenkaan mökkijuhannusta tai yleensä mökkeilyä. Puhuttiin juuri kavereiden kanssa ja kaikki haukkuivat mua joksikin "landepaukuksi", kun kerroin, että ois tosi mahtavaa mennä mökille järven rannalle juhannukseksi. Kaikki kuulemma aikoo mennä kaupungille örveltämään tms. Varsinkin nykyään teinipissikset tuntuu inhoavan mökkielämää yli kaiken. Ykskin kaveri sano, että "Eihän siellä ole edes mitään tekemistä!" Mun mielestä on välillä ihan kiva, että saa vaan löhöillä takan ääressä, saunoa ja käydä järvessä uimassa. Uskomatonta porukkaa! Niin, ja itse olen 17,71v.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Byte
On muuten ihmeellistä, kun nykynuoret ei arvosta ollenkaan mökkijuhannusta tai yleensä mökkeilyä. Puhuttiin juuri kavereiden kanssa ja kaikki haukkuivat mua joksikin "landepaukuksi", kun kerroin, että ois tosi mahtavaa mennä mökille järven rannalle juhannukseksi. Kaikki kuulemma aikoo mennä kaupungille örveltämään tms. Varsinkin nykyään teinipissikset tuntuu inhoavan mökkielämää yli kaiken. Ykskin kaveri sano, että "Eihän siellä ole edes mitään tekemistä!" Mun mielestä on välillä ihan kiva, että saa vaan löhöillä takan ääressä, saunoa ja käydä järvessä uimassa. Uskomatonta porukkaa! Niin, ja itse olen 17,71v.
Täh? Kaupungithan ne juhannuksena tyhjenevät! Ainakin Helsinki. Omasta kaveripiiristä kaikki lähtevät mökille, telttailemaan tai festareille. Se on jo tavallaan perinne.

Muistanpa kävelleeni keskellä Mannerheimintietä muutama vuosi takaperin, kun yhtäkään autoa näkynyt missään. Turistitkin varmaan ihmettelivät, että: "mikäs aavekaupunki tämä on..?"
 
Aluksi oli tarkoitus tuolta jostain vuokrata mökki, mutta ei sitten tullut vuokrattua. Joten viime hetken hätäinen suunnitelma kultsin kanssa:

Otetaan "juotavaa" matkaan. Kertakäyttögrilli + LIHAA! Ja eiku johonkin rantaan istumaan, naukkailemaan ja katselemaan aurinkoa ;)

Eiköhän se jussi näinkin mene, totta puhuen odotan kyseistä tapahtumaa jo aika paljon.

Digikamera tietysti matkaan ja katotaan jos ehjänä sen vielä tuo takaisin.
 
Lähdetään tänään tai huomenna ajamaan Virolahteen, Kotkan suuntaan. En varmaankaan juo yhtään mitään kun ei huvita. Vettä sataa kuitenkin kaatamalla ja ulkona ei voi olla. Hyönteismyrkkyä en osta yhtään, koska ei sitä tarvitse ja grillaaminenkin on vähän niin ja näin. Suomi on kyllä surkea maa:mad:

Jos nuotiolla pääsisi lettuja paistamaan niin olisin tyytyväinen. Juhannus haisee, kun vettä tulee....
 
Minä se vaan laitan mailia tulemaan. Eli päivystän sähköpostipalvelimia Belgiassa. Täällä ei ole edes perjantai vapaapäivä, joten päivystyksen lomassa pelataa joko PS2, XBOX tai PC pelejä.

Olutta voi ottaa, kunhan se ei haise puhelimessa. :D
 
Jeah! Keksinpä itselleni tekemistä. C-64 + 6 litraa Pepsiä (ihan limua vaan) + hyvää syötävää ja paljon + tupakkaa tarpeeksi = sateinen juhannus sisällä. Sitten jos aurinko paistaa niin asia on eri, mutta säätiedotus harvemmin erehtyy.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Täh? Kaupungithan ne juhannuksena tyhjenevät! Ainakin Helsinki.
Muistanpa kävelleeni keskellä Mannerheimintietä muutama vuosi takaperin, kun yhtäkään autoa näkynyt missään. Turistitkin varmaan ihmettelivät, että: "mikäs aavekaupunki tämä on..?"
Aivan. Joitakin vuosia sitten oltiin juhannus muutaman kaverin kanssa kaupungissa, käveltiin Etu-Töölöstä hietsuun, eikä oikeasti näkynyt kuin 2 ihmistä matkan varrella.
Oli aivan hiton hylsää, viimeiset 4 jussia onkin sitten örvelletty mökillä. Sama juttu tänä kesänä.
On todella rentouttavaa lähteä hyvällä porukalla grillailemaan ja saunomaan luonnon rauhaan pariksi päiväksi, kunnolla vaan kaljaa mukaan. Unohtuu arkikiireet hetkessä.
Telkkari on oltava, jalkapallosta ei silti voi luopua ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Eilen tuli valtion virallisessa taivaassa käytyä ostamassa parit vodka pullot joten niillä sitä yritetään elää juhannus sovussa, ja vielä jos maanantainakin saisi jotain juotavaa kun Helsingin suunnalle ollaan tulossa katsomaan kesän parasta konserttia
Just näin :)
Ja mä lähden sitten tiistaina Ruotsiinkin katsomaan Kornia...
Alkaa vanhalla käymään kunnon päälle jos koko ajan pitäisi kalja kädessä olla... onneksi sunnuntai on välipäivä.
Oli muuten Korn Tukholmassa 2002 kovimpia keikkoja, joita olen todistanut.
 
Landella menee viikko eli tarkemmin sanottuna Kitee-Lieksa -akselilla. Grillipöperöä, olutta, saunomista, jalkapallon puolivälieriä ja serkkujen piinausta.
 
Kotona tulee jussi vietettyä. Linnottaudun telkkarin ääreen kaverin ja lonkero laatikon kera. Jussi on oikeastaan tylsä juhla, varsinkin kun ei itse mökkiä omista. Toivottavasti tulisi huomenna Timesplitters 2 postissa niin olisi edes jotain tekemistä.
 
Landelle oli tarkoitus lähteä hulinoimaan ja sinne sitä loppujenlopuksi tuleekin lähdettyä. Suunnitelmat tosin menivät sen verta uusiksi, että matka kutistui juuri ja juuri kehä kolmosen ulkopuolelle.
 
Koti + läjä pelejä + virvokkeita (ei alkoholia) = Rauhallinen ja mukava jussi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nova
Toivottavasti tulisi huomenna Timesplitters 2 postissa niin olisi edes jotain tekemistä.

Korjatkaa jos olen väärässä: Posti ei liiku huomenna minnekkään.
 
Kotona luultavasti vietän juhannuksen. Mitään erikoisia suunnitelmia ei ole. Paitsi tietenkin xbox + pelit, grilli + lihaa & makkaraa ja kori minun tapauksessa limsaa ;).
 
Raumalle suunnataan. Perjantaina serkkujen mökille ja lauantaina Raumanmeren juhannus-festareille. Mukava juhannus siis luultavasti tiedossa.
 
Juuri tässä teemme perheen kanssa lähtöä mökille ja isällä on jo aivan hirveä hinku lähteä, kun kesämökkeilijä höperö on. Itikat kyllä suoraan sanottuna pelottavat, mutta eiköhän siellä pari päivää selviä jotenkin.

Hyvää juhannusta kaikille! :)
 
Ylös Bottom