Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten pelaat pelisi?

Kyllähän noihin tosin tahtoo kyllästyä, mut ei se peli saa liian helppokaa olla, niinku 007 agent under fire, vuorokaudes läpi.
Ei se kylläkään liian vaikea saa olla, mutta haastetta pitää löytyä totta helvetissä!
Niinku Resident Evil Code: Veronica >< <--- luulis ainaki haastetta antavan! :D

Mutta kyllähän sitä itellä tulee pelattua aika vähän, tai siis kun aamulla pc päälle ja nettiin ja kiinni jotain yöllä 2aikaan ja ps2:sta pelaan, nyt tosin poikkeus koska on aatto :p

Ja Clagius jos näät tän niin TUSSU haistelee TISSIÄ
TISSI taas TUSSUA ;)
 
Joo,no Final fantaseja on ILO pelata viikonloppusin,sillä meillä on sillon saunapäivä(kerrostalo:()Niin on saunan jälkeen tosi mahtava pelata esim ff9:ä koko yö.
 
hmmm..pelaan pelejä paljon...pelistä riippuen, noin 8h päivässä..keskimäärin..joskus enemmän, joskus vähemmän..
Rooli pelejä, kuten FF:7aa pelaan aivan tajuttomasti, juuri mainittua FF7:aa olen pelannut noin 200 tuntia, mutta FF9:ä vain
69 tuntia. Yleensä pelaan pelit läpi, mutta joskus peli on joko aivan liian huiono, tai tylsä jotta jaksaisin pelata loppuun.
se huono puoli siinä että pelaa peliä monta kymmentä tuntia putkeen(tätäkin on tapahtunut ) että peli loppuu liian aikaisin..esim. FF9iä pelasin 10-15 tuntia, en ole varma..koska olin aivan ihme horroksessa..heräsin siihen kun nälkä oli viedä tajun:) loppuen lopuksi pli ei enää kiinostanu, koska läpi pääsin viikossa.
cheatit ovat yleensä aivan persiistä. etenkin kuolemattomuus
ja kenttä koodit..mutta on poikkeuksiakin, kuten joksus on kiva ottaa rennosti ja posautella siviilejä ak-47:alla ase koodilla (GTA3)
ja lähes aina pelaan pelit myös aivan loppuun, mutta harvoin aloitan pelin aluista..FFiä en ole ikinä aloittanuyt uudelleen pelaaman..varmaan pitäisi...:)
 
Kyllä kaikki pelit tulee läpi pelattua. Pelaan semmoset 5-7 tuntii päivässä joskus 10 ei vaan oo oikeen mitään hyvii pelei sain joululahjaksi 007 Agent under fire:n ja Crash bandigood:in! mutta pitäis ruveta kattoo jotain!
 
Kiva. Jouluaattona kun sain Thps3:sen, pelasin sitä melkein yön läpi. Tuli vaan vastaan semmonen kohta että on pakko pelata se kohta vielä läpi, mutta siinä minä sitten sitä kohtaa yritin 5h kunnes vihdoin raivostuin ja paiskasin pleikkarin kiinni. Kunnes seuraavana aamuna kokeilin vielä kerran sitä kohtaa, ja heti ekalla kerralla läpi :D. Mutta kun sain äidin ostaman Fur Fighters Viggos Revengen jäin aika alussa jumiin :(. Ja siitä en ole päässyt enää läpi, ihan kiinnostava peli se on mutta ei vaan jaksa yrittää sitä samaa kohtaa...
 
Vastaus: Miten pelaat pelisi?

pelaan peliä yleensä siihen asti kunnes jään jumiin siinä tai muuten vain pelin laatu on paska (Virtua fighter 4, Nhl hitz, red card)
 
Vastaus: Miten pelaat pelisi?

Itse pelaan yleensä kaikessa rauhassa oli pelityyppinä mikä tahansa.
Ja tuo "pelaatko pelisi läpi" ...Meh...Siinä ja siinä.
Riippuu miten sen otan.

Yleensä kyllä pelaan vähintään pelin tarinan läpi ja parhaimmilta tuntuvat pelit mennään useasti läpi,
mutta joissakin peleissä, kuten Dragon Quest VIII:ssä olen pelannut liki 400 tuntia vain tutkiessa pelimaailmaa paikka paikalta.
Muutenkaan en yleensä tunne RPG:tä läpipelatuksi, ennenkuin joka jamppa on maksimi tasolla ja kaikki skillit opeteltu,
nimimerkillä FFX grindaaja.

Pelit kuten Silent Hill taas ovat sellaisia joissa peli on läpi kun lopputekstit ovat ruudussa,
oli kaikkea kerätty tai ei.
Sama homma Crash bandicoot peleissä ja muissa sellaisissa.
En ole ikinä pakottanut itseäni keräämään kaikkia timantteja ja reliikkejä,
vaan niitä avataan aina kun vahongossa satutaan.
 
Ylös Bottom