Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten PSP langattomasti verkkoon ja muut PSP:n verkko-ongelmat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Miten PSP langattomasti verkkoon

Välillä tulee semmonen fiilis, et pitäs saada psp, mutta en tekisi sillä mitään jos en saisi sitä wlanini piiriin, joten tukeeko psp tätä salausta (copy&pastettu buffalon asetusikkunasta): WPA-PSK(AES). Kiitos kaikille, jotka vastaavat.

edit: Kiitos TT-2k:lle! :)
 
Vastaus: Miten PSP langattomasti verkkoon

Jiikax sanoi:
Välillä tulee semmonen fiilis, et pitäs saada psp, mutta en tekisi sillä mitään jos en saisi sitä wlanini piiriin, joten tukeeko psp tätä salausta (copy&pastettu buffalon asetusikkunasta): WPA-PSK(AES).
Kyllä tukee.
 
Vastaus: Miten PSP langattomasti verkkoon

Netwjork 54Mbps
WLAN-tukiasema. toimiikos tuolainen psp:ssä. verkkokaupassa ei maksais ku 20e.
 
Vastaus: Miten PSP langattomasti verkkoon

sownkari sanoi:
Netwjork 54Mbps
WLAN-tukiasema. toimiikos tuolainen psp:ssä. verkkokaupassa ei maksais ku 20e.
Laita linkkiä tuotteeseen, niin nämä fiksummat kaverit osaa kertoa, että toimiiko se vai ei ;)
 
Vastaus: Miten PSP langattomasti verkkoon

hyvin toimii toi netwjork tukiasema. tarvitaanko muistikorttia tai/ja kirjautua johonkin jos haluaa pelata peleja verkossa.
 
Vastaus: Miten PSP langattomasti verkkoon

sownkari sanoi:
hyvin toimii toi netwjork tukiasema. tarvitaanko muistikorttia tai/ja kirjautua johonkin jos haluaa pelata peleja verkossa.
Muistelisin, että kirjautua ei tarvitse mihinkään. Muistikortti ei ole aivan pakollinen, mutta kyllä se on hyvä olla olemassa. (256 megan Memory Stick Pro Duoja saa alle 7 eurolla ja parilla kympillä irtoaa jo gigainen. Eli ei kannata muutaman latin takia pihtailla.)
 
Vastaus: Miten PSP langattomasti verkkoon

muistikortti o tilattu. taytyyko laittaa jotain verkko asetuksia tai muit asetuksi et paasee pelaa pelei verkkoon
 
Vastaus: Miten PSP langattomasti verkkoon

sownkari sanoi:
muistikortti o tilattu. taytyyko laittaa jotain verkko asetuksia tai muit asetuksi et paasee pelaa pelei verkkoon
Ei muuta kuin kulloisenkin käytössä olevan WLAN-spotin tiedot, jotka nekin menevät puoliautomaattisesti (olettaen, että tiedät WEP/WPA-salauksessa käytetyn salasanan tai jos kyseessä on kaikille avoin, salaamaton WLAN).
 
Vastaus: Miten PSP langattomasti verkkoon

joko mun psp on joku ongelma tai sit ketta ei vaa pelaa wipeout pyrea, fired up demoa tai wrc:ta
 
Vastaus: Miten PSP langattomasti verkkoon

sownkari sanoi:
joko mun psp on joku ongelma tai sit ketta ei vaa pelaa wipeout pyrea, fired up demoa tai wrc:ta
Kaikki ovat aika vanhoja pelejä, joten on ihan mahdollista, ettei kukaan muu niitä pelaa.

PS. Huomaa, että jos peli tukee vain ad-hoc-verkkopelaamista, sitä voi pelata vain PSP:n oman WLANin kantaman sisällä olevien toisten PSP-konsolien kanssa. Infrastructure-tilassa verkkopelit toimivat perinteiseen tapaan internetin yli.
 
Vastaus: Miten PSP langattomasti verkkoon

mulla on psp, tietokone ja langaton nettiyhteys, mutta tarviiko
siihen että pääsee psp nettii jonkun wlan tukiaseman ja mitä sellainen maksaa:confused:
 
Vastaus: Miten PSP langattomasti verkkoon

mulla on psp, tietokone ja langaton nettiyhteys, mutta tarviiko
siihen että pääsee psp nettii jonkun wlan tukiaseman ja mitä sellainen maksaa:confused:
Miten tuo tietokoneesi langaton nettiyhteys toimii, jos ei WLAN-tukiaseman kautta? Jollain mokkulalla? WLAN-tukiasemia saa muutamalla kympillä.
 
Vastaus: Miten PSP langattomasti verkkoon

juu mokkulahan se,mutta kai wlan tukiasema toimii
mokkulan kanssa ja pääsen psp nettii?

minkälainen sen tukiaseman on oltava?
ja onko merkillä väliä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Miten PSP langattomasti verkkoon

minulla on wlan tietokoneessa ja se on yhteydessä ps3, niin saako psp yhdistettyä suoraan myös ilman mitään temppuilua
 
Vastaus: Miten PSP langattomasti verkkoon

minulla on wlan tietokoneessa ja se on yhteydessä ps3, niin saako psp yhdistettyä suoraan myös ilman mitään temppuilua
Siis onko tietokoneessasi WLAN-vastaanotin, vai käytätkö tietokoneen kanssa WLANia (jolloin sinulla on myös erillinen WLAN-tukiasema)? Ja miten tietokoneesi on yhteydessä PS3:een? Joka tapauksessa PSP:n verkkokäyttöä varten tarvitset jonkin laitteen, joka kykenee toimimaan WLAN-tukiasemana.
 
Vastaus: Miten PSP langattomasti verkkoon

minulla on A-linkin wlan tukiasema tietokoneessa ja ps3 ottaa siitä yhteyden.
 
Vastaus: Miten PSP langattomasti verkkoon

Kylläpä on taas saanut taistella..
D-Linkin wlan-tukiasema, jossa kaapelilla kiinni pöytäkone ja PS3, mutta PS3 ei kuitenkaan jostain syystä suostu lankaa pitkin nettiin yhdistymään.
Eilen sitten vaihdoin WPA2-PSK:n WPA-PSK:ksi, että PSP:llä pääsisi myös nettiin.
No pääsihän sillä, mutta tänään sitten huomasin että PS3:lla ja läppärillä verkkoliikenne kulkee kuin täit tervassa.
Pari minuuttia hakee aina yhtä sivua ja PS3 kirjautuu välillä itsestään pihalle PS-networkista, eikä aina osaa kirjautua automaattisesti sisään.
Vaihdoin sitten WPA2-PSK:n takaisin ja kaikki toimii taas hyvin, paitsi että PSP ei sitten osaa nettiin mennä.

Jospa joskus saisi kaikki laitteet nettiin, ilman että wlan-purkin asetuksia tarvitsisi jokaiselle erikseen säätää.
 
Ylös Bottom