Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten PSP langattomasti verkkoon ja muut PSP:n verkko-ongelmat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Saako Buffalon WLAN tikulla PSP nettiin?

tangomajava sanoi:
Mistäs luulisit sen saavan virtaa, jos kone ei ole päällä.

Mutta missään ei ole koskaan lukenut että koneen pitää olla kokoajan päällä!(ainakaan minun tietääkseni.)
 
Vastaus: Saako Buffalon WLAN tikulla PSP nettiin?

Play_OR_Die sanoi:
Mutta missään ei ole koskaan lukenut että koneen pitää olla kokoajan päällä!(ainakaan minun tietääkseni.)

Toivottavasti et ole tosissasi. :D USB-portteihin ei tule virtaa kun kone on sammutettuna.
 
Vastaus: Saako Buffalon WLAN tikulla PSP nettiin?

Itselläni tulee virtaa USBeihin, vaikka kone on nukkumassa. Toisaalta jos koneen läpi tunneloidaan USBi tikulla, koneen pitää olla päällä, koska:

Dudimdamdam!!!

Koneen pitää olla netissä, jotta tuo netti pelittää USBin yli. Eli koneen täytyy olla päällä. Ellei modeemissa ole USB paikkaa, johon tuo USBi on tökitty.

Muuten, tota sigiä vois vielä vähän suurentaa. Kuussa ei kaikki vielä saanut selvää.
 
Ongelmia netin kanssa...

Eli en pääse nettiin vaan tulee teksti: "A connection error has occurred. The connection to the access point timed out." Kun siis olen testaamassa yhteyttä niin tuo tulee. Olen laittanut kaikki salasanat ja kaikki. Minulla on wlan se juttu siinä PSP:n kyljessä on yläasennossa eli päällä. Ja se joku wlan power saver on OFF. Eli mikä mättää??:(

Kiitos vastanneille!:)
 
Vastaus: Ongelmia netin kanssa...

Kai sulla on WLAN-tukiasema myös minne yhdistää, ja että siinä on kaikki asetukset kunnossa?
 
Vastaus: Ongelmia netin kanssa...

Joo on mulla Wlan asema ja asetukset kunnossa koska tietokone toimii sillä...kiitos kun joku auttaa..
 
Vastaus: Ongelmia netin kanssa...

Mikä firmis PSP:ssä?

Koita ilman salausta toimiiko.

Koita laittaa kiinteä IP PSP:llesi jospa se auttaisi.
 
Vastaus: Ongelmia netin kanssa...

Joo nyt tää homma ehkä selvis....eli syy on se, että minun yhteyden "salaus" on WEP. Niin siihen kun tulee se salasana niin se salasana on neljä kirjaiminen. Minulla on applen uusi iMac tietokone.
Se salasana siis toimii moitteetta esim. tässä tietokoneessa. Eli tietokone ei mene valittamaan mitään liian lyhyt salasana tms. Mutta PSP valittaa heti, että vähintään 5 kirjainta. Tämän sain selville kaverini kanssa kun koitettiin niillä ja siellä se toimi kun kaverillani on yli 5 kirjaiminen salasana! Eli ymmärtääkseni minun pitää nyt sitten vaihtaa koko salasana!!!! PRKLE PRKLE!!!!:mad:
 
Vastaus: Ongelmia netin kanssa...

Viizei sanoi:
Eli ymmärtääkseni minun pitää nyt sitten vaihtaa koko salasana!!!! PRKLE PRKLE!!!!:mad:
No lisäät vaan vaikka yhden numeron siihen nykyisen perään.:rolleyes:

Ei sitä nyt noin paljoa kannata manata...
 
miten saan netin toimimaan??

moi..
joo olis psp ja pitäis saada netti siihe.. oon yrittäny saada monta kertaa jo mutta ei tulosta :/ aina jää kiinni johonki.. on d-link DI-624+ liitetty koneeseen.. mutta ei tulosta :/ sanoo että jokin suojaus ei läpäise tjn sinne päin.. voisiko joku auttaa??:confused: :confused:
 
Ylös Bottom