Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten PSP langattomasti verkkoon ja muut PSP:n verkko-ongelmat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PSP:llä LANGALLISESTI verkkoon?

ZaZam sanoi:
Nyt on mennyt valikoissa jotain todella pahasti ohitse... Pitääpi kokeilla heti illalla kun pääsen kotiin, mutta ei sen pitäisi pelittää ONLINE pelkästään nappia painamalla.... ???
 
Vastaus: PSP:llä LANGALLISESTI verkkoon?

Mulla on linksys langaton reititin ja erillinen linksys langaton peliadapteri (game adapter) johon voi kytkeä pelikonsolin verkkopiuhan ja siitä langaton yhteys reitittimelle. En ole ehtinyt vielä testamaan langatonta verkkoa PSP:llä kotona. Suosittelen kyllä jotain vastaavaa langatonta ratkaisua, varsinkin jos kämpässä ei ole kaapelointia (usein nettiyhteys/tietokone on muualla kuin olohuoneessa PS2:n tms. vierellä). Samoin pelaaminen vaatisi sitten PC:n päälläoloa.

Toimii hienosti kunhan saatiin langaton peliadapteri toimimaan tietoturvan ollessa päällä langattomassa reitittimessä. Harmi vain että PS2 nettipeli tuntuu olevan vähäistä. Onko PSP:llä nettipelaaminen yleisempää kun laitteessa on ominaisuus vakiona?? Vielä kun sairaalassa pääsisi käyttämään sairaalan omaa langatonta verkkoa PSP:n kanssa, ei taida perkeleet sitä sallia vaikka kauniisti pyytäisi ;).
 
Vastaus: PSP:llä LANGALLISESTI verkkoon?

Ostin D-Link DI524 -langattoman reitittimen, mutta asennusvaiheessa sanoo, että tarkista piuhat, vaikka kaikki johdot oli laitettu ohjeiden mukaan, paitsi ilman modeemia, koska meillä netti jaetaan taloyhtiön asukkaiden kesken, eikä modeemeja tarvita. Päätin yrittää palauttaa. :(
 
Vastaus: PSP:llä LANGALLISESTI verkkoon?

Itseä kiinnostaisi päästä nettiin pelailemaan, mutta kun en ole perillä netti pelaamiseen tarvittavista varusteista, eli mitä kaikkea oikeastaan tarvitsen?
 
Vastaus: PSP:llä LANGALLISESTI verkkoon?

Mua itteäni kiinnostaa millaiset ja minkä hintaiset WLAN tukiasemat teillä on?
Linkkiä vaikka verkkokauppaan.
 
Vastaus: PSP:llä LANGALLISESTI verkkoon?

ZaZam sanoi:

PSP:n WRC ei pelitä onlinessä, vain useamman PSP kesken pystyy pelaamaan samassa huoneessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PSP:llä LANGALLISESTI verkkoon?

tangomajava sanoi:
Mua itteäni kiinnostaa millaiset ja minkä hintaiset WLAN tukiasemat teillä on?
Apple AirPort Express Base Station with AirTunes n. 130 .:D
 
Vastaus: PSP:llä LANGALLISESTI verkkoon?

Tietääkö kukaan tuosta Gamelifen härpättimestä? Toimiiko se todella? Tietokoneen auki pitäminen ei ole ongelma (se on muutenkin melkein kokoajan päällä).
Kokemuksia? :confused:
 
Vastaus: PSP:llä LANGALLISESTI verkkoon?

tangomajava sanoi:
Mua itteäni kiinnostaa millaiset ja minkä hintaiset WLAN tukiasemat teillä on?
Linkkiä vaikka verkkokauppaan.
Tw-EA510 v2r adsl 2+ & wlan 802.11 b/g.
n.77.40 euroa.
 
Saako Buffalon WLAN tikulla PSP nettiin?

Mulla on Buffalon WLAN tikku joka liitetään USBhen ja sitte mulla a-link roadrunner 44 routeri.... kysymys kuuluu... miten saan sen buffalon "kytkettyä modeemiin" niinkuin se kaveri tietoasemalla sano...??????? Eli PSPhen netti pitäs saada...
 
Vastaus: Psp Apuva!!!

Claptrack sanoi:
Mulla on Buffalon WLAN tikku joka liitetään USBhen ja sitte mulla a-link roadrunner 44 routeri.... kysymys kuuluu... miten saan sen buffalon "kytkettyä modeemiin" niinkuin se kaveri tietoasemalla sano...??????? Eli PSPhen netti pitäs saada...

Eikös tuolla Buffalon WLAN tikulla ole tarkoitus liittää PC langattomasti verkkoon. Eli mikäli sinulla olisi Wlanilla varustettu modeemi, niin silloin saisit tuolla tikulla liitettyä PC:n langattomasti verkkoon. Mutta et saa sillä PSP kylläkään kaiken järjen mukaan verkkoon.

Se on siis tarkoitettu tähän käyttöön:

http://www.buffalo-technology.com/product-images/WLI-U2-KG54-AI-diagram.jpg
 
Vastaus: Saako Buffalon WLAN tikulla PSP nettiin?

Mutta kun se mies siellä tietoasemalla sano että kun laitan sen usb tikun sisään ja kytken sen modeemiin(tässä mä putosin), niin se toimisi PSPllä...?!
 
Vastaus: Saako Buffalon WLAN tikulla PSP nettiin?

OIiskohan tuossa ajatuksena laittaa WLAN-tikku tietokoneeseen ja saada tietokone näkymään PSP:lle tukiasemana?
 
Vastaus: Saako Buffalon WLAN tikulla PSP nettiin?

Oliver sanoi:
OIiskohan tuossa ajatuksena laittaa WLAN-tikku tietokoneeseen ja saada tietokone näkymään PSP:lle tukiasemana?

Niin tuo nyt olisi ainut vaihtoehto, jos vaan toimisi. Varmaan aika säätäminen jos yleensä onnistuisi.
 
Vastaus: Saako Buffalon WLAN tikulla PSP nettiin?

XShava sanoi:
Niin tuo nyt olisi ainut vaihtoehto, jos vaan toimisi. Varmaan aika säätäminen jos yleensä onnistuisi.
Datelhan myy omaa tikkuaan PC:lle juuri PSP:n WLAN-antenniksi. Käsittääkseni vastaava toiminto löytyy monista muistakin USB WLAN-tikuista.
 
Ylös Bottom