Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten PSP langattomasti verkkoon ja muut PSP:n verkko-ongelmat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: netti ei toimi :/

en iha...
kuukausi sitten lopetin kokoeilun ja tänään koitin sit uudelleen
kävin sit toiselta koneelta kattoo miten salasana kirjotetaan ni se oli ihan erillä lailla miten olin kirjottanu sen toho lapulal :eek:
 
Vastaus: netti ei toimi :/

Ei nyt taida olla ihan oikea ketju kysellä, mutta kysyn kuitenkin.

Eli mistäs sais tommosen WLAN-tukiaseman halvimmalla? Ja mielellään sellasen joka toimis PSP:n kanssa.
 
Vastaus: netti ei toimi :/

masterzoni sanoi:
Ei nyt taida olla ihan oikea ketju kysellä, mutta kysyn kuitenkin.

Eli mistäs sais tommosen WLAN-tukiaseman halvimmalla? Ja mielellään sellasen joka toimis PSP:n kanssa.
TÄÄLTÄ saa vähän käsitystä hinnoista.
Eiköhän ne kaikki toimi PSP:n kanssa. :)
 
PSP:llä LANGALLISESTI verkkoon?

:confused: Eli pystyykö PSP:llä mennä verkkoon USB-kaapelin avulla? :confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PSP:llä LANGALLISESTI verkkoon?

Jos sinulla on verkossa oleva PC, voit käsittääkseni hommata USB-liittimeen liitettävän WLAN-härpättimen, jonka voit säätää PSP:n näkemään WLAN-tukiasemana. Hintaa noilla ei pitäisi monia kymmeniä euroja olla, mutta vaatii käsittääkseni ainakin XP-käyttiksen.
Itse hihhuloin toisen vamistajan tuotteilla, joten pajoa enempää en uskalla apuja luvata.
Mutta meillä on paljon hyviä kävijöitä... ;)
 
Vastaus: PSP:llä LANGALLISESTI verkkoon?

ZaZam sanoi:
Voisin pelata PSP:llä netissä ostamatta WLAN-hökötyksiä. Mutta kun ei voi niin ei voi. Harmi!
Aaa, en tajunnut. Ajattelin pelkkää surffailua.. :D
Niin mitkäs pelit tukee tällästä pelittämistä netin yli?
 
Vastaus: PSP:llä verkkoon?

Oliver sanoi:
Jos sinulla on verkossa oleva PC, voit käsittääkseni hommata USB-liittimeen liitettävän WLAN-härpättimen, jonka voit säätää PSP:n näkemään WLAN-tukiasemana. Hintaa noilla ei pitäisi monia kymmeniä euroja olla, mutta vaatii käsittääkseni ainakin XP-käyttiksen.
Itse hihhuloin toisen vamistajan tuotteilla, joten pajoa enempää en uskalla apuja luvata.
Mutta meillä on paljon hyviä kävijöitä... ;)
Teillä?
 
Vastaus: PSP:llä verkkoon?

ZaZam sanoi:
Meillä, tarkoittaen KonsoliFINin kävijöitä. Itse kuulun siis moderaattorina (ja vähän muunakin) kantahenkilökuntaan. Eiköhän sulle ehkä jotain apua keksitä, mutta USB:n kautta en PSP:tä verkkoon saa.
 
Vastaus: PSP:llä LANGALLISESTI verkkoon?

Kaivelin tuossa hiukan, eli useimmat PC:n USB-liiitiimeen laitettavat WLAN-syysteemit saa toimimaan tukiasemana (jos siis PC on piuhalla kiinni internetissä). Hintaa ei pitäisi paljoa olla ja ohjeita tulee palikan mukana.
Jos Windowsia, käytät niin pitäisi mielellään olla XP.
 
Vastaus: PSP:llä LANGALLISESTI verkkoon?

Entä PCI-väylään tökättävät WLAN-härvelit? Oli Nettori.org:issa saman hintainen kuin USB-versio.
 
Ylös Bottom