Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten PSP langattomasti verkkoon ja muut PSP:n verkko-ongelmat

Vastaus: psp:llä nettiin?Ongelma..

Onkos kellään ollut tälläista onkelmaa?

Telewell 2000 reititin+ läppäri + PSP.

Reitittimen ja läppärin välissä on ollut WPA PSK -TKIP salaus, ja kun PSP:llä yrittää tuohon mukaan, tulee herja: Exchanging key information time out.

Ilman suojauksia toimii moitteetta.

En ole hirveesti vielä kerennyt säätelemään asetuksia kun eilen sain tuon PSP:n, mutta jos jollain olisi vähän hajua mistä voisin lähteä liikkeelle. :)
 
Vastaus: psp:llä nettiin?Ongelma..

Kojo sanoi:
Reitittimen ja läppärin välissä on ollut WPA PSK -TKIP salaus, ja kun PSP:llä yrittää tuohon mukaan, tulee herja: Exchanging key information time out.
Ilman suojausta imuroin uusimman (2.50) firmiksen, ja sen jälkeen toimi kuin unelma. :)
 
Vastaus: psp:llä nettiin?Ongelma..

2.50:n mukana tuli tuki ainakin WPA-PSK AES -salaukselle, joten se ilmeisesti auttoi asiaan.
Itse olen rajannut WiFini käytön vain MAC-osoitteilla, niin ei tarvitse tuollaisista huolehtia.
 
Vastaus: psp:llä nettiin?Ongelma..

Oliver sanoi:
2.50:n mukana tuli tuki ainakin WPA-PSK AES -salaukselle, joten se ilmeisesti auttoi asiaan.
Itse olen rajannut WiFini käytön vain MAC-osoitteilla, niin ei tarvitse tuollaisista huolehtia.
Joo, saman minäkin olisin tehnyt, ellei olisi tätä läppäriä mukana.:)
 
Vastaus: psp:llä nettiin?Ongelma..

designed sanoi:
Oli asiallinen homma puukottaa oma kone näkymään Access Pointtina, tuolla virransäästöjipolla olisi päässyt helpommalla, päädyin määrittämään kiinteät asetukset kun ne eivät Windowsilla tapahtuvaa netinjakoa häiritse.

Sinänsä vaan tympii kun huvittaisi jo päivittää kotiverkko 802.11g -malliin mutta sitähän pespi ei tue, vaikka kuinka useimmat (vai kaikki?) g-laitteet osaavat tarvittaessa b:n.

Kerro mulle miten sait tuon koneesi näkymään access pointtina? Mullahan ei ole läppärissä kuin vain langaton verkkokortti ja tukiasemia siellä täällä, mutta ei tietenkään kämpillä. Voisinkos jotenkin tähän hätään saada oman läppärini XP:n kanssa leikkimään access pointtia, jotta voisin tuota pespiä hieman huijata :D
 
Vastaus: psp:llä nettiin?Ongelma..

Onnistuisikohan joku täällä jeesaamaan psp:n verkko-ongelmissa, kun virallisilta sonyn foorumeilta tulee vain epämääräistä arvailua?

Mulla toimii wlan-yhteys ihan jees, lukuunottamatta DNS-palvelua. Eli pystyn surffaamaan laitteella intternetissä, mikäli otan yhteyden suoraan ip-osoitteeseen. Kaikissa muissa tapauksissa saan DNS error has occured (80410410) siitäkin huolimatta, että DNS-asetukset näkyvät tulleen koneelle asti ihan normaalisti.

Olen nyt tämän ketjun innostamana taas vaihteeksi räplännyt WEP-avainta hexaksi ja ilman salaustakin, mutta ei vaan tunnu auttavan. Kaikki muut laitteet (xbox360, 2 läppäriä ja yksi pöytäkone) toimivat verkossa ongelmitta (näistä vain tällä hetkellä pöytäkone ja tämä psp-venkoilu käynnissä).

Strategiset mitat: PSP firmis 2.60 ja D-Linkin DI-614+ wireless access point, joka on sitten kytkettynä adsl-reitittimeen.
 
netti ei toimi :/

eli kun alan yhdistään psp:tä nettiin se yhistelee sinne ja sit tulee tämmönen " A connection error has occurred. The connection to the access point timed out."
että mitä pitäs tehä? :confused:
 
Vastaus: netti ei toimi :/

vatelma sanoi:
eli kun alan yhdistään psp:tä nettiin se yhistelee sinne ja sit tulee tämmönen " A connection error has occurred. The connection to the access point timed out."
että mitä pitäs tehä? :confused:

Tämä kuvaus ei nyt paljoa kerro, muuta kuin PSP ei mene läpi. Eli kuvaile tarkemmin miten yrität saada PSP menemään nettiin.

Onko sinulla suojattu Wlan yhteys, jolloin salasanat ja muut pitää yhteyden teko vaiheessa määritellä.
 
Vastaus: netti ei toimi :/

vatelma sanoi:
joo suojattu on.
oon määrittäny kaikki asetukset ja sen salasanan
Meneekö suojaamattomana nettiin?

Jos menee, niin tarkistappa salausasiat. :)
 
Vastaus: netti ei toimi :/

vatelma sanoi:
No kerro nyt vähän enemmän... :rolleyes:

Mikä modeemi?, tukiasema? Onko ethernet vai USB? Toimiiko tietokone netissä langattomasti?

PS. Onhan sulla nimenomaan langaton tukiasema/modeemi?
 
Vastaus: netti ei toimi :/

Ja PSP:n Power Save Settingsistä kannattaa laittaa WLAN Power Save asentoon Off.
 
Vastaus: netti ei toimi :/

vatelma sanoi:
offilla on.
d-linkin tukiasema
toinen kone toimii langattomasti
Sulla pitää olla tasan sama suojausmuoto, salasana kaikissa laitteissa. Ja katso että jos MAC-osoitteen suodatus on päällä, pitää sun lisätä PSP:n MAC-osoite sinne modeemiin listalle.
 
Vastaus: netti ei toimi :/

Jos ei mikään näytä auttavan, palauta PSP:n tehdasasetukset
kertaalleen. Mulla alko toimimaan vasta sen jälkeen..
 
Ylös Bottom