Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hex sanoi:Luulisi, että joissain tapauksissa tietämättömän myyjän kanssa tai muuten vain tarpeeksi jankkaamalla saisi koneen kuolleen pikselin takia vaihdettua, mutta mitenkään yksiselitteisesti se tuskin onnistuu.
Kummallista. Minä olen elänyt sellaisessa uskossa, että jos tuote ei ole kunnossa, sen voi palauttaa. Toivottavasti en nyt ole puhunut läpiä päähäni. Joku lakitiedon opiskelija tai ammattilainen voisi varmaan valistaa tarkemmin yksityiskohdista.Mika73 sanoi:Eihän kaikkia litteitä näyttöjäkään voi palauttaa, jos niissä on kuollut pixeli.
feldon sanoi:Kummallista. Minä olen elänyt sellaisessa uskossa, että jos tuote ei ole kunnossa, sen voi palauttaa. Toivottavasti en nyt ole puhunut läpiä päähäni. Joku lakitiedon opiskelija tai ammattilainen voisi varmaan valistaa tarkemmin yksityiskohdista.
No turhaa ja turhaa...... Jos PSP:ssäni olisi kuollut pikseli ja saisin sen vaihdettua, niin se olisi minulle kaikkea muuta kuin turhaa.Gore sanoi:Yhden pikselin takia on siis turhaa roudata laitetta mihinkään.
Noillahan on eri laatustandardeja, joissa parhaassa ei kuolleita pikseleita saa olla ja muissa on jonkinlainen toleranssi. Valitettavasti valmistustekniikat ovat vielä sellaisia, että syntyisi aivan liikaa hukkaan meneviä paneeleja, jos käytettäisiin nollatoleranssia.feldon sanoi:Kummallista. Minä olen elänyt sellaisessa uskossa, että jos tuote ei ole kunnossa, sen voi palauttaa. Toivottavasti en nyt ole puhunut läpiä päähäni. Joku lakitiedon opiskelija tai ammattilainen voisi varmaan valistaa tarkemmin yksityiskohdista.
Hex sanoi:No turhaa ja turhaa...... Jos PSP:ssäni olisi kuollut pikseli ja saisin sen vaihdettua, niin se olisi minulle kaikkea muuta kuin turhaa.
The Bladekill sanoi:Kuluttajasuojalain mukaan tuotteen voi palauttaa 14-päivän kuluessa mikäli siinä on jotain vikaa.
Jotkut kaupat kieroillen vääntävät tuollaista että emme ota kuollutpixelisiä näyttöjä takaisin, mutta sitten vain ilmoitus kuluttaja-asiamiehelle ja se kauppa saa selkäsaunan.
XShava sanoi:Itse epäilen ettei näitä kuolleita pixeleitä tule hirveästi vastaan. Esim jos ajattelee monellako täällä on jo Import laite, eikä niissäkään ole noita löytynyt. Niin aika vähäistä tulee luultavasti olemaan ja jokunen poikkeus tietty voi vahvistaa säännön.