Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten vietät kesälomasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Miten vietät kesälomasi?

No, nyt kun tämä kesäloma on melkolailla tapulteltu, tyttärien kerhojen osalta nääs :D, niin loma on mennyt mökkeiltäessä, Lintsillä käytiin, huomenna mennään vielä siis tänään nii Puuhamaahan... eihän tässä kotona kauaa oo ees kerenny olekselemaankaan, mutta sehän lomassa onkin tärkeintä :)

No, nyt kun tämä kesäloma on melkolailla tapulteltu, tyttärien kerhojen osalta nääs :D, niin loma on mennyt mökkeiltäessä, Lintsillä käytiin, huomenna mennään vielä siis tänään nii Puuhamaahan... eihän tässä kotona kauaa oo ees kerenny olekselemaankaan, mutta sehän lomassa onkin tärkeintä

Toisin sanoen, et rentoutunut lainkaan? :D

Itse tuli käytyä Powerparkissa ja kovasti olen yrittänyt juhlia. Niin ja kävinhän tuota "festareillakin", aika leppoisissa ja kiireettömissä merkeissä olen päiväni nauttinut. Se jos jokin on tärkeää lomalla. :cool:

24 päivä se vihdoinkin alkaisi. Huomenna tupsahtaa lomarahat tilille. Mitähän kaikkea sitä oikein tekisi? :D Olutta kaapit täyteen ja kalsarit jalkaan ja peliohjaimet ajoissa latinkiin :p

Toisin sanoen, et rentoutunut lainkaan? :D

Juu en oo oikee kerenny. Eiku joo, kävinhän mä tossa Sauna Open Airissa sunnuntaina, ja yhtenä viikonloppuna heinäkuussa perjantaina ja lauantaina kävin kaverilla Nokialla ryyppäämässä, mutta eipä sitäkä rentoutumiseks voi oikee sanoa, ku rapulaa tuli myös podettua...
joten, ei oo tullu rentouduttua, paitti iltaisin, kun eukko ja kersat käy nukkumaa, ni mulla on muutama tunti aikaa pelata :D
Joten ois ihan kiva jos vaikka sinne Aikuiskoulutukseen pääsis lomailemaan :D

Nyt ei voi kuin olla pelkkää suurta hymyä. Mulla ois alkanu kesäloma ensiviikon yövuoron jälkeen jälkeen MUTTA teinkin peliliikkeen ja ilmottauduin viikolla 35 viikonloppuvuoroon ja Suomeksi tämä tarkoittaa seuraavaa: Ensi torstaista ( vika yö vapaa ) seuraavaan perjantaihin vapaata sitten lauantai ja sunnuntai klo 10 -22 töitä ja sitten 4 viikkoa lomaa. Viikon ekstraloma :D

Vastaus: Kesäloma

Itsekin jäin kesätöistä lopultakin lomalle! En voi uskoa, että suostuin tekemään kaksi ylimääräistä viikkoa töitä! :D

Kesäloma mennään aivan perusmeiningillä. Tarkoitus olisi kuulustella pippaloita kavereilta. Itseasiassa eilen olin jo sellaisissa. Vähän väsynyt olo tällä hetkellä.
Mökkireissu kutsuu myös ja mukaan on lähdössä neljä kaveria. Siellä varmasti uintia, saunomista ja makkaraa.
Täytyyhän osa lomasta kotioloissakin viettää. Takapihalle on viisi päivää sitten valmistunut maahan upotettu uima-allas, jota on tehty talkoo-meiningillä. Mukana ei siis ole ollut mitään palkattuja raksapoikia. Allas tulee varmasti olemaan kovan kulutuksen alaisena, kunhan vähän ilmat lämpiävät.
Ja kun KonsolinFIN foorumilla ollaan, niin täytyyhän tähän lomaan mainita mukaan myös pelaaminen. Bad Company 2 on ollut kovassa käytössä, mutta se jää nyt tauolle, sillä kaverin kanssa aiotaan pelata (JA KUVATA!) Dead Space:n ja Dead Space 2:sen tarinat! Mutta kauhu ei jää siihen, sillä Amnesia: The Dark Decent - pelin Custom Storyt kutsuvat myös.
Siihen rinnalle, kun lyödään vielä annos moottoripyöräilyä... jälleen kaveriporukassa... niin kesäloma alkaakin olla pulkassa. Tuo taitaa jopa hieman rimmata :D

Ylös Bottom