Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitkä konsolit omistat ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
GC on mulla, mutta onko kenenkään muun mielestä yllättävää, kuinka monella on enemmän kuin yksi konsoli (82 vastanneen kohdalla tasan puolet omistaa vähintään kaksi konsolia)? Vaikka otetaankin huomioon, missä foorumissa tämä kysely on niin silti! Sehän on alatyyliä, ihan kuin laittaisi juustoa JA kinkkua saman leivän päälle... :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan puktus
GC on mulla, mutta onko kenenkään muun mielestä yllättävää, kuinka monella on enemmän kuin yksi konsoli (82 vastanneen kohdalla tasan puolet omistaa vähintään kaksi konsolia)? Vaikka otetaankin huomioon, missä foorumissa tämä kysely on niin silti! Sehän on alatyyliä, ihan kuin laittaisi juustoa JA kinkkua saman leivän päälle... :rolleyes:

Todistaa, että täällä on erittäin fiksua porukkaa. Loppupeleissä ne pelit ratkaisevat, ei itse konsoli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Loppupeleissä ne pelit ratkaisevat, ei itse konsoli.

Tuokin riippuu vain kulutustottumuksista. Ei useampaa konsolia voi usein järjellä perustella.

Minulla kokoelmiini kuuluu varsinainen keräilyharvinaisuus eli modaamaton harmaa PlayStation, pikkuinen PS one, PlayStation 2, Dreamcast, tummanharmaa Nintendo 64, Game Boy Advancen violetti vanhempi malli, edellisen kanssa saman värisävyn jakava GameCube sekä Xbox.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Todistaa, että täällä on erittäin fiksua porukkaa. Loppupeleissä ne pelit ratkaisevat, ei itse konsoli.
Hyvin sanottu, itselläni juuri on kaksi konsolia GameCube ja Xbox ja hankin molemmat pelien takia (ja Xboxin DVD ominaisuuden takia myös :p). Nyt on itselläni "Best of both worlds" :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Ei useampaa konsolia voi usein järjellä perustella.

Totta, jos retrovehkeitä ei lasketa. Tosin meidän perheessä edes sitä yhtä konsolia ei voi "järjellä" perustella, mutta en välitä.
 
Jaa'a itseltä löytyy PS2 ja Gamecube. Xboxin olen meinannut ostaa jo monta kertaa, mutta katsotaan uudestaan vaikka tässä kesän kynnyksellä, jos viimein saisin sen kotiin raahattua. Panzer Dragoon houkuttaisi ;)
Sitten löytyy Snesit, sekä PAl- että USA. GBA SP:n ostan myös kesällä.

EDIT: Nyt löytyy sitten myös se Xbox. Jeah! Vielä pitäisi ostaa Panzer Dragoon niin aijai :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Nyt minäkin siirryn kahden konsolin omistajaksi (retro koneita en laske niihin), eli Cube tulee Xboxin rinnalle. Nyt vain odottamaan Cuben ja Zeldan saapumista. :cool:
 
Näistä uudemmista pelikonsoleista minulla on GC, DC, GBASP ja PS2 ja Microsoftin konetta en koskaan ostaisi.
 
Ainoastaan GC, mutta harkinnassa ovat myös GBA SP (kunhan halpenee nykyisestä) ja DC/Xbox. PSOnen olen myynyt pois, NES ja C64 pölyttyvät kaapeissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Rehellisiä kun ollaan, niin ei paljoa menetä minun mielestä.

mielipiteitä, mielipiteitä, mutta jos sen takia jätää koneen ostamatta että se on MS:n valmistama niin huh huh. Pelivalikoima on taas hyvin samankaltainen kuin PS2:n vastaava, laimeampi vain. Toiset tykkää toiset ei, minä tykkään.
Jätetään tämän jatkaminen silti konsolisodan puolelle *leikkii moderaattoria ja kuvittelee millaista se olisi*
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
mielipiteitä, mielipiteitä, mutta jos sen takia jätää koneen ostamatta että se on MS:n valmistama niin huh huh. Pelivalikoima on taas hyvin samankaltainen kuin PS2:n vastaava, laimeampi vain. Toiset tykkää toiset ei, minä tykkään.
Jätetään tämän jatkaminen silti konsolisodan puolelle *leikkii moderaattoria ja kuvittelee millaista se olisi*

Vaihtaisin PS2ni Xboksiin koska tahansa. Kukaan ei tosin moisiin vaihtoihin rupea :P Vaikka Xboks lienee halvempikin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
mielipiteitä, mielipiteitä, mutta jos sen takia jätää koneen ostamatta että se on MS:n valmistama niin huh huh.

En usko että Tardini tuntee syvää MS vihaa, kun omistaa kerta DC:n.

Sitä olen joskus ihmetellyt, kun itse en ole koskaan lämmennyt pleikkareihin. :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Sitä olen joskus ihmetellyt, kun itse en ole koskaan lämmennyt pleikkareihin. :confused:

Minä taasen olin yhdessa vaiheessa kovempikin playstation-fani mutta tuo kakkonen on kyllä tuonut niin perkuleesti ongelmia ja pettymyksiä että sen hyvä puolet ovat ikäänkuin kaikonneet mielestä. Ei yhtään odota innolla PS3sta niinkuin kakkosta silloin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
mielipiteitä, mielipiteitä, mutta jos sen takia jätää koneen ostamatta että se on MS:n valmistama niin huh huh.
...
Jätetään tämän jatkaminen silti konsolisodan puolelle *leikkii moderaattoria ja kuvittelee millaista se olisi*
Minusta taas tuotteen ostamatta jättäminen sen takia ettei pidä sen valmistajasta on erittäinkin hyvä syy. Maailmanparannusta omalla lompakolla nääs :). Mutta jätetäänpä tämä nyt tällä erää tähän, ehkä sitten joskus tuolla konsolisodan (tai jonkun muun sodan :rolleyes: ) puolella asiasta voisi vääntää peistä enemmänkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Ei yhtään odota innolla PS3sta niinkuin kakkosta silloin.

Enpä minäkään, mutta kyllä se varmasti tulee kuitenkin hankittua... Boxin seuraaja kiinnostaa tosin HYVIN paljon enemmän.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tardini
Microsoftin konetta en koskaan ostaisi.
Xbox on ehdottomasti ykkösvalinta homebrew- ja emulaattorikonsoliksi, toisena sijaa pitää Dreamcast.

Näistä kolmesta uudesta telkkarin vierellä on PS2.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom