Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MLB 11: The Show [Hype]

Tathalas

New Member
Pelin nimi: MLB 11 The Show
Kehittäjä: SCE San Diego Studio
Julkaisija: Sony Computer Entertainment
Julkaisupäivä: 8.3.2011

Eli maaliskuussa on aika julkaista jälleen uusi osa hienosta pelisarjasta. Keräilen tähän aloitusviestiin nyt jotain netistä kaivamiani ennakkotietojatietoja.

Pelin ominaisuuksia:
• Ensimmäistä kertaa pelisarjan historiassa mukana on täysin analoginen ohjaustapa. Parhaiten tämä näkyy lyömisessä ja syöttämisessä. Molemmissa on sama perusperiaate, eli ensin analogitattia viedään alas voiman keräämiseksi ja sitten ylös lyönniksi/heitoksi. Lyömisen kulmaa pystyy nyt itse kontrolloimaan liikuttamalla tattia ylösviennissä joko vasemmalle tai oikealle. Samoin jos syötön haluaa suunnata joko vasemmalle tai oikealle, täytyy se tehdä itse tatilla. Liikkeen nopeus vaikuttaa myös lyöntien/heittojen voimakkuuteen.
• Myös vanha nappeihin perustuva ohjaustapa on tallella
• Mukana on myös erittäin vaikea lyöntitapa "True zone hitting”, jossa lyönnin onnistumiseksi täytyy ajoituksen olla kunnossa ja lisäksi myös kursori täytyy ohjata pallon kohdalle.
• Co-op -pelitila 2-4 henkilölle sekä verkossa että saman konsolin ääressä.
• Challenge of the week -pelitila, jossa on mahdollisuus voittaa palkintoja. Näitä ei ole vielä tarkemmin määritelty, mutta huhuja liikkuu esim. mahdollisuudesta voittaa liput ja matkat All-Star -otteluun tai World Series -peliin.
• Uudistettu Road to the Show (5.0), jossa pelaajaa ei enää arvostella yksittäisten saavutusten perusteella, vaan kykypisteitä jaetaan järkevämmin. Esim. jos saat syöttäjän haaskaamaan sinuun 7 syöttöä, olet jo onnistunut lyöntivuorollasi vaikka myöhemmin palaisitkin.
• Move -ohjaimen tuki Home run derby -pelimuodossa
• 3-D tuki
• Parannetut nettiominaisuudet
• Kansikuvapoikana jo toisena vuotena peräjälkeen Joe Mauer

Ensimmäisiä tunnelmia pelistä voi lukea esim. seuraavilta sivustoilta:
Video Games - 'MLB 11: The Show' adds analog controls, co-op, Brian Wilson's beard - ESPN

MLB 11: The Show Goes Analog - PlayStation 3 Preview at IGN
 
Vastaus: MLB 11: The Show [Hype]

Käsittääkseni tää on pelien kuningas tässä genressä mut jotku kai itkee ulkomaalaisil foorumeil et peli on tehty ihan liian vaikeeks.
 
Vastaus: MLB 11: The Show [Hype]

Käsittääkseni tää on pelien kuningas tässä genressä mut jotku kai itkee ulkomaalaisil foorumeil et peli on tehty ihan liian vaikeeks.
Disclaimer: Älkää käsittäkö tätä nyt väärin...

Jos tuntuu liian vaikealta, voi äärimmäisessä tilanteessa turvautua vammaispelaajille tarkoitettuun pelimuotoon, jossa pärjää kirjaimellisesti yhtä nappia painamalla.

The mode is titled after a new organization Smith has created, the Association for Disabled Virtual Athletes, and the new feature makes it easier for gamers with disabilities to play, thanks to one-button controls. The computer takes over the action of running to the ball, so all you need to do is hit a button to throw to a base or swing the bat.

Lähde: ESPN
 
Vastaus: MLB 11: The Show [Hype]

No nyt!
Tätä on odotettu. 2k:n MLB:tä on ollut kivempi pelata, mutta SHOW on vienyt grafiikoissa kevyesti. Nyt vaan hype päälle ja kevättä odottelemaan :)
 
Vastaus: MLB 11: The Show [Hype]

Tuskin pysyn housuissani tätä, urheilupelien kruunattua Kuningasta odotellessa!
Ennakkotilattu jo hyvissä ajoin ja samoin se baseball ohjain!
Taas tietää mitä peliä tulee tahkottua (vuodesta toiseen) aina loppusyksyyn asti hartaudella.....
 
Vastaus: MLB 11: The Show [Hype]

Nyt on demoa tullut kokeiltua vähän alusta, ja hyvältä alkaa tuntua. Varsinkin kun syötön vaikeustasoa lisää siihen, että suunnankin pitää mennä oikealla tatilla oikein, niin alkaa olla aika hyvä setti. Itseä ihmetytti vain se, että en saannut liikutettua PCI:tä (Plate coverage indicatoria, sitä keltasta palloa siinä lyöntiboxissa) mihinkään. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia?
 
Vastaus: MLB 11: The Show [Hype]

Onko tää niin hyvä peli, että sitä jaksaa pelata, vaikka baseball ei kiinnostaiskaan? Mua ei baseball kiinnosta, mutta The Show on niin kehuttu pelisarja, että sitä tekis mieli kyllä kokeilla.
 
Vastaus: MLB 11: The Show [Hype]

Onko tää niin hyvä peli, että sitä jaksaa pelata, vaikka baseball ei kiinnostaiskaan? Mua ei baseball kiinnosta, mutta The Show on niin kehuttu pelisarja, että sitä tekis mieli kyllä kokeilla.

Itseäni ei kiinnosta baseball pätkääkään, mutta silti The Show 09 on mielestäni todella hyvä ja mielenkiintoinen peli. ;) Eli kyllä näitä jaksaa pelata, vaikkei laji kiinnostaisikaan.
 
Vastaus: MLB 11: The Show [Hype]

Latasin demon jenkkistoresta ja nopealla kokeilulla vaikuttaa kivalle. Viimeksi olen bb-peliä pelannut PC:llä joskus 90-luvulla. :)
Pari kysymystä. Ohjeissa on vaan ohjeet napeille, mutta ne ei toimi mulla. Nappien sijasta joudun tekemään kaiken oikealla tatilla. Saako tämän vaihdettua jostain?
Heitot onnistuu jo ihan hyvin, mutta olisiko vinkkejä lyönteihin? Eli varmaan vasemmalla tatilla pitää vaikuttaa lyönnin korkeuteen? Taisin saada kolme lyöntiä osumaan eilen, mutta sitäkin palkitsevampaa se oli.. Olisi se silti kivaa tietää vähän miten tuota kuuluisi pelata, kun nuo ohjeet ovat vähän hassut.. :eek:

Edit: Löytyikin lyöntitutoriali youtubesta, pitää kokeilla myöhemmin. Ilmeisesti korkeutta ei tarvitse itse säätää :)
 
Ylös Bottom