Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

mm3 vai midnight 2

Sanoisin että midtown madness 3. Ja perustelut on parempi grafiikka. Suuremmat/hienommat kaupungit. Vapaata ajeluakin. Enemmän pelimuotoja.
 
Re: Re: Re: mm3 vai midnight 2

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
vijuto tarkotti varmaan live-autopelejä ja Burnoutissa ei oo muutaku taulukot.
Juuh niinpähän tuossa otsikossakin lukee. Hyvä oikaisu. :)
 
Itse asiassa vijuto tarkoitti live-pelejä, koska eilen juteltiin samalla livessä ku se kirjotti tätä. Ottasitko silti Burnout 2 jos saisit MM3+live?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Itse asiassa vijuto tarkoitti live-pelejä, koska eilen juteltiin samalla livessä ku se kirjotti tätä. Ottasitko silti Burnout 2 jos saisit MM3+live?
Jos minulta kysyt niin en osaa vastata MM3:sta pelaamattomana. Muutamia pelivideoita kyllä nähnyt mutta mitään suurta sydämentykytystä en noista saanut. Kannattaa lukea nettiarvioita pelistä ja varsinkin sen Live-osion toimivuutta, niistä selviää jo paljon.
 
Midnight Club 2:n ajattelin itse hankkia. MM3:ssa pitäisi olla enemmän pelimuotoja ja muuta live-kivaa, mutta MC2 näyttäisi olevan aiheensa puolesta paljon kiinnostavampi.
 
Mä taas vanhoja Midtown Madnessejä pelanneena ottasin ehdottomasti Midtownin. Pelkkä Cruisailu on sen verran hauskaa niissä.
 
Tietenkin molemmat! täällä maksaa MC2 43 ja MM3 50 eli ei pahan hintasia! :D

MC2 on ainakin tosi pelattava ja niin tulee luultavasti olemaan myös MM3.

Edit: Niin toi MM3 on muuten sittenkin sen hintanen, että se saattaa huonolla säkällä napsahtaa tulliin ja tulee ~10 hintaa lisää.

MC2 kandee nyt ainakin tilata, kun niitä melkein ilmaiseksi tuolla jaetaan! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
mitä se vijuto sekoilee?

No asiaan. Onko porukat saanu paljonki maaleja eri autoihin?
Ensin pitää avata autot ja sen jälkeen oikealla autolla etsiä "Cruisesta" sille autolle tarkotettu maali.

Homma on vaikea, koska kaupungit on laajoja, mutta asiaa helpottaatämä . Sieltä näkee missä kunkin auton maalit on. Ite oon saanu vasta about 15 maalia.
 
Ylös Bottom