Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modaus

shondel

New Member
Eli miten teihin on vaikuttanut/vaikuttaa laki joka tuli joulukuussa voimaan ja kieltää modauksen omistamisenkin? Onko modauksesta puhuminen vähentynyt julkisesti? Onko pelien poltto vähentynyt? Vai myyttekö oikein modeja vielä?
 
Itseasiassa laki ei ole vielä tullut voimaan, siirtyi tämän vuoden puolelle. Todennäköisesti ei tule voimaan ainakaan ennen tammikuun loppua.
http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/3663.cfm
Itse tilaan oman modini maanantaina englannista. Ja kaikille jeesustelijoille tiedoksi että sillä modilla on muitakin käyttötarkoituksia kuin pelkkä warettaminen ;)
 
Tarvitsen modin xboxiin että saan ntscn siitä ulos :p eipä tuolle muuta käyttötarkoitusta keksi - sääli vain ettei ole helpompaa (ja halvempaa) keinoa hommaan :|
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
ja dvd leffojen kattominen rgbn kautta on myos plussaa modille
Täh?
Kyllä Xboxilla pystyy katsomaan DVD-elokuvia RGB-kaapelilla ilman mitään modifikaatioita.

t. Ola
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan olaiho
Täh?
Kyllä Xboxilla pystyy katsomaan DVD-elokuvia RGB-kaapelilla ilman mitään modifikaatioita.

t. Ola

eikos ne nay vihreena kuten esim ps2 konella ?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smaster
No ei näy.

Mitäs tämä on? Eikös se ole niin että Suomen tv:t eivät anna DVD elokuvien kuvaa ulos RGB:nä ja näinollen tekevät kuvasta poikkeuksellisen vihreän (olen itse kokeillut PS2lla)? Näin se ainakin on PS2:n osalta, enkä uskonut Xboxin tekevän poikkeusta mutta jos tekee niin mainio juttu.
Korjatkaa jo olen väärässä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Mitäs tämä on? Eikös se ole niin että Suomen tv:t eivät anna DVD elokuvien kuvaa ulos RGB:nä ja näinollen tekevät kuvasta poikkeuksellisen vihreän (olen itse kokeillut PS2lla)?

Tuo "ominaisuus" on ihan vaan Sonyn itse lisäämä tahallinen bugi, jolla Sony yrittää hankaloittaa omien asiakkaidensa elämää. Perusteluna on varmaan se, että Macrovision-häiriöt voisi muuten helposti kiertää RGB:n kautta.

Eli Xboxin mod-piiristä ei ole hyötyä tuossa suhteessa, mutta aluekoodien (sekä pelien että elokuvien) ja Macrovisionin poistossa kylläkin, näin DVD-käytön kannalta siis.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xbugs
Tuo "ominaisuus" on ihan vaan Sonyn itse lisäämä tahallinen bugi..
Wau! Uutta tietoa minulle. Pitääkin kokeilla heti kun vain mahdollista! On se kumma miten jollain julkaisijalla on varaa entisestään heikentää pelikonsolinsa ominaisuuksia..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Wau! Uutta tietoa minulle. Pitääkin kokeilla heti kun vain mahdollista! On se kumma miten jollain julkaisijalla on varaa entisestään heikentää pelikonsolinsa ominaisuuksia..
PS2:lla ei todellakaan pitäis olla varaa heikentää konsoliaan.
 
Ei tarvitse modata jos tämä onnistuu:

The Neo Project niminen poppoo on pistänyt käyntiin SETI tyylisen hankkeen Xboxin salaisen RC4 keyn löytämiseksi. Tämän RC4 keyn löytäminen mahdollistaisi suorat käynnistykset ilman mod-piiriä tai mitään muutoksia itse Xboxiin. Kovin suuria toiveita keyn löytymisestä ei ole, mutta aina kannattaa yrittää.
 
Joo sitä ei näy tuolla enää, mutta kyllä vaan paketit näyttää olevan vielä noita "Xbox public key challenge"-paketteja... eli projekti näyttää jatkuvan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan shondel
Joo sitä ei näy tuolla enää, mutta kyllä vaan paketit näyttää olevan vielä noita "Xbox public key challenge"-paketteja... eli projekti näyttää jatkuvan.

Paketteja tulee koneelle, mutta Palvelin hylkää ne kun lähtee takaisin.. eli turhaa enää "purkaa"
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xbugs
Tuo "ominaisuus" on ihan vaan Sonyn itse lisäämä tahallinen bugi, jolla Sony yrittää hankaloittaa omien asiakkaidensa elämää. Perusteluna on varmaan se, että Macrovision-häiriöt voisi muuten helposti kiertää RGB:n kautta.

Eli Xboxin mod-piiristä ei ole hyötyä tuossa suhteessa, mutta aluekoodien (sekä pelien että elokuvien) ja Macrovisionin poistossa kylläkin, näin DVD-käytön kannalta siis.

Valaiskaapa minuakin. Eli mikä on macrovision? se että kuvasta tulee vihreä?
 
Ylös Bottom