Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 -liiga?

Vastaus: MW2 Missions-turnauksen esi-ilmoittautumisketju

STaR mahdatteko olla huomioineet, että liiga on ainakin toistaiseksi vielä K-18

Eiköhän me osata lukea, kiitos vaan huolenpidosta susijengi.:rolleyes:

Vai oliko se niin, että sä tiedät paremmin kuinka vanhoja me ollaan. Kyllä se murrosikä tästä klaanista on jo mennyt ohi eli ei me ipanoita enää olla. :)
 
Vastaus: MW2 Missions-turnauksen esi-ilmoittautumisketju

Pahoittelen ylläpitoa offtopicista ja viestit voisi varmaan siirtää liiga keskusteluun:

Vai oliko se niin, että sä tiedät paremmin kuinka vanhoja me ollaan. Kyllä se murrosikä tästä klaanista on jo mennyt ohi eli ei me ipanoita enää olla. :)

CG suomi rekry. Älä puhu paskaa kiitos.
 
Vastaus: MW2 Missions-turnauksen esi-ilmoittautumisketju

Nyt kun kävi näin niin tarkennetaan vielä:

http://forum.consolegaming.eu:80/showthread.php?p=696136

"Terve."

"Aloitin tämän topicin, koska tuskin kukaan olisi katsellut tuota vanhaa enään.Eli olen nyt 17-vuotta vanha poika Turun ja Raision rajalta."

"Kiitoksia!"
"Toivottavasti nyt tulisi niitä kyselyjä - xXDarra-AmpujaXx (<---Same PS ID)"

Ei sillä etteikö säännöt voisi muuttua, mutta mielestäni tässä aika selvä rike vaikka säännöt muuttuisivatkin. Nyt olisi vallan hauska nähdä tätä ns. kovaa kättä mistä toisessa threadissa puhuttiin. Ei se Wertymankään taida ihan sitä täysi-käisyyden rajaa olla ylittänyt. On se vaan säälittävää kuinka käyt piikittelemässä esim. hiiristä Frag FX -ketjussa ja kuinka niiden käyttäjät eivät voi pelata herrasmiesmäisesti. En tiedä oliko tämä ainakaan positiivinen osoitus sinun tai joukkueenne herrasmiesmäisyydestä, rikoitte sääntöjä aika pahasti. Jos haluaa turnauksen sääntöjä boikotoida niin silloin siihen ei osallistuta.

P.S. Printscreenit on kyllä tallessa, joten turha vaivautua.
 
Vastaus: MW2 Missions-turnauksen esi-ilmoittautumisketju

Ei se Wertymankään taida ihan sitä täysi-käisyyden rajaa olla ylittänyt.

No ei tosiaankaan ole. Tää alkaa jo nyt sakkaamaan pahasti. Rehelliset nuoret jää pihalle ja sitte ne toiset nuoret on tulossa pelaa liigaa. Se on todella väärin. Vielä kerran: toi moninpeli ei voi olla K-18 mitenkään. Verratkaa vaikka COD4:seen niin näette. Tää on nimittäin loputon suo sille kuka aikoo varmistaa ettei kukaan riko sääntöjä.
 
Vastaus: MW2 Missions-turnauksen esi-ilmoittautumisketju

No ei tosiaankaan ole. Tää alkaa jo nyt sakkaamaan pahasti. Rehelliset nuoret jää pihalle ja sitte ne toiset nuoret on tulossa pelaa liigaa. Se on todella väärin. Vielä kerran: toi moninpeli ei voi olla K-18 mitenkään. Verratkaa vaikka COD4:seen niin näette. Tää on nimittäin loputon suo sille kuka aikoo varmistaa ettei kukaan riko sääntöjä.

Totta.

STaR nyt kuitenkin rikkoi sääntöjä huolimatta siitä muuttuvatko ne ja siksi ainakin itse odotan sitä kovaa kättä nyt tai miten vaan, siitä kuitenkin uhkailtiin. Töykeä temppu kaikessa tyhmyydessään, mutta ehkä STaR huomaa, että he ovat kovemmassa seurassa kuin luulevat.
 
Vastaus: MW2 Missions-turnauksen esi-ilmoittautumisketju

Nyt kun kävi näin niin tarkennetaan vielä:

Darra-Ampujalle CoD-MW tai CoD-MW2 klaania? PS3 - ConsoleGaming.eu

"Terve."

"Aloitin tämän topicin, koska tuskin kukaan olisi katsellut tuota vanhaa enään.Eli olen nyt 17-vuotta vanha poika Turun ja Raision rajalta."

"Kiitoksia!"
"Toivottavasti nyt tulisi niitä kyselyjä - xXDarra-AmpujaXx (<---Same PS ID)"

Ei sillä etteikö säännöt voisi muuttua, mutta mielestäni tässä aika selvä rike vaikka säännöt muuttuisivatkin. Nyt olisi vallan hauska nähdä tätä ns. kovaa kättä mistä toisessa threadissa puhuttiin. Ei se Wertymankään taida ihan sitä täysi-käisyyden rajaa olla ylittänyt. On se vaan säälittävää kuinka käyt piikittelemässä esim. hiiristä Frag FX -ketjussa ja kuinka niiden käyttäjät eivät voi pelata herrasmiesmäisesti. En tiedä oliko tämä ainakaan positiivinen osoitus sinun tai joukkueenne herrasmiesmäisyydestä, rikoitte sääntöjä aika pahasti. Jos haluaa turnauksen sääntöjä boikotoida niin silloin siihen ei osallistuta.

P.S. Printscreenit on kyllä tallessa, joten turha vaivautua.

Ensinnäkin anteeksi siitä etten tiennyt Darrasta, varmistan asian vielä siltä ja poistan sitten jos on näin.

Ja siis luulet että mä oon alaikäinen koska oon hiiripelaamista vastaan? Eli kaikki ketkä ei tue hiiripelaamista ei voi olla aikuisis, selevä.

Joo tosta boikotista voisihan se olla hyväkin idea että kaikki alkaisi boikotoida tätä niin se ikäraja varmaan muutettaisiin ja saataisiin lisää klaaneja. Olen siis edelleen sitä vastaan.
------------------------------


Joo tosiaan lukeehan siellä että Darra on 17 eli poistin sieltä rosterista.
 
Vastaus: MW2 Missions-turnauksen esi-ilmoittautumisketju

^^ Laitan nyt oman kauhani soppaan jossa bustataan alaikäisiä. Ennen kuin tämän kauhan sotken soppaan niin sanon että kyllä siellä STaRin roosterissa muitakin täysikäisyyskriteeriä täyttämättömiä.

ReKoni joka ainakin äsken vielä näkyi STaRin roosterissa.

http://www.konsolifin.net/bbs/yhteiso-call-duty-4-world-war/76536-modern-warfare-2-liiga-4.html#post1003169
(Linkin sisältä "Jaaha, tuohon turnaukseen ei sitten voi osallistua koska on K-18..." -ReKoni-)

Rehti peli jokaiselta klaanilta ei toivottavasti ole paljoa pyydetty. CS teki näin ja about puolet jäi rannalle K-18 leiman takia, joten liiderit tarkkuutta, ei ole iso asia kysyä ja varmistua. CoD-piirit kuitenkin kohtuu pienet ja jokainen tuntee jonkun aina.
 
Vastaus: MW2 Missions-turnauksen esi-ilmoittautumisketju

Ensinnäkin anteeksi siitä etten tiennyt Darrasta, varmistan asian vielä siltä ja poistan sitten jos on näin.

Ja siis luulet että mä oon alaikäinen koska oon hiiripelaamista vastaan? Eli kaikki ketkä ei tue hiiripelaamista ei voi olla aikuisis, selevä.

Joo tosta boikotista voisihan se olla hyväkin idea että kaikki alkaisi boikotoida tätä niin se ikäraja varmaan muutettaisiin ja saataisiin lisää klaaneja. Olen siis edelleen sitä vastaan.
------------------------------


Joo tosiaan lukeehan siellä että Darra on 17 eli poistin sieltä rosterista.

Naurahdus.

Joku teiltä tiesi asiasta varmasti, turha alkaa kitisemään. Jos ihan välttämättä haluat niin voidaan me etsiä todiste siitä että olet alle 18, kaikki sen tietää. Viittasin vaan hiiriketjuun sillä siellä sinä olet silloin tällöin väittänyt kiven kovana, että kaikkien pitäisi pelata samoilla välineillä ja pitäisi olla herrasmiesmäisiä ja sitten olet syytellyt milloin ketäkin, ei näin Wertyman.

Kieltäminen vain pahentaa asiaa ja kyllä sun liiderinä olisi pitänyt tietää jokaisen ikä, näyttää niitä alaikäisiä kuitenkin löytyvän ja tiedät sen vallan hyvin. Ja vielä kun itse olet alle 18 on homma ihan paketissa ei voi muuta sanoa. Kiitos ja näkemiin, ylläpitoa odotellessa yhä.

(Tämä on sinällään hieno hetki, että jäit vihdoinkin kiinni. Olet perseillyt ja vinkunut jo ties kuinka kauan joka asiasta, tämä sen ratkaisi.)
 
Vastaus: MW2 Missions-turnauksen esi-ilmoittautumisketju

Eihän se Werty tosiaan oo 18.

Muistan taatusti nähdeeni rekryketjuissa iän joka ei oikeuta pelilupaan.

Vanhassa CGssä niitä oli monia.

susi tai joku haluutteko pelaa liigaa mun accolla? :D
 
Vastaus: MW2 Missions-turnauksen esi-ilmoittautumisketju

Ylläpito voi joo poistaa tuon STaRin ennakko ilmoituksen kun Werty ei sitä osaa muokata tai tehdä, Aru varmaan ehtinee lomille ennen liigaa ja voi hoitaa ilmoittautumisen jos pelaajia on tarpeeksi.

Ite en tiedä kuin että noissa nimissä on 5 varmast yli 18 ja ainkin 2 alle 18, loppu mitä siitä jää eli 5 joiden ikää en tiiä, mutta kuulemma näistä 2 on alle 18 ja jos Wertykin on alle 18,

eli 5 yli, 4+1(?) alle, 2 ei tietoa.

Eli ehkä parempi poistaa koko ilmoitus ja uusi tulee kun iät ovat varmistettu yms. Kiitän

ps. antakaa Wertylle nyt joku toimitsia kielto jo ettei se voi sotkea näitä juttuja joka
v---tun kerta.
 
Vastaus: MW2 Missions-turnauksen esi-ilmoittautumisketju

Hiton sama kuka on 18, koska nyt on vielä kyse siitä onko tässä K-18 helv*inkään järkeä?
Kyse on siitä kuka on häviäjä jos alle 18v saa pelata...? Jos jokin kierosilmäsponsori ei maksa jotain vtn pelipalkintoa, niin minä lupaan henk.koht. maksaa kahdelle parhaalle joukkueelle pelipalkinnon. Jos tällä foorumilla on tullut moraalinen vastuu pelien ikärajoitteista, niin voisinko nähdä muidenkin kuin CoD-sarjan ikärajaseurantaa? Tää sääntö on jo niin naurettavaa, että oikein kuvottaa ja juuri nyt oksennan kalsareihini. Tarvitsemmeko "virallista" KFINin turanusta?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -liiga?

Ei tässä mitää sponsoreita tarvita vaa osallistujia ? Muutenki noi säännöt on tehty joillekki sunnuntaipelaajille mutta eipä oo mun ongelma :) Eiköhä täällä jotkut käyttäjät saa väsättyä jonkun turnauksen kaikille sopivilla säännöillä !
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -liiga?

Ei tässä mitää sponsoreita tarvita vaa osallistujia ? Muutenki noi säännöt on tehty joillekki sunnuntaipelaajille mutta eipä oo mun ongelma :) Eiköhä täällä jotkut käyttäjät saa väsättyä jonkun turnauksen kaikille sopivilla säännöillä !

Samaa mieltä tosta sponsori vs. osallistuja asiasta. Olisit kantanu kortesi kekoon ja samalla sanonu oman sääntö ehdotuksen?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -liiga?

Superstarin kanssa samaa mieltä. Eipä ole paljoa ilmottautumisia tullut. Säännöt ei munkaan mielestä parhaat maholliset ole, ainakin killstreakit ottaisin ite pois. Mulle tärkeintä kuitenkin olisi, että liigaan saataisiin mahdollisimman paljon osallistujia suht kilpailullisilla säännöillä. (Ettei ihan publasäännöillä tarvii pelata :) )
 
Vastaus: MW2 Missions-turnauksen esi-ilmoittautumisketju

^^ Laitan nyt oman kauhani soppaan jossa bustataan alaikäisiä. Ennen kuin tämän kauhan sotken soppaan niin sanon että kyllä siellä STaRin roosterissa muitakin täysikäisyyskriteeriä täyttämättömiä.

ReKoni joka ainakin äsken vielä näkyi STaRin roosterissa.

http://www.konsolifin.net/bbs/yhteiso-call-duty-4-world-war/76536-modern-warfare-2-liiga-4.html#post1003169
(Linkin sisältä "Jaaha, tuohon turnaukseen ei sitten voi osallistua koska on K-18..." -ReKoni-)

Rehti peli jokaiselta klaanilta ei toivottavasti ole paljoa pyydetty. CS teki näin ja about puolet jäi rannalle K-18 leiman takia, joten liiderit tarkkuutta, ei ole iso asia kysyä ja varmistua. CoD-piirit kuitenkin kohtuu pienet ja jokainen tuntee jonkun aina.

Ajattelinkin etteikö joku olisi jo kerennyt mennä vilkaisemaan, että alaikäinen olen. Aloin äsken lueskelemaan tätä aihetta ja olinkin tulossa tänne (tai Wertymanille) kertomaan, että pois rosterista, kun ikää ei löydy yli 18.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -liiga?

Fazangikun sillon aikoinaan kävi teeceessä pyörähtämässä niin ei ollu kyllä kaveri mua kolmea vuotta vanhempi! Ei taida olla noteraattu koko K-18 sääntöä STaR:illa.

E: Kiitos allu tositteista!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MW2 Missions-turnauksen esi-ilmoittautumisketju

Hiton sama kuka on 18, koska nyt on vielä kyse siitä onko tässä K-18 helv*inkään järkeä?
Kyse on siitä kuka on häviäjä jos alle 18v saa pelata...? Jos jokin kierosilmäsponsori ei maksa jotain vtn pelipalkintoa, niin minä lupaan henk.koht. maksaa kahdelle parhaalle joukkueelle pelipalkinnon. Jos tällä foorumilla on tullut moraalinen vastuu pelien ikärajoitteista, niin voisinko nähdä muidenkin kuin CoD-sarjan ikärajaseurantaa? Tää sääntö on jo niin naurettavaa, että oikein kuvottaa ja juuri nyt oksennan kalsareihini. Tarvitsemmeko "virallista" KFINin turanusta?

Tästä on nyt syntynyt kauhea itku, että olemme loksauttaneet turnaukseen ikärajan. 18-vuotta tarkoittaa täysi-ikäisyyttä ja sitä, että henkilö on omavaltainen ja vastuussa teoistaan.

Minun mielestäni on hyvien tapojen mukaista tehdä tästäkin turnauksesta pelin omien viitekehysten (tässä tapauksessa iän) sisään rakentuva liiga. Foorumin tarkoitus on antaa eri ihmisten keskustella täällä peleistä. Joten jos joku alle 18-vuotias kertoo esim. tätä peliä pelanneensa, niin mielestäni olisi kohtuutonta alkaa tällaisia viestejä poistamaan. Ei keskustelua ole kielletty, mutta mikäli alamme järjestämään toimintaa, niin silloin mielestäni myös meillä on tässä tapauksessa moraalinen vastuu.
Itse olin yksi niistä, jotka suoraa sanoen vaativat tätä turnausta K-18 leimalla. Ei siksi, että haluaisin olla kettumainen, vaan siksi, että koen asian näin olevan. En näe miksi virtuaalisen turnauksen sääntöjen pitäisi poiketa oikean elämän
turnauksista (esim. pokeri). Mikäli pelivälineessä/lajissa on K-18 leima, niin silloin Konsolifinin on hyvää esimerkkiä näyttäen mielestäni tämä huomioitava, vaikka emme mitään virallista MM-liigaa pyöritäkkään.

Ajatelkaapa asiaa näin. Killit saavat ostettua kikkarilta kaljaa (tai heidän vanhempansa ostavat sitä heille), jota sitten ryypätään kotibileissä tai puistossa. Koska niillä killeillä on nyt sitä kaljaa ja he ovat sitä juoneet, niin pitäisikö baarien päästää heidät sisään?

Minun puolestani asiasta saa (järkevään sävyyn) keskustella. Toivoisin vain, että ihmiset ymmärtäisivät niitä syitä, miksi olemme tähän ratkaisuun päätyneet. Itselleni saa lähettää vaikka privaattia, jos on jotakin kysyttävää.

Mikäli joku ei koe tätä turnausta tarpeelliseksi tai haluaa jonnekin muualle mennä turnaukseen pelaamaan, niin olkaa hyvä vain. Olette silti tervetulleita tänne keskustelemaan jatkossakin.
 
Vastaus: MW2 Missions-turnauksen esi-ilmoittautumisketju

Minun puolestani asiasta saa (järkevään sävyyn) keskustella. Toivoisin vain, että ihmiset ymmärtäisivät niitä syitä, miksi olemme tähän ratkaisuun päätyneet. Itselleni saa lähettää vaikka privaattia, jos on jotakin kysyttävää.

Kiitos hyvistä perusteluista. Toki oma kantani on ainakin eri vaikken ole muutenkaan liigaan osallistumassa, mutta oikein hyvin perusteltu kanta, sivuston ratkaistava asia sitten viime kädessä. Mielestäni ikäraja on ns. turha, mutta ymmärrän tuon kannan (toki olisi ollut hyvä että se olisi esitetty heti alussa hyvin, jäi mietityttämään pienehkö epävarmuus asian kanssa).

:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom