Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Lisäilin edellä olleet gamertagit listaani. Minut saa myös lisätä.

gamertag: ramsester
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Moikka moi. mua voi kanssa lisäillä pelaileen. suomeakin olisi kiva puhella välillä. ikää on 30v joten mistään helium äänestä ei ole kysymys ja itsekkään en sitä etsi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Kiinnostaako ketään konsoliFIN boardilaisten keskeiset private matsit vaikka Free for All, Team Deathmach tai S&D? Jos löytyy tarpeeksi halukkaita niin sellaiset voitaisiin järjestää
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

GT: Tauri Ordo
GS: 800~

Mikkiä en omista, koska vanha sanoi itsensä irti. Jos jotain kiinnostaa noi Spec Opsit niin lisäilkääpäs.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Saa lisäillä listoille designet. Mikkiä en valitettavasti voi kovinkaan usein käyttää, kun muksut ja muija ei saa mukamas unta :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Saa lisäillä, gamertagi on T1NPP4
Viikolla pelailen yleensä töiden jälkeen 17->.
Viikonloppuna aamuisin ja jos ei illalla ole menoa niin sillon myös
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Kiinnostaako ketään konsoliFIN boardilaisten keskeiset private matsit vaikka Free for All, Team Deathmach tai S&D? Jos löytyy tarpeeksi halukkaita niin sellaiset voitaisiin järjestää

Itsellä ei ole rahkeita moisen järjestämiseen, mutta jos joku pitää TDM/Domination-matseja, voin ilolla tulla messiin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Noniin, ekat prestiget vedetty niin eiköhän nyt ois hyvä hetki alkaa pelaamaan rääkyviä amerikkalaisnappuloita paremmassa seurassa.

Gamertag: Ghost of H1N1

Työtön olen tällä hetkellä joten aika lailla kokopäivä jokapäivä linjoilla, paitsi öisin kyllä nukun silloin tällöin. Kaikki saa lisätä taitoihin katsomatta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Lisäilkää Rahelaa ->

Hyvin en vielä pelaa kun eka CoD Boxilla.. Eilen sain pelini :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Joo, tulipa löydettyä tämä foorumi. Työtön olen myös, eli melko paljon on tullut ja tulee pelattua.
Parit prestiget menty COD4, COD:WaW ja nyt MW2 menossa.
Pelaan mitä vaan pelimuotoa mutta Hardcore TDM ja S&D on ne mieluisimmat.
Ehkä jotain pientä klaaniakin jopa pystyyn?

Lisäile:
GT: Dirty Tembala
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Jeh tosiaan, abauttiarallaa kaikki lisäilin edellisistä joilla GT näkyy profiilissa. Alkaa tosiaan tympiä tuo publamättö ilman sen kummosempaa peliseuraa, joten lisäystä vaan GT:lle poertsi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hei, olen uusi täälä ja en löytänyt mistään muualta aihetta tähän eli etsin peliseuraa sellaista siis että joko puhumme partyn kautta tai sitten itse pelissä höpinään/taktikointiin voisimme myös hankkia 69 tähteä specs opsista ;).

Gamertag: spitaaline

Ei muutakun lisäilkääs omille friends listoille niin voitas pelailla jo tänään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

jeeees. lisäillää kans ja lisäilkää kans :cool:
gt: Matoaivo
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hei, olen uusi täälä ja en löytänyt mistään muualta aihetta tähän eli etsin peliseuraa sellaista siis että joko puhumme partyn kautta tai sitten itse pelissä höpinään/taktikointiin voisimme myös hankkia 69 tähteä specs opsista ;).

Gamertag: spitaaline

Ei muutakun lisäilkääs omille friends listoille niin voitas pelailla jo tänään.

Jeps, meikäläistäkin kiinnostaa spec ops, joten lisäilkää listoille.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Minutkin voi lisäillä. Jntch.
Tullut pelkästään multiplayeria pelattua mutta vois specopsiakin.
 
Ylös Bottom