Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Lisäilin kutakuinkin kaikki kaverilistalle. Pistäkää requestia tulemaan gt: raivona
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

meikäläistäkin voi lisäillä GT: M4ksy
pääsis kanssa suomiporukan kanssa pelailemaan :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

GT: Juutibabe

Olisi varsin mahtavaa päästä pelaamaan muittenkin kuin britti/jenkki mulkkersonien kanssa:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Saa lisäillä matseihin! Yritän melkein joka päivä hieman pelata, kun ei projekteista aina kerkeä. GT: Nephren87
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Vihdoinkin tuli hankittua uusi boxi ja mukana tämä peli joten olkaa hyvät ja lisäilkää ihmeessä. Kaipaan hyvää suomiseuraa. Gamertag: Vanha Kiima
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuon peliseura -topicin vähäisen käytön takia laitan tän tänne.

Eli tänään ois kiinnostuneille ns. "openlobby" tyylinen järjestely tarjolla.

Kyseessä ois todennäkösesti FFA:ta, ja search n destroyta. Private match, ja aseina vain intervention ja barret (mielellään pelkkä intervention jotta pidetään pelit tasaisina).
Heittoveitsi vois olla sit naatin sijasta parempi vaihtoehto. Ei secondary aseita. Jos joku on joskus ollut aMOODIEsweden openlobyssa niin tietää kuinka hauskaa tää on :)

Kello 20.00 voitais alotella ja pelailla sit ihan fiiliksen ja toiveiden mukaan niin pitkään kuin intoa riittää.. Eli salkkareiden jälkeen kaikki boksit auki.

Homma toimis näin, lähettäkää mulle privachat kutsu (eniggma0), ja kattokaa mun profiilia ja painakaa join session in progress. Venaillaan siinä lobbyssa about 15-30 min tai niin kauan ku lobby (toivottavasti) täyttyis.
Pelaajien suhteen ei oo oikein mitään kriteerejä, kunhan tykkää sniputella, ja mielellään löytyis se mikrofoni ainakin. Ja lisäks rento meininki ois jees, päätarkoituksena ois kuitenki pitää vaan hauskaa :) Kämppinen ei oo kivaa, koitetaan jättää se kokonaan pois..

Jos jotain jäi pois niin kysykää vaan..

--------------
Ylläpidon terveiset: peliseura-topicin vähäinen käyttö ei ole syy sen käyttämättä jättämiselle. Tämä viesti siirretty peliseuraketjuun. - Corca
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tulkaa nyt ihmeessä pelaa :) Kerranki ilman lagia ja "hyvässä" seurassa :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tulkaa nyt ihmeessä pelaa :) Kerranki ilman lagia ja "hyvässä" seurassa :)
Damn tuli vasta nyt huomattua tämä eilinen mahdollisuus. Toisella kertaa ihmeessä mukana, jos mitenkään mahdollista.

Pelaako ketkään HC SnD:tä? Hauska laji, mutta pienellä tiimityöskentelyllä HC:stä saa enemmän irti..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Minut voi kans lisäillä listoille, alkaa tuo brittilasten lässytys jo hiukan ärsyttämään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Saa lisäillä, gt: japa85

Kiinnostaisko ketään pelata noita spec opseja?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

jazmanaut ilmoittautuu palvelukseen.
Joitain tuttuja nimiä täältä tullutkin jo vastaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

murto88 ilmoittautuu myös riveihin ja ei muuta kuin soitellen sotaan!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Haluaisin ruveta pelaan 2on2 hc sd/td pelimuotoa gamebattlesissa ja tarvisin pelikaveria.

Minä olen 23v pelaaja vantaalta ja olen aloittanu xboxilla cod pelaamisen mw2:sta

Kriteerit:
Ikä: 15+
Mikki
Ja se että jotenki tuntee jo mapit rennolla asenteella kuitenkin sotaan lähetään häviötä tulee mutta tulee ne voitotkin ajallaan :)

Yhteydenotot privalla mieluiten tai liven kautta
Gamertag: Janisku
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Lisäilkää ihmeessä: GT on Artieficial.

Olen - jälleen kerran - täysin koukussa MW2:seen. Pidin muutaman viikon tauon tässä taannoin, mutta nyt pelaan taas päivittäin.

Olen 23-vuotias, kohtalaisen rauhallinen pelaaja, ja pidän eniten S&D:stä ja TDM:stä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Rentoa peliseuraa hakusessa
gt rogal19
lähinnä tdm pelailen mutta kyllä muutkin onnistuu!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

19-vuotias myöhäispelaaja mukkaan farettamaan. Tagin saa lisäillä kaikki, Ronniejameslate.
Yövuoro töissä klo 19-7, joten pelailen siinä päiväsaikaan eniten, viikonloppuna tietysti millon tahansa.

En mikään huippu pelaaja oo, mut eiköhän tää tästä konsolinkin kanssa ala ampuminen sujumaan... ;) Ihan kaikkea pelailen, tdm eniten.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Joo peliseuraa kaipailen. Ja klaaniakin etiskelen
GT: ENX0 Viimnen on nolla
 
Vastaus: Modern Warfare 2 -peliseura [X360]

Minutkin saa lisätä kaveriksi livessä, Gamertagi: RdVortex

Tarkoitus olisi itsellä ainakin vetää nuo special opsit veteraanilla läpi, tällä hetkellä vasta muutama ensimmäinen läpäistynä.
 
Ylös Bottom