Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360 Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360 Hype]

Ootko pelannu sitä CoD4:sta?
Luulen että meininki jatkuu samana suurinpirtein.
Itseasiassa olen vasta viime aikoina kunnolla "löytänyt" COD4:n, eli vaikka mokoma peli on hyllyllä roikkunut jo vuodesta yksi ja kaksi, innostuin siitä vasta nyt. Säälittävän huonon yksinpelin takia MW:n hylkäsin, aivan mahtavan monipelin takia otin sen taas avosylin takaisin. :)

Eli jos MW2:n kampanja onnistuu vielä miellyttämään, en varmastikaan pety. Jos ei, saattaa harmittaa, että täyden hinnan maksoin.

Tohon moninpeliin tungetaan ihan liikaa kaikkee turhaa, mm. heart beat sencor, useat perkit...
Toivottavasti privassa kyseiset ominaisuudet saa karsittua pois ja pelistä saadaan pelattava.

Tulis nyt tuo Prestige Edition tännekin myyntiin... Olisin valmis maksamaan 150-170€ sen kummempia kyselemättä. Netanttila tuota ainakin mainostaa, mutta tarkoitus olisi hommata paikallisesta peliliikkeestä.

Juuh, itse olen jo ennakkotilannut tämän, ihan pelkän pelin vain.
En mitään Prestige editionia ainakaan ostaisi, koska en aijo maksaa 150€ Hardened editionista + jostain feikki NV Goggleseista.

Vähän meni tuo viimeisein traileri yli hilseen. Fallout meets Jack Bauer meets CoD4. Ei tunnu lainkaan realistiselta että Washington DC on täysimittaisen aseellisen konfliktin näyttämönä, mutta ehkä nuo saadaan puettua sitten edes näennäisesti uskottavaan kehystarinaan.

Siitä huolimatta että juonen osalta odotukset ovat b-luokan toimintarymistelyn tasoa (ja Steven Seagal on sitten ihan a-luokkaa, tiedoksi) niin ainakin tämän voi odottaa olevan tyylikäs pläjäys. Call of Duty 4:n yksinpelissä oli niin paljon hyviä asioita: mielekkäitä, vaihtelevia tehtäviä niputettuna tiiviiseen juoneen ja sujuvaan pelattavuuteen. Löytyi siitä sitten niitä huonojakin juttuja, kuten vaikeustason toteutus, joten eiköhän tämä pysty edeltäjänsä tasoon.

Onko tuosta mahdollisesta yömyynnistä kukaan kuullut mitään? Lähetin tiltille mailia asiasta mutta ei oo vastausta näkynyt.

Vähän meni tuo viimeisein traileri yli hilseen. Fallout meets Jack Bauer meets CoD4. Ei tunnu lainkaan realistiselta että Washington DC on täysimittaisen aseellisen konfliktin näyttämönä, mutta ehkä nuo saadaan puettua sitten edes näennäisesti uskottavaan kehystarinaan.

Siitä huolimatta että juonen osalta odotukset ovat b-luokan toimintarymistelyn tasoa (ja Steven Seagal on sitten ihan a-luokkaa, tiedoksi) niin ainakin tämän voi odottaa olevan tyylikäs pläjäys. Call of Duty 4:n yksinpelissä oli niin paljon hyviä asioita: mielekkäitä, vaihtelevia tehtäviä niputettuna tiiviiseen juoneen ja sujuvaan pelattavuuteen. Löytyi siitä sitten niitä huonojakin juttuja, kuten vaikeustason toteutus, joten eiköhän tämä pysty edeltäjänsä tasoon.

Ehkäpä kyseessä on vain "uhka-kuva"? Ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon, mutta toivottavasti ei nyt haittaa että MW2 saattaisi mennä omia polkujaan hieman tarinassa. Kaitpa heillä on sitten joku hyvä selitys asioille.

Tulipas laitettua ennakkotilaukseen boxille. Toivottavasti peli-into säilyy samanlaisena kuin nelosen kanssa, jota PC:llä tullut paukutettua melkoisesti. Sitä vain pelkään, että menee into heti alkuun padilla pelaamisen takia, kun se ei tahdo olla hallussa. No eiköhän se kovalla pelaamisella ala sujumaan edes jotenkin :D

Nelonen oli mielestäni aivan mainio tuotos ja toivottavasti tämä jatkaa samalla linjalla. Onko minulla "kohtalontovereita" jotka ovat ns. sokkona tämän tuotoksen boxille, eli ns. ensikertaa pelaa todellista FPS peliä konsolilla? Mutta jees... Ei ole enään pitkäaika odottaa ja se aika kuluu mainiosti nelosta pelaillessa puuceella.

Onko minulla "kohtalontovereita" jotka ovat ns. sokkona tämän tuotoksen boxille, eli ns. ensikertaa pelaa todellista FPS peliä konsolilla?

pelasin cod4sta puuceellä muutaman kuukauden ilmestymispäivästä, eikä tullut mieleenkään ostaa boxille sitä tai mitään muutakaan fps:sää. ajattelin että ei siitä padin kanssa tule yhtään mitään.
sitten ostin cod4:n xboxille kuitenkin vain moninpelin takia kavereiden kanssa ja aluksi se olikin kamalaa tahkomista, todella yököttävää ohjailua välillä! .... ei se vieläkään ole täysin hallussa, mutta olen tullut siihen tulokseen että pelaan jokatapauksessa paljon paremmin padilla kuin koskaan näppiksellä ja hiirellä! ..ja se on tosi paljon hauskempaakin :p

21 päivää hei vielä!! .. tai siis enää :D

Joo ei toi padilla pelaaminen oo mitään vaikeetta, siihen tottuu tosi nopeeta. Ennen ajattelin, että miten pystyy pelaan padilla fps-pelejä, mutta tässä sitä ollaan ja pelkällä boksilla nykyään pelaan pelejä. Sensitivity 10:lle codissa ja menoks!!

Joo ei toi padilla pelaaminen oo mitään vaikeetta, siihen tottuu tosi nopeeta. Ennen ajattelin, että miten pystyy pelaan padilla fps-pelejä, mutta tässä sitä ollaan ja pelkällä boksilla nykyään pelaan pelejä. Sensitivity 10:lle codissa ja menoks!!

ton sensitivityn (mulla taitaa olla 5) kanssa on pikkuhiljaa noustu ylöspäin. jos olisin aloittanut vaikka 5-6 niin olis ollu helpompaa nostattaa sitä 9-10 tasolle. nyt se on ollu mulle liian iso harppaus.

Oli muuten ihan liian vaikeita kysymyksiä meikäläiselle. :)
Enkä kyllä jaksanut edes internetistä tonkia, sen verran olemattomat voittomahdollisuudet.

Hienoa että annetaan mahdollisuus pelata kolmannen persoonan kuvakulmasta. Kunhan ei sotketa ensimmäistä ja kolmatta persoonaa samoihin matseihin niin kaikki ok. Kolmannesta persoonasta kuitenkin pystyy näkemään esteiden yli ilman että hahmoa näkyy ollenkaan.

Listattujen pelimuotojen puolesta näyttää myös siltä että molemmille kuvakulmille on omat matsinsa.

kertokaa nyt tyhmälle :) että minkä takia ei voi olla hc muotoja esim ctflle tai sabotagelle? miksei niitä oo voinu lisätä.. onko joku asia, minkä takia ne ei toimisi?

kertokaa nyt tyhmälle :) että minkä takia ei voi olla hc muotoja esim ctflle tai sabotagelle? miksei niitä oo voinu lisätä.. onko joku asia, minkä takia ne ei toimisi?

Ilmeisesti peliin ei haluta liikaa pelimuotoja ja IW päätti että pistetään 2 HC pelimuotoa ja loput Normiksi + nämä typerät kolmannesta persoonasta kuvatut pelimuodot...

3rd person voi olla todella hyvää vaihtelua. Nelosessa liian pienet mapit ja olematon rekyyli tekevät pelistä about kaikkien aikojen helpoimmin lähestyttävän arcaderäiskinnän - ja hyökkääjän pelihän tuo on, sitä ei kukaan voi kiistää. Kolmas persoona luonnollisesti hidastaa tempoa ja muuttaa kivasti pelin luonnetta, joten luultavasti saadaan kaksi peliä yhdessä paketissa(!). Siinä ei ole mitään huonoa. Jos ei jommasta kummasta tykkää niin ei tartte pelata.

Se on toki varmaa että tästä saadaan samanlainen (naurettava) itku ja kahtiajako aikaan kuin HC vs Normal -väännöstä, tai vaikka GRAW2:n kuvakulmista, mutta mielestäni pitää olla aika laput silmillä jos valittaa siitä että pelistä tehdään monipuolisempi ja tarjotaan enemmän valinnanvaraa.

Btw, mulle käy kumpikin.

Upeata. Toi 3rd person homma kruunas kaiken ja sit toi

terona pelaaminen

Hetki sitten olin jo että en aio ostaa mutta damn.. pakko ostoshan tää on

Ylös Bottom