Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Kaiken muun upeuden lisäksi Real Life -moodissa tulisi olla real life -tasolla myös menttaalipuoli sotilailla. Pelkotiloja, adrenaliinin virtaamista, vapinaa, lamaantumista, järkyttymistä(ei pelaajan, vaan hahmon!)...
Tuota, että juoksee yhtäkkiä täydellisesti taktikoiden läpi ristitulen samalla surmaten viisi vihollisen taistelijaa, täytyisi muokata ankaralla kädellä. Taktikointi ja muuten mahdollisimman realistinen sodankäynti vaikkapa kaupungin kaduilla olisi ainoa avain menestymiseen. Ja tietysti joukkuepelaamisen pitäisi korostua äärimilleen.

Lisäksi aseita pitäisi moiseen moodiin muuttaa. Esimerkiksi toimintahäiriö, tai joku muu pikkuvika rynnäkkökiväärissä pitää olla mahdollinen.
Myös kranaatinsirpaleiden pitäisi olla tuhovoimaisia kymmeniin metreihin asti. Ei enää sitä, että viiden metrin päässä käsikranaatista tulee vain vähän punaista ruutuun, jos sitäkään.

Sori jos liioittelin hitusen. ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Kaiken muun upeuden lisäksi Real Life -moodissa tulisi olla real life -tasolla myös menttaalipuoli sotilailla. Pelkotiloja, adrenaliinin virtaamista, vapinaa, lamaantumista, järkyttymistä(ei pelaajan, vaan hahmon!)...

Kuulostaa kyllä mielestäni hyvältä. Tuollainen RL-modi olisi kyllä siisti ja toisi sopivaa vaihtelevuutta genreen. Ja mikseipä näitä tunnetiloja siirreitäisi myös pelaajalle? :D

Ehkä teknologiamme ei ole vielä näin pitkällä...
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Kuulostaa kyllä mielestäni hyvältä. Tuollainen RL-modi olisi kyllä siisti ja toisi sopivaa vaihtelevuutta genreen. Ja mikseipä näitä tunnetiloja siirreitäisi myös pelaajalle? :D

Ehkä teknologiamme ei ole vielä näin pitkällä...

Ehkä eka kerta kun jotkut lämpenee mun idealle :D Ja eiköhän joku japanin-pelle-peloton kykenisi kehittämään jonkun tälläsen aivoaaltosiirtäjän :D
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Noihin perkkeihin ratkaisu on se, että tulisi servut ja servun ylläpitäjä päättää säännöt (mm. sallitut perkit) ja sitten näihin servuihin saisi passut että ei tarvii jokasta Einari 5vee:tä vastaan pelata.

No tuo realistusuus että sulla on ase otsassa jne.. pois ja öö.. niin joo isommat mapit!. Pelasin kaverilla BF:ää ja ihastuin noihin mappien kokoon, että muutama semmonen isompikin mappi voisi tulla :)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Luulen että isommat mapit veisi cod tyylisen tunnelman hyvin nopeasti pois. Siis sellaset battlefield kokoiset.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Luulen että isommat mapit veisi cod tyylisen tunnelman hyvin nopeasti pois. Siis sellaset battlefield kokoiset.

Joo siis ei niiden pitäisi niin isoja olla, mutta vähän isompia olisi niin voisi olla enemmän niitä respaus-paikkoja ja ei joudu siihen vihollisen eteen aina ja muutenkin ihan piristäviä voisi olla.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Pliis tulis servulista.. En tykkää matchmakingista.
Muttajoo, uudet mapit, aseet ja perkit niin menee ostoon ehdottomasti. Pelkillä uusilla mapeillakin saattaapi mennä ostoon jos Boxipuolelle tulee samanlaisia turnauksia kuin PS3:lla oli sillon ykkösen aikaan. Ne oli fantsuja.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

CoD:WaWissa isoimmat kartat ovat jo liian isoja. Esimerkiksi Seelow. Siinä S&D:ssä on vain puolet kartasta periaatteessa käytössä, vaikkei sinne toiselle puolelle juoksua ole mitenkään estettykkään. Mutta ne keskikokoiset kentät ovat oikeen passelin kokoisia.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Jep, ei todellakaan isompia mappeja codiin. Esim. TDM:ssä kaikki tankkimapit ovat yhtä helvettiä kun ei vihua löydä millään. Jos tällä saralla jatketaan, niin sitten vähintään se 10 vs.10.

Ja ei myöskään servuja, matchmakin rules. Sen verran voi kehittää, että pelintekijä tekee hiukan enemmän pelilistoja esim. HC S&D ohne noobrohr olisi nykyisiin pelilistoihin kova lisä.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Joo siis ei niiden pitäisi niin isoja olla, mutta vähän isompia olisi niin voisi olla enemmän niitä respaus-paikkoja ja ei joudu siihen vihollisen eteen aina ja muutenkin ihan piristäviä voisi olla.

Eihä toi oo CoD 4:ssa vielä mitää, ootko kokeillu WaWia? Jätkät oikeesti respawnnaa sinne vihollise reppuselkää :D
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Voisi tulla sellainen sääntö, että jos tappaa erän ensimmäisten sekuntien aikana oman joukkueen jäsenen (eli ei voi olla vahinko), niin tulis bannia koko multiplayeriin neljäksi viikoksi.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Voisi tulla sellainen sääntö, että jos tappaa erän ensimmäisten sekuntien aikana oman joukkueen jäsenen (eli ei voi olla vahinko), niin tulis bannia koko multiplayeriin neljäksi viikoksi.

Ei mitään järkee jos vahingossa ampuu just kun alkaa. Itellä käyny sillai kun siinä kuuntelin musaa, jammailin, nappailin nappeja ja sit rundi alko ja kaks oma tappoo:p Ei ois mukava jos sen takia sais bannia. Parempi ois, et 1-3päivän bannit vaikka 3-6 omatappoa per rundi.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Voisi tulla sellainen sääntö, että jos tappaa erän ensimmäisten sekuntien aikana oman joukkueen jäsenen (eli ei voi olla vahinko), niin tulis bannia koko multiplayeriin neljäksi viikoksi.

Aika paha olis, itelle käyny joskus erän alussa vahinkoja, että ottaa ohjaimen pöydältä niin osuukin liipaisin johki, ja joku kuolee. Ps2 puolella oli monessa pelissä "Vote to kick" ominaisuus, mutta tällä taas voi huvikseen votetella populaa ulos, tuon voisi jotenkin yhdistää miinuspisteisiin. Myös Gamertagille annettu palaute ois ihan jees jos niiden kautta tapahtuis jotain, muttku ei. NXE on vielä ihan törkeen hidas tuossa palautteen annossa.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Joo, lähinnä hain, että jotenkin pitäisi rangaista team killereitä tehokkaammin, kun nyt ei oikein mahda niille mitään. Okei, ehkä se on mahdollista vahingossa ampua omia alussa, mutta sitä en enää usko, että sama vahinko voisi käydä kaksi kertaa samassa matsissa :)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Ongelma ratkaistu :) Tuubinaatin täytyy kiinnittää aseeseen erikseen, ja vasta niin, että peli on jo käynnissä. Tästä minulla ei mitään hajua ole, kuinka kauan kyseinen operaatio viä realistisesti aikaa, ja onko se käytännössä edes mahdollista :D

Kranaatinheittimen kiinnitys aseeseen kenttäolosuhteissa on aika työlästä jollei sitä kiinnitetä jonkinlaiseen kiskoon. :)

Itse toivoisin Modern Warfare 2:lta:
-uusia aseita (Steyr Aug, FAMAS, PKM, UMP45, USAS-12, SR-25, G17, P22)
-EI ajoneuvoja, itselläni paloi hermot World at Warin tankkeihin... tai jos ne pitää lisätä niin tekevät ne sitten kunnolla
-enemmän erilaisia attachmentteja (pistin, lasertähtäin, bi-podit, Masterkey, pidennetty lipas, enemmän erilaisia tähtäimiä)
-lisää uusia perkkejä, martyrdom ja juggernaut pois, nuubituubiin vain yksi ammus ja erilaisia kranaatteja siihen (kyynelkaasu, flashbang, valkoinen fosfori, savu), lisäksi joka aseeseen se niihin alunperin tarkoitettu kranaatinheitin, eikä M203.
-kaikki coren pelimuodot hardcoreenkin
-prestigelle jotain todellista hyötyä, kuten World at Warissa
-teamkillerit potkitaan peleistä pois
-co-op kampanja
-reilusti DLC:tä (mieluiten ilmaistakin)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Oletteko huomanneet sellaista bugia, että kun ampuu äijää niin se ei välttämättä kuole vaan alkaa leijailemaan ilmassa
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

-lisää uusia perkkejä, martyrdom ja juggernaut pois, nuubituubiin vain yksi ammus ja erilaisia kranaatteja siihen (kyynelkaasu, flashbang, valkoinen fosfori, savu), lisäksi joka aseeseen se niihin alunperin tarkoitettu kranaatinheitin, eikä M203.

En ymmärrä miksi porukka ei pidä martysta tai juggerista. No jugger varmaan normipuolella aiheuttaa tuskaa mutta marty on vain koominen perkki. Kun ampuu sniperin matkan päästä ja hetken kuluttua mossahtaa, niin kyllä sitä sitten hymyillään. Sama myös kun vihollinen purkaa pommia ja kaveri päättää tempaista puukolla kylkeen ja marty tappaa jäljellä olevat ja tulee round won niin kyllä sitä mehustellaan sitten.

Jos joku perkki pitäisi ottaa pois olisi se Last Stand, tai ennemminkin sen superärsyttävä luopioveli, Second Chance (CoD5:n vastine Lastille). Kaveri pysyy elossa joku 30 sekuntia, kaveri voidaan revivata jolloin ampuja ei saa mitään vaikka sama tyyppi tapettaisiinkin myöhemmin. Ja se ettei kaveri kuole heti joutuessaan Secondiin ottaa äärimmäisesti päähän. Vaikka ampuisi jatkuvaa sarjaa ja onnistuisikin seuraamaan tulella mahaan putoavaa vihollista, luodit ei silti tehoa heti. Ja henkihän siinä sitten yleensä lähtee, kun vihollinen kääntyy maagisesti suoraan ampujaa kohti. Tai viimeistään sitten kun se punainen merkki näyttää mistä ammutaan.

Toinen marinan aihe samaisessa perkissä on maailman vakain käsi. Miksei se voi heilua samalla tavalla mitä coopissa? Ärsyttävää ampua joku Secondiin, ladata sniper, ja kuolla pistooli tuleen. Sniper olisi turha ase jos pistooliin saisi lyötyä scopen (Falloutissahan tämäkin löytyy).
Ja miksei voi olla vain se pari lipasta käytössä kuten coopissa? Ärsyttävää kun oma ammutaan Secondiin, ja tämä sitten aikansa kuluksi ammuskelee seiniin ja itse yrittää varjoissa väijyä. Yleensä vihollinen sitten ampuu sen joka on oikeasti elossa vielä. Toinen on sitten kun on itse kuollut ja ryhmän viimeinen on Secondissa ja tämä ammuskelee surullisia hymiöitä pitkin seiniä tai muuten vaan ampuu lippaan tyhjäksi, lataa, ampuu tyhjäksi, lataa...
Kyllä pitäisi Treyarchillakin raksuttaa jos arviolta 85 prosenttia pelaajista käyttää Second Chancea. Olisiko mahdollista että Perk on liian hyvä? Nelosessa on huomattavasti vähempää toi Lastin käyttö.

Sitten tohon tuubiin. On se vaan ärsyttävä perkki. Miksi CoD5ssä voi jokaisessa kentässä ampua spawnilta spawnille? Miksi kranaatti on niin tehokas? Miksi kranaatti tappaa suojankin lävitse? Jos siinä olisi pidempi latausaika, vaikka 5 sekuntia, olisi huomattavasti mieluisampaa kun ehtii juoksemaankin muutaman askeleen ja ehkä päästä pois tulen alta. Nyt se on niin arpapeliä pääseekö alta pois, vai joutuuko odottelemaan sen roundin loppuun kun se yksi eloon jäänyt pakenee jonnekkin nurkkaan kyhnyttämään.
Nelosessa on tuubikin parempi. Ei ole niin laaja se tehoalue.

Eli lyhyesti: Ei näin Treyarch, ei todellakaan näin!

EDIT:
Niin, tämä vuodatus ois varmaan kuulunut WaW ketjuun.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

En ymmärrä miksi porukka ei pidä martysta tai juggerista

Sama täällä, ainakin osittain. Mielestäni martyn saa poistaa ilomielin, mutta viisampaa olisi mielestäni siirtää jugger vaikka level 50+ pelaajille. Tuntuu että sen saa niin kovin aikaisin.

Tästähän voisi leikitellä ajatukseen, että kranaatinheittiminen voisi mahdollisesti saada käyttöön vasta, kun on esim. 40+ levelinen. Ainakin jäisi vähemmän vituttamaan tämä "nyyppien tuurittelu".
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Kranaatinheittimen voisi heivata kokonaan tai jotenkin muokata sitä, että ei ole noin v-mäinen.

Niin kuin varmaan olen jo sanonut niin servut ois jees niin sais sen omistaja vaikka ite päättää mitä perkkejä sallittu yms.

EDIT: Tai edes matchmakingiin vaihtuva hosti ettei peli lopu kun hosti lähtee.
 
Ylös Bottom