Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ehdottomasti pitäis saada pisteitä kun ampuu helikopterin alas. Vaikka 50xp. Sitten ei aina tarvis olla ainoa joka sitä koittaa tiputtaa.. Menee hermot aina peleissä kun todella harvoin kukaan muu ei sitä ammu. Sitten itse tuhlaan kaikki panokseni siihen ja kuolen vielä pari kertaa..
Tuli muuten mieleen että onlinepuolelta olisi kiva saada achievementtejä. Se, että ne puuttuivat ykkösosasta on mielestäni melkoinen ihme, sieltähän löytyisi vaikka mitä josta achievementtejäkin voi antaa.
Tuli muuten mieleen että onlinepuolelta olisi kiva saada achievementtejä. Se, että ne puuttuivat ykkösosasta on mielestäni melkoinen ihme, sieltähän löytyisi vaikka mitä josta achievementtejäkin voi antaa.
Ainakin tämä ilmiö poistaa achien "huoraamisen" onlinessä, mielestäni ihan hyvä juttu, etteivät ole niitä tuonne tunkeneet. Challenget on ok, eivät usein vie pääpainoa pois pelimoodin tarkoituksesta. Muissa peleissä, missä on ollut online-acheja, on tullut nähtyä kyllä kaikennäköistä paskaa, mukavampi kun voi keskittyä itse peliin.
Mietinkin että jos achievementtejä tulisi juuri erilaisista challengeistä mitä itse pelissäkin on, tyyliin 1000 tappoa tai 200 tappoa tietyllä aseella (gow-tyyliin) jne.
Tai esim. 25 pojoa per prestige. Ehkä tällöin saattaisi löytyä motivaatiota pelata näitä vähän pidemmällekin.
World at Warissahan on kaksi achia jotka tulee juurikin prestigeistä. Ekasta kierroksesta tulee yksi ja viimeisestä yksi. 0 pistettä niistä kylläkin tulee, mutta on sekin sentään jotain.
EDIT:
Portaittain kasvava systeemi voisi kanssa toimia.
Esimerkiksi:
Prestige 1: 5 Gs
Prestige 2: 10 Gs
Prestige 3: 15 Gs
Eli Prestige level x 5, jolloin siis kymppi prestigestä tulee 50 Gs. Yhteensä tuosta taitaa tulla 230 mikäli laskin pikaisesti oikein. 500 voisi tulla moninpelistä ja toiset 500 yksinpelistä. Kaikki olisivat tyytyväisiä.
Muita online saavutuksia voisi olla esimerkiksi "All challenges completed in Boot camp" ja niin poispäin jees.
Oudoimpana ehkäpä Teddykarhu, joka näkyy videon loppukohtauksessa. Mitenhän sekin mihinkään liittyy, ei tierä.