Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360 Hype]

Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

kyllä tämän kanssa pitäisi silti pystyä elämään :eek:

Kyllähän sen kanssa pystyy, mutta onko se hauskaa? Harvemmin. Ärsyttää valita reittejä jossain vacantissakin sen mukaan, mistä tulee tuubia/kuka ampuu seinän läpi. Vaihtoehtoisesti otat itse tuubin, räväytät pään roskikselta ovesta sisään ja kaksi tappoa on siinä. Helvetin vaativaa ja taitoa kysyvää touhua.

Sen lisäksi vielä nuo ambush-tyyliset spawn-horottajat, tai bog vaikkapa. Onko siinä sitten pelin ajatus sisäistetty kun ilmassa on 10kpl nuubituubi-ammuksia sekunnin pelin jälkeen ja yrität siinä vakavalla naamalla vääntää rehellisesti vihuja kumoon??

Saisivat kyllä poistaa GLn koko jatko-osasta, taitopelaaminen kunniaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Itseäni häiritsee enimmäkseen tässä se, että kranaatinheittimen käyttö ei vaadi minkäänlaista skilliä. Erittäin häiritsevää vetää jotain 20+ killstreakia kunnes joku juoksee naatinheitin tanassa jostain nurkan takaa ja räjäyttää sinut ilman mitään mahdollisuuksia.

Jos tässä nyt spekuloimaan ruvetaan, niin kyllähän lähes sama pätee itse kranaateissa, porukka viskoo kranuja syntymäpaikkaan minkä kerkiää. Varsinkin jos niitä lämmittelee hyppysissä hetken ennen todellista heittoa. Se on sotaa se, ja sotaahan käydään aseilla :)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Ettei vaan Peck4 olisi itse näitä nuubituubin käyttäjiä :eek:

aika vähän cod4:sta pelasin aikoinaan ps3:lla. eikä ole tarvetta rakentaa tästä ajojahtia, vaikka oman mielipiteeni annankin ilmi
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Eka Moderni sota on niin loistava että tähänkin on kyllä pakko tutustua.
Jospa tähän osaan saataisiin tuhoutuvat ympäristöt, vielä parempi tekoäly, laajemmat kentät ja tarina jota kiinnostaa seurata.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Yksi ratkaisu tuohon nuubituubiongelmaan olisi alituiseen vaihtuvat spawnauskohdat. Välttämättä koko tiimin ei edes tarvitsisi ilmestyä samaan paikkaan, tai sitten paikka vaan vaihtelisi useamman kuin viiden vaihtoehdon välillä.

Mutta kyllä, yhähän nuubituubilla voisi riehua, ei vaan niin pahasti pelin alussa.
Paras vaihtoehto olisi aseista realistisempia, tai ottaa ne kokonaan pois kakkososasta.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Ongelma ratkaistu :) Tuubinaatin täytyy kiinnittää aseeseen erikseen, ja vasta niin, että peli on jo käynnissä. Tästä minulla ei mitään hajua ole, kuinka kauan kyseinen operaatio viä realistisesti aikaa, ja onko se käytännössä edes mahdollista :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Nonii, elikkä kestän hyvin jouluun asti kun tää on varmasti jo pelattu sitten läpi. Mitä nyt itse toivoisin uudistuksia niin pari perkkiä lisää ja jos pari-kolme uutta Assault Riffleä saisi liveen. Tarina oli loistava IMO ykkösosassakin, eli jos vielä saisi kakkoseen samankaltaisen niin aika tavaraa olisi. Kuitenkaan en toivo mitään tankilla ajelua - se kopterin "ampumis-koneen" ohjaus on ihan tarpeeksi. Myöskään niitä Death from Above-tehtäviä en toivoisi ainakaan enempää. Grafiikkoja tietysti tarpeeksi ja se oli loistava systeemi että headshotit toi lisää väriyhdistelmiä (Digital, Blue Tiger ja Red Tiger) aseisiin.

Sitten se kaikkein suurin mikä on ihan oma konsolipelauksen fantasia. Nykyiset Hardcore-muodot voisi korvata "Real life"-muodolla. Selitänpä tarkemmin:

Sanotaan, että joku ampuu sinua vasempaan käteen, jonka jälkeen et pysty enää tähtäämään kunnolla ennen kuin respawnaat seuraavaksi. Oikea käsi toisi vaikeuksia ampumiseen. Jalat tietenkin vaikuttaisivat juoksemiseen/hyppimiseen sekä kyykky-pystyssä-nopeuteen. Rintaosumasta tulisi hitaasti kuolema. Jotenkin se ei vaan tunnu oikealta, että meinaat kuolla 7 kertaa siinä roundin aikana ja sitten kun kirmaat siellä ja paukutat muita kranaateilla itelläsi on kropassa 20 luotia eikä punaisen häivähdystäkään.

Ennen kun kritisoitte, sanon vaan ettei näitä tarvitsisi olla ainoina muotoina. Esimerkkeinä normi-muotojen lisäksi "Real life Search and Destroy" sekä "Real Life Team Deathmatch".

Mitä sanotte?
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Osumapaikkoja tosiaan voisi olla enemmän. Äijästä näkyi ikkunasta piippu ja vasemman käden kämmen, jamppa kuoli kun ammuin pistoolilla kämmeneen.

Operation Flashpoint meininki voisi olla kyllä liian hc tähän peliin. Siinä jos ammutaan jalkoihin niin sitten ryömitään. Äijä vaan rääkäisee kun yrittää nousta seisomaan.
Tietysti jos olisi joku Medic-perkki niin sitten voisi toimia paremmin.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Osumapaikkoja tosiaan voisi olla enemmän. Äijästä näkyi ikkunasta piippu ja vasemman käden kämmen, jamppa kuoli kun ammuin pistoolilla kämmeneen.

Operation Flashpoint meininki voisi olla kyllä liian hc tähän peliin. Siinä jos ammutaan jalkoihin niin sitten ryömitään. Äijä vaan rääkäisee kun yrittää nousta seisomaan.
Tietysti jos olisi joku Medic-perkki niin sitten voisi toimia paremmin.

Se ilmiö voitaisin kyllä poistaa, että jannut ampuu päästä niitä luoteja ja ase on seinässä kiinni, eli pään näkymä ei olisi yhtä silmien kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

IGN listasi Modern Warfare 2:sen vuoden 2009 Hotlistille.

Call of Duty: Modern Warfare 2

System(s): PC, PS3, Xbox 360
Release Date: TBA 2009

The next Call of Duty is an absolute no-brainer for our 2009 Hot List. Call of Duty 4: Modern Warfare was a stunning reboot for the franchise, which still stands as arguably the best first person shooter of this generation (sorry, Master Chief). Treyarch did a good job of keeping the CoD seat warm last year with World at War, but Modern Warfare 2 (by original creator Infinity Ward) is the sequel purists are really hankering for. Hopefully we'll see a return of highlights like the long-range sniping and AC-1300 Gunship (a hollowed out cargo plane, packed with heavy artillery, that rains death from above via a nightvision-equipped spotter) combined with plenty of new high-tech weapons and intense combat.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Se ilmiö voitaisin kyllä poistaa, että jannut ampuu päästä niitä luoteja ja ase on seinässä kiinni, eli pään näkymä ei olisi yhtä silmien kanssa.

En tiedä millä taktiikalla pelaat, mutta yleensä tähdätään.. Eli ase nostetaan tosiaan päänkohtaalle. Ihan niin kuin oikeassa elämässä (toki se pieni vähemmistö ampuu harvoin lonkalta)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Jotain pitäisi tosiaan keksiä tohon kranaattihuoraamiseen. Okei, kaikillehan se on sama, mutta en tykkää yhtään tuosta meiningistä, että search & destroyssa ekat sekunnit joka ukko linkoaa kranuja kentän päädystä päätyyn.

Kranaatit voisivat olla perkkinä, jotta kaikilla ei välttämättä olis niitä. Kranaattien heittomatka voisi olla lyhyempi ja/tai pitkään viritetyt heitot voisivat jollain prosentilla lähteä reilusti vinoon tjms. Mietin sitäkin, jos vaikka ekan x sekunnin aikana ei voisi heittää kranuja, mut se varmaan vain tarkoittaisi sitä, että heti sen x sekunnin jälkeen olisi taivas täynnä kranaattia.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

mä luulen että tekijät tiedostaa tuon kranaattinuupituupi ongelman. ehkä yrittävät korjata sitä kenttäsuunnittelulla tai juuri yllämainituilla tavoilla.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Vaikuttaako se pitkään viritys myös lennon pituuteen? Olen aina ite pitänyt pitkään ainakin vaan sen takia, ettei vihollinen ehdi heittää sitä takasin ennen kun räjähtää nassun edessä.

Ainakaan Shipmentin kaltaiset mapit eivät auta tossa kranaattihommassa.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Eihän nuo käsikranaatit ole mikään ongelma? Kyllähän nyt perusnaatteja pitää olla! Shipmentissäkin välttää pahimmat kranaatit kunhan ei juokse niiden keskelle, ja mitä tulee kranaatin "keittämiseen", ei minun tietääkseni vaikuta matkaan mitenkään (paitsi jos räjähtää jo ilmassa). Jos puhuitte kranaatinheittimistä niin unohtakaa tämä viesti.

Ja ennen kun valittaa CoD:in kranaatti-sateista, pitää kokea Battlefield 1942 Berlin -mappi, joka on true nadespammia, mihinpäin tahansa katsot niin kranaattia lentää ilma sakeana niistä :p
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

En tiedä millä taktiikalla pelaat, mutta yleensä tähdätään.. Eli ase nostetaan tosiaan päänkohtaalle. Ihan niin kuin oikeassa elämässä (toki se pieni vähemmistö ampuu harvoin lonkalta)

Juu, eli pelisäs on perk nimeltä steady aim. Tällä voi ampua lonkalta tarkasti (itse en käytä, mutta moni tuntuu käyttävän). Tällöin kaveri näittää ampuvan lonkalta, ja jos kykkää seinän takana niin että vain pää näkyy, kaiken järjen mukaan luodit olisivat seinässä. Myös välillä tulee eteen snipuja, joista näkyy vain päälaki, ja tiedän kyllä että sieltä pääsee vihu ampumaan hyvin, mutta tuskinpa tässä sinun siteeraamassa "oikeassa elämässäkään" pidetään kivääriä otsalla?

Eli pikkasen sitä kun saisi synkronointiin, että mitä muut näkee sinusta olisi yksi yhteen sen kanssa mitä itse näet piilosta (eli jos näet kaiken piilosta hyvin, mutta olet suojassa), niin ei vain pelkkä kypärän laki pilkottaisi.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Haluaisitteko nähdä ajoneuvoja moninpelissä? Omasta mielestäni olisi parempi ilman.

Kattavammat ja tarkemmat statistiikat moninpelistä olisivat mukavia. Olisi hauskaa tietää, että paljonko on tullut mitäkin mappia pelattua, kuinka paljon on tullut eri aseilla tappoja ja millä tarkkuudella on eri aseilla osunut jne jne.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Haluaisitteko nähdä ajoneuvoja moninpelissä? Omasta mielestäni olisi parempi ilman.

Ajoneuvot ovat hieman kaksipiippuinen juttu; pienissä mapeissa (myös normaalikokoisissa) täysin turhia, mutta esimerkiksi Battlefield 2:sessa ajoneuvoilla kruisailu toimii niin kuin pitääkin. Mielestäni loistava uudistus olisi, että suuremmissa mapeissa pystyisi ajelemaan. Ja olisihan se helvetin siistiä päästä itse räiskimään helikopterista.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

HC:stä Second chance pois ja univormun muokkausmahdollisuus peliin. Tietenkin joku kokonaan realistinen pelimuoto olis huippu.
 
Ylös Bottom