Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyse on paskasta tuurista tai onhan ohjus voinut mennä ohikin vehcilestä.Onko nyt kyseessä vain silmittömän huono tuuri, mutta oon nyt 2 kertaa peräkkäin yrittäny ampua vihollisen harrieria alas, stingerillä pitäis tippuu yhellä yrityksellä 95% yrityksistä, mutta nyt kahdessa matsissa kahta eri harrieria yrittäny ampua alas niin ei oo tippunu edes neljällä ohjuksella, ja sit ne on kerenny lähtee jo menee..
Onko nyt kyseessä vain silmittömän huono tuuri
onhan ohjus voinut mennä ohikin vehcilestä.
Ei nuo ''ohjautuvat'' ohjukset mene ohi paitsi jos lentohärveli käyttää flareja.
Olen kuullut että tuo johtuisi lagista. Itsellekkin tuota sattuu aika usein
Ei nuo ''ohjautuvat'' ohjukset mene ohi paitsi jos lentohärveli käyttää flareja.
Kävi tossa äsken outo juttu, samalla stingerin ohjuksella tuli Harrier ja Pavelow alas, en tiedä miten.
Jos ovat tarpeeksi lähellä toisiaan, niin toisen räjähdys saa aikaan toisenkin tuhoutumisen. Kätevää sanoisin.
YouTube - Modern Warfare 2: Booster Justice 2 Booster Justice 2. Aika viihdyttävää kattoo tota.
Mitä mieltä muuten ootte gamertageista?
Pitääkö sen ehdottomasti olla joku XxiReV3nGezZiiZXx, tai iOwnXxRaPiTzZzXX?
Itse en oikein henkilökohtaisesti ymmärrä mitä siistiä on tunkea noita X:ää ja Y:tä ja i:tä kokoajan sinne sekaan. Luulis olevan kans aika vaikea kertoa kaverille omaa gamertagia, saatika jos edes muistaa sitä ulkoa. Yleensä myös tällaset pelaajat löytyy briteistä, ja usein varustettuna heliumsyötöllä.
Onko teillä itsellänne erikoisia gamertageja? Miksi? Itse ainakin tykkään pitää sen mahd simppelinä, siksipä: eniggma0, kuten profiilista näkee x)
haha, iha viihdyttävää katseltavaahan tuo
tänää tuli vihdoin CODi postiluukkuu , enää pitää venata että saadaa laajakaista uutee kämppää ja sitte liveaikaa ostelee
Tää on kyl ihan järkyttävän huono peli. Care package glitch tekee tästä ihan surkeen, toi glitchi on ollu tiedossa varmaa joku viikon kohta, ja ei vieläkään ***** päivitetty... Just, hyvä IW, miks es julkas tälläsen rikkinäisen paskan jossa on niin paljon päivitettävää. Onneks pidän taukoo boksista pari viikkoo nii ei tarvii kattoo tätä paskaa enää
Mitä mieltä muuten ootte gamertageista?
Pitääkö sen ehdottomasti olla joku XxiReV3nGezZiiZXx, tai iOwnXxRaPiTzZzXX?
Itse en oikein henkilökohtaisesti ymmärrä mitä siistiä on tunkea noita X:ää ja Y:tä ja i:tä kokoajan sinne sekaan. Luulis olevan kans aika vaikea kertoa kaverille omaa gamertagia, saatika jos edes muistaa sitä ulkoa. Yleensä myös tällaset pelaajat löytyy briteistä, ja usein varustettuna heliumsyötöllä.
Mikäli oikein olen ymmärtänyt, niin uusi care package glithci löydettiin PS3:lla ~10 minuutissa päivityksen jälkeen samalla kun heppu odotti, että kaveritkin lataavat päivityksen. Että se siitä.On ihan mikkisoftan "vika" ettei olla julkaistu vielä tota päivitystä! Ps3:lle tuo jo on.
Byrokratia nääs...