Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä
Kolme uutta mappia ja kaksi lämmittelyä CoD4:sta hintaan 1200 pojoa eli 15 euroa
Olen vähän myöhässä tässä, kuten aika paljon koko pelinkin pelaamisessa, mut kun ajattelee niin ei tuota voi mihinkään tavalliseen elämiseen yhdistää. En tarkoita ketään loukatakseni tätä, mut kymmenenkin euroa jostain kartta-paketista on ihan liikaa. Jos jonkun mielestä se on niin arvokas niin minkäs sille voi. Johonkin se raja pitää vetää mun mielestäni. Tuolla hinnalla voisitte ostaa jollekin misukatille sen haluaman kuivan subileivän ja itellekin vielä ja saada kiitokseksi pi... pusun. Näin niinkon virtuaalimaailmaa verrattuna em. energiajuomiin pelikoneisiin ja muuhun elämiseen.
Mutta ite pelistä, tosiaan alkanut nyt vasta pelaamaan stooria läpi. Eihän tuo codi nelonenkaan mikään mahtava ollut yksinpelissä, mut jotenkin paljon parempi kuin tämä. Jokseenkin kaikki draamaelokuva-kohdat ei jaksa upota montaa kertaa, vieläpä joka missionissa. Ja nuo tuntuu jotenkin vielä niin kököiltäkin.
Cliffhangeri oli ihan jees, perkuleen komia ainakin, mut näihin peleihin yhdistettynä ajoneuvot aiheuttaa aina ruskeat raidat pöksyihin mulla.
Nettipeleistä ja muusta ei oikeen voi mitään sanoa kun ei ole ehditty kokeilemaan, mut eipä tunnu ihan noin arvokkaalta peliltä et näin paljoa viitsii satsata vielä lisää. Codi 4 oli kyllä sen sortin peli, että veti odotukset aika tajuttoman korkeelle, et kaipa siihen nähden tähän voi olla ehkä tyytyväinenkin jatkossa. Toki codin anti on nettipelissä, mut jokin tästä puuttuu.
Ja se lentokenttä-episodi oli sitä draamaa paskimmillaan, naurettavaa.