Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mikähän tähän on tullut tai pikemminkin pelaajiin tullut?

3h yritin tätä pelata(TDM), joka pelissä valehtelematta ainakin 2 noodtube dangerclose kaveria...

Ja muutenkin pelaajat oli todella passiivisia :(
Ei edes black opsissa kämpitty niin paljon!

Itse olen huomannut, että tuo Noobtube + OMA + Danger close - yhdistelmä on nykyään muotia, en tiedä kyllä miksi... tylsää puuhaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tupakointi, alkoholi, autoilu, työnteko? Kielletään ne saatanan pirulaiset kun tuottaa vaan harmia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mikähän tähän on tullut tai pikemminkin pelaajiin tullut?

3h yritin tätä pelata(TDM), joka pelissä valehtelematta ainakin 2 noodtube dangerclose kaveria...

Ja muutenkin pelaajat oli todella passiivisia :(
Ei edes black opsissa kämpitty niin paljon!

Hah sama paska senkun jatkuu! Ja miten aina ne vittuimaisimmat pelaajat on joko britteja tai nazeja(GER)?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Lienen maailman tietämättömin Modern Warfare 2 -fani, mutta pelin ilmestymisajoista lähtien olen miettinyt erästä asiaa MW2:sen multiplayerissa. Miksi ihmiset käyttävät one man armya? Itse en keksi mitään samankaltaista käyttötarkoitusta kuin esim. danger closella tai sleight of handilla. One-man-armyllahan voi vaihtaa vain asetta milloin haluaa mutta voiko sillä sitten jotenkin ovelasti taktikoida (samalla tavalla kuin esim. "juoksijat" laittavat lightweightin ja marathonin samaan tactical knifen kanssa)?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Lienen maailman tietämättömin Modern Warfare 2 -fani, mutta pelin ilmestymisajoista lähtien olen miettinyt erästä asiaa MW2:sen multiplayerissa. Miksi ihmiset käyttävät one man armya? Itse en keksi mitään samankaltaista käyttötarkoitusta kuin esim. danger closella tai sleight of handilla. One-man-armyllahan voi vaihtaa vain asetta milloin haluaa mutta voiko sillä sitten jotenkin ovelasti taktikoida (samalla tavalla kuin esim. "juoksijat" laittavat lightweightin ja marathonin samaan tactical knifen kanssa)?

One man armylla tuben käyttäjät saavat kokoajan lisääammuksia vaihtamalla ees taas classia, toinen mahdollinen käyttömahdollisuus on esim SnD roundin alussa ampua sniperilla pari vastustajaa respalle jonka jälkeen voikin vaihtaa classia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Lienen maailman tietämättömin Modern Warfare 2 -fani, mutta pelin ilmestymisajoista lähtien olen miettinyt erästä asiaa MW2:sen multiplayerissa. Miksi ihmiset käyttävät one man armya? Itse en keksi mitään samankaltaista käyttötarkoitusta kuin esim. danger closella tai sleight of handilla. One-man-armyllahan voi vaihtaa vain asetta milloin haluaa mutta voiko sillä sitten jotenkin ovelasti taktikoida (samalla tavalla kuin esim. "juoksijat" laittavat lightweightin ja marathonin samaan tactical knifen kanssa)?

Yhes vaihees kikkailin silleen, että SnD rundin alussa snipu/rynkky, sitten jos vastustajat saivat UAVn, niin vaihdoin UMP45 silenced w/ Coldblooded ja sit ku se loppu, nii UMP 45 stopparilla, koska silloin yleensä about 3 vs 3 tilanne, jolloin siluttomalla aseella ampuessa paljastuminen on vähän pahempi kuin 6 vs 6 tilanteessa. Lopussa kun oli enää 1 vastustaja, niin otin rynkyn ilman silua, koska siinä tilanteessa tarvitaan vain tehoja.

Tota kikkailua jakso about puol prestigeä. Sen jälkeen oon menny sndtä vaan AK-47 w/ FMJ / UMP 45 w/silencer tai M16 w/holografic, joissa perkkeinä aina SoH/Marathon-Stopping Power-Ninja.

Paljon myös kvikskopeilua ja sit ehkä mun lemppariaseella FALilla rämpyttely. Fali on lempiase, koska tykkään semiautomaateista ja tässä aseessa on pieni glitchi. Eli ase tappaa Holographic Sightin kanssa _AINA_ kahdesta osumasta. (blingitetyllä silulla ei) Läheltä pääosumasta tappaa yhdestä, joten ase on hyvin tehokas kauas ja lähelle, kun omaa nopean liipaisinsormen. :p

PSNssä publalla pelatessani FALilla, moni sanoo, että mulla olis modattu ohjain? Ite en tiennyt, mut kai mul sit on, ku nii moni sanoo et olis. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllähän tätä tulee pelailtua ahkerasti vielä. Uusin villitys tuli kun sain magnumiin tactical knifen. Kyllähän se on hauska lightweightcommandomarathon setillä juosta jengin taakse ja puukottaa naamaan. Parhaimmillaan samasta nipusta 5 putkeen puukolla hengiltä. :D leiri-elämää viettäviä vastaanhan tukkaan tulee kyllä ja paljon. Ainoa miinus tuossa setissä on cold blooded:n puute.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllähän tätä tulee pelailtua ahkerasti vielä. Uusin villitys tuli kun sain magnumiin tactical knifen. Kyllähän se on hauska lightweightcommandomarathon setillä juosta jengin taakse ja puukottaa naamaan. Parhaimmillaan samasta nipusta 5 putkeen puukolla hengiltä. :D leiri-elämää viettäviä vastaanhan tukkaan tulee kyllä ja paljon. Ainoa miinus tuossa setissä on cold blooded:n puute.

Ei todellakaan näin!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ei todellakaan näin!
Kyllä, juurikin näin. Tuo on ainoa setti missä käytän commandoa juurikin tuon tactical knifen takia.
Onhan se varmasti helvetin ärsyttävää vastapuolen mielestä kun puukko imaisee ukkoon kiinni lähes naurettavasta matkasta mutta faktahan on se että on tässä pelissä ärsyttävämpiäkin juttuja kuin tuo commando-perkki, esim. telttailu ja hb-sensor aseissa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

esim. telttailu ja hb-sensor aseissa.

Ei tuo Hb-sensori kovin ärsyttävä ole.Ninja pro päälle niin et näy sensorissa.
Telttailu on kyllä perseestä, mutta suurin osa kämppijöistä ei käytä coldbloodia niin UAV käyttöön.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

"Vieläkö porukka pelaa tätä livessä?"
Hyvin näkyy porukkaa olevan ja toivottavasti riittää syksyn MW3 julkaisuun ;-) Itse palasin tähän takaisin Black Opsista, sopii minulle paremmin kun ei ole niin hektistä. Tosin onhan niitä pikajuoksijoita puukko kädessä hyppimässä... oma taiteen lajinsa sekin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Harrastaako kukaan enää quickscouppausta?
Kyllähän tuota tuntuu porukka vähän liiankin kanssa harjoittavan. Ei siinä, kyllähän se on oma hieno pelityylinsä, mutta kun joka ikinen 13-vuotias britti luulee olevansa proquickscopaaja, niin vähän menee jo yli. Kyllähän se taitoa vaatii enemmän kuin normaalipelaaminen, mutta kyllähän se joskus vähän ketuttaa kun joku "UK x Sn1pahZz X" vetää uskomattoman quickscopen ja kiljuu mikkiin. Ja kun scoreboardia katsoo, niin kaverin statsit on 1-20...

Mutta vielä enemmän ärsyttää ns. "trickshottaajat". Varsinkin Search & Destroyssa tulee päivittäin vastaan parteja, jotka hyppelevät katoilta ja pyörivät naurettavasti. Sitten kun itse vetää normiaseella statseiksi 10-0, niin johan tulee rageviestejä, joissa joko syytetään "tryhardaamisesta" tai sanotaan "use sniper noob!". Miksi minun pitäisi sniperiä käyttää, kun en siitä yhtään tykkää? Taitava pelaaja kyllä osaa sniputtaa normiaseita käyttäviäkin vastaan...

Paras näistä trickshotpartyistä/klaaneista oli sellainen poppoo, joka rundin alkuun käytti aina OMA-Danger Close yhdistelmää, ja kun meidän tiimistä oli kaikki muut paitsi yksi kuollut, niin johan alkoi huima katoilta hyppely. Meidän puolen tyyppi oli juonessa mukana ja seisoi vaan paikallaan, kun kaverit pomppivat katoilta vuoron perään yrittäen epätoivoisesti osua. Tuon pelin jälkeen YouTubesta näitä kaiken maailman "Top 5 shotseja" katsellessa olen kyllä alkanut tunnistamaan melko suuren osan pätkistä lavastuksiksi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mutta vielä enemmän ärsyttää ns. "trickshottaajat". Varsinkin Search & Destroyssa tulee päivittäin vastaan parteja, jotka hyppelevät katoilta ja pyörivät naurettavasti. Sitten kun itse vetää normiaseella statseiksi 10-0, niin johan tulee rageviestejä, joissa joko syytetään "tryhardaamisesta" tai sanotaan "use sniper noob!".


Tällainen meno tosiaankin rassaa hermoja niin pirusti. Itse en paljoa quickscoppaa, mutta jos joku quickscoppaa private matsissa niin viestiä voi laittaa. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pitihän se ostaa tämäkin peli takaisin itselle ja ainakin aluksi maistuu paremmalle kuin Black Ops.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

On nyt tullut jonkinverran pelattua tätäkin (23levelillä) ja äsken tuli joltain ihan random jantterilta viestiä, että voisi liittyä sen lobbyyn ja sais prestige 10 ja kaikki härpäkkeet. En joinannut vaan pistin viestille suoraan deleteä. Tuli vain mieleen, että jos tälläiseen menisi niin voisiko gamertag saada bannia tai jotain muutava vastaavaa saktiota? Ei itsellä ole mitään intressejä, mutta mielenkiinnosta kyselen.

Ihan mukavalta kyllä maistuu vieläkin tämä peli, vaikka PC:llä on tullut tahkottua n. 400h tätä. Kyllä tämä mielestäni paremmalta "maistuu", kuin black ops.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

On nyt tullut jonkinverran pelattua tätäkin (23levelillä) ja äsken tuli joltain ihan random jantterilta viestiä, että voisi liittyä sen lobbyyn ja sais prestige 10 ja kaikki härpäkkeet. En joinannut vaan pistin viestille suoraan deleteä. Tuli vain mieleen, että jos tälläiseen menisi niin voisiko gamertag saada bannia tai jotain muutava vastaavaa saktiota? Ei itsellä ole mitään intressejä, mutta mielenkiinnosta kyselen.
Joo, näitä viestejä tulee aina kun MW2:ta pelaa. En ole kuullut että kukaan noista 10 prestige hackeista olisi bannia saanut, mutta ei niihin lobbyihin kannata mennä. Todella tyhmää hommaa. Ei se kenestäkään parempaa pelaajaa tee vaikka nimen perässä onkin "hieno" merkki. Itsekin taannoin aloitin kymmenennen prestigen, mutta ei se niin hieno tunne ole, kun jokaisessa pelissä puolella pelaajista on sama merkki. Eihän se itseltä millään tavalla ole pois, mutta silti ärsyttää, kun todennäköisesti alle puolet näistä pelaajista on rehellisesti pelannut sinne asti. :mad:
Jotenkin muutenkin tuntuu, että nuo hackit kiinnostavat enemmän noita hieman kimeämpiäänisiä pelaajia... :rolleyes:
 
Ylös Bottom