Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Olen törmännyt vain kerran kranaatin heitin glitchiin aika hulvattoman näköinen oli :D . Ne Shotgun akimbot tekee liikaa damagee
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itsekin siirryin tänään ekalle Prestigelle. FAMASilla olen ensimmäistä kertaa alkanut pelata, ja asehan vaikuttaa maanmainiolta.

Lisää challengeja kun on, ja kun pelaa eri aseilla ja perkeilläkin kun viime "kiekalla", niin hyvin mukavaa taas kehittyä ja avata ominaisuuksia. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tarviiko ns. opetella pelaaminen uudestaan kun noilla alkaa pelaan vai sujuko itselläs heti alkuunsa paremmin? Tilasitko tuolta vai jostain muualta?

Kyllä yks rundi meni "opetellessa" mutta sitten lähti sujumaan. Ilman noita pelasin 3 sensitivellä ja kun noi hommasin niin nostin samantien kutoseen.

Tuolta tilasin ne: http://www.limexb360.co.uk/category/KontrolFreek,i.html

Meni reilu viikko.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Olette testanneet noita vain noin pelottavan alhaisilla sensseillä, nko noista apua myös, jos on tottunut pelaamaan sensitivityllä 10? Mitä kokemuksia lukenut, niin aika asiallisilta vaikuttavat, mutta olisko jollain henkilökohtaisia kokemuksi suuremmilla sensseillä pelaamisesta : )
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Miten tollaset lisäpötköt tatteihin voi helpottaa tähtäämistä? Tuntuu näin alkuun aika oudolta.

Edit.. Juuh täytyy itsekin tilata varmaan sitten jossain välis. Tuntuu et kaikkial kehutaan niin ei kai ne huonotkaan ole. Eivätkä noi nyt paljon maksakkaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Miten tollaset lisäpötköt tatteihin voi helpottaa tähtäämistä? Tuntuu näin alkuun aika oudolta.

Liikerata kasvaa = tarkempi.

Eli tavallaan sinulle tulee enemmän "asentoja/kohtia" joissa tatti voi olla.

Olipa huonosti selitetty :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tänään kun kotia pääsen niin tilaan kyllä tollaiset jostain. Voi olla ihan siistiäkin tommosilla pelata. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Oon pärjänny tähänkin päivään asti, ilman mitään "lisätatteja". Rahastusta sanon minä.. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Parhaimpia viihdejulkaisuja kautta aikojen!
Veteraanilla ja Hardenedilla vedetty = 14h yhteensä, ihan ylpeä oon mun suorituksesta, koska en CoD4 ihan päässy läpi Veteraanilla. Kiinnostava ja vetävä tarina, nettipelikin erittäin hauska.

Tossa Museumissa kun olin, huomasin että Makarovilla on heterokromia ("eriparisilmät", sininen ja vihreä), eli sillä saattaa olla joku tauti tai vamma tai vastaava.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eilen tuli tehtyä uusi streak-ennätys, joka paisuikin kaksi kertaa edellistä isommaksi! Kerkesin Skidrow:ssa saada vaimennettua Barrettia ja punapiste-SPAS:a käyttäen saada 26 tappoa ennen kuolemaani. Streakit olivat predator missile, pavelow ja AC-130.

AC-130:n loputtua viholliset olivat alkaneet spawnata viereen, joten sain siitä haulikolla vielä kolme tappoa 23:n päälle, mutta sitten tuli luoti päähän.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllä yks rundi meni "opetellessa" mutta sitten lähti sujumaan. Ilman noita pelasin 3 sensitivellä ja kun noi hommasin niin nostin samantien kutoseen.

Tuolta tilasin ne: KontrolFreek | Lime | Pro Gamers Favourite Fruit

Meni reilu viikko.

Itseä harmittaa kaikki tälläset 'lisälaitteet'. Konsolilla aloin pelaamaan sen takia että kaikki on varmasti samalla viivalla laitepuolella, väärässä taisin olla
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Noh, näillä matchmaking "taidoilla" tuskin koskaan tullaan olemaan samalla viivalla!

Tänään huomas taas kuinka hyvin IW on ton hoitanu :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itseä harmittaa kaikki tälläset 'lisälaitteet'. Konsolilla aloin pelaamaan sen takia että kaikki on varmasti samalla viivalla laitepuolella, väärässä taisin olla

Äh, en jotenkin jaksa uskoa muuhun, kun että nuo tuovat hc-pelaajalle nk. slight improvementin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itseä harmittaa kaikki tälläset 'lisälaitteet'. Konsolilla aloin pelaamaan sen takia että kaikki on varmasti samalla viivalla laitepuolella, väärässä taisin olla

Tästäkin aiheesta voisi saivarrella vaikka kuinka paljon, mutta mitenkäs näytöt? Oliko meillä kaikilla samanlaiset? Nuo näppylät ei varmaan taitoa tuo yhtään lisää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tästäkin aiheesta voisi saivarrella vaikka kuinka paljon, mutta mitenkäs näytöt? Oliko meillä kaikilla samanlaiset? Nuo näppylät ei varmaan taitoa tuo yhtään lisää.
Mä oon joskus sanonutkin kavereille, että välineurheiluahan se tämä Call Of Dutyn pelaaminenkin on. :) Huomasi kun aikoinaan pelasi kuvaputkitöllöllä ja siirtyi 40 tuuman Full HD -televisioon. :p
 
Ylös Bottom