Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mä oon joskus sanonutkin kavereille, että välineurheiluahan se tämä Call Of Dutyn pelaaminenkin on. :) Huomasi kun aikoinaan pelasi kuvaputkitöllöllä ja siirtyi 40 tuuman Full HD -televisioon. :p

Juu... Mahdotonta saada kotioloissa kaikille samankaltaiset olosuhteet.
Ainoa jota haluaisin viilattavan tässä pelissä on tuo pelin haku systeemi. Linjoilla on miljoonia ihmisiä ja ole pelannut n. 15h ja kaikki vastustajat ovat olleet jotain yyberownaajia. Joko menee ekalla prestigellä tai kenraalin tähtiä on saman verran kuin otavassa. Ei yhtään alle 35 levelin?
Aikas hanurista, että toi ei hae pelejä jotka olisivat saman arvoisia keskenään. Ei kaikki pelaajat voi olla jo kenraaleja...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

erittäin hyvä asia! tänään taas palo pinna ku kaikilla vihollisilla on model 1887 tai sniperi. snipumiehet kököttää matsin ajan samassa paikassa kämppimässä ja pudottaa porukka. Sitten taas kun ampuu scarilla puoli lipasta 1887 äijään niin ei mitään, juoksee vaan sua päin ja ei edes ammu kohti ni oot laakista vainaa :mad:

Normisti vastaantulijallahan on päällä ghillie, ja käyttää Skillpiei tietty :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mun mielestä nää K/D-rationin ja tarkkuuden mulkkaaminen on melko pikkumaista. Ite ainakin nään pääasiana sen, että mahollisimman moni matsi tulee voitettua ja tappoja ropisee mukavaan tahtiin...tietenkin se vatuttaa, jos kuolo korjaa koko ajan, kun nämä K/D-ration wannabe:iit kämppii nurkissa, muta sitten käydään hoitelemassa ne poies...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mun mielestä nää K/D-rationin ja tarkkuuden mulkkaaminen on melko pikkumaista. Ite ainakin nään pääasiana sen, että mahollisimman moni matsi tulee voitettua ja tappoja ropisee mukavaan tahtiin...tietenkin se vatuttaa, jos kuolo korjaa koko ajan, kun nämä K/D-ration wannabe:iit kämppii nurkissa, muta sitten käydään hoitelemassa ne poies...

Itelläniki kd ratio laskee aika paljon, koska annan kavereitteni pelata.
Mullekkin on aivan sama mikä se on, taidot ratkasee eikä mikää kd ratio.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tulipa tossa äsken pelattua 9vs9 HC S&D:tä :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuntuu, että tässä pelissä joutuu lähes aina itse hoitamaan helikoptereiden/lentokoneiden tuhoamisen. Onhan se vähän vaarallista, kun siinä saattaa kuolla ja sehän vaikuttaa k/d ratioihin.

Sinäänsä harmi, ettei noista saa tappoja, saattaisi houkutella edes jonkun ulos piilostaan.

Team Deathmatch? Yeah right..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Testailin huvikseni tuota "Demolition" pelimuotoa. Sehän on ihan paras pelimuoto. Siinä ei kämppereitä näy oikeastaan yhtään ja peli on mukavan intensiivistä.

Nykyään tulee pelattua joko Demolition, HC S&D tai Ground War.

Demolitionissa tuntuis myös tulevan todella paljon xp:tä. Aikalailla joka matsissa tulee noin. 5000-10000 pistettä. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Testailin huvikseni tuota "Demolition" pelimuotoa. Sehän on ihan paras pelimuoto. Siinä ei kämppereitä näy oikeastaan yhtään ja peli on mukavan intensiivistä.

Nykyään tulee pelattua joko Demolition, HC S&D tai Ground War.

Demolitionissa tuntuis myös tulevan todella paljon xp:tä. Aikalailla joka matsissa tulee noin. 5000-10000 pistettä. :)


Jahas. Itse pelasin Cod4:ää pelitunneissa kuukauden verran, ja tilanteeni on tämä: Pelasin sitä AINA pelkkää dominationia, ja en halunnut/jaksanut testata muuta. Nyt kun peli muuttui tähän mw2:n, niin meinaa pää räjähtää. En tajua mikä siinä on, mutta hermot on ihan hemmetin kireällä koko ajan ku pelaan sitä, enkä nauti yhtään. Jos sattuu menemään todella hyvin, esim statsit 56-11, en osaa olla tyytyväinen siitäkään vaan stressaan etten saanut tarpeeks vallattua lippuja, ja käyttäydyin kuin deathmatch pelaaja. Eli olen siinä tilanteessa, että Domination on nyt nähty, piste.

Kaverin kanssa pelattu nyt muutama ilta TDM:ää ja TDM expressiä, ja voi hitto, ihan huikea fiilis on sitä pelatessa, ja nauretaan kokoajan. Huomaan että vanne ei kiristä pelin ulkopuolellakaan enää niin paljoa :D. Demolitionia näytit sinä suosittelevan, ja olen katsonut gameplay videota siitä, ja hauskalta vaikuttaa. TDM on mukavaa mutta jotain "missionia" tuohon mättämiseen tarvitsen. Ei enää Domia, ei ei ei :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jahas. Itse pelasin Cod4:ää pelitunneissa kuukauden verran, ja tilanteeni on tämä: Pelasin sitä AINA pelkkää dominationia, ja en halunnut/jaksanut testata muuta. Nyt kun peli muuttui tähän mw2:n, niin meinaa pää räjähtää. En tajua mikä siinä on, mutta hermot on ihan hemmetin kireällä koko ajan ku pelaan sitä, enkä nauti yhtään. Jos sattuu menemään todella hyvin, esim statsit 56-11, en osaa olla tyytyväinen siitäkään vaan stressaan etten saanut tarpeeks vallattua lippuja, ja käyttäydyin kuin deathmatch pelaaja. Eli olen siinä tilanteessa, että Domination on nyt nähty, piste.

Kaverin kanssa pelattu nyt muutama ilta TDM:ää ja TDM expressiä, ja voi hitto, ihan huikea fiilis on sitä pelatessa, ja nauretaan kokoajan. Huomaan että vanne ei kiristä pelin ulkopuolellakaan enää niin paljoa :D. Demolitionia näytit sinä suosittelevan, ja olen katsonut gameplay videota siitä, ja hauskalta vaikuttaa. TDM on mukavaa mutta jotain "missionia" tuohon mättämiseen tarvitsen. Ei enää Domia, ei ei ei :D

Tässä MW2 pelissä domination on kyllä aikas perseestä.. Ei johdu pelistä vaan pelaajista. Jostain syystä vähintään joka toisessa pelissä koko porukka vaan kykkii jossain ja joudun melkein yksin valtaamaan lippuja. Demolition muodossa tuntuu porukka olevan ihan eri fiiliksellä pelissä. Kaikilla on vaan yrityksenä räjäyttää/suojata kohteita.. Mahtavaa peliä :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tässä MW2 pelissä domination on kyllä aikas perseestä.. Ei johdu pelistä vaan pelaajista. Jostain syystä vähintään joka toisessa pelissä koko porukka vaan kykkii jossain ja joudun melkein yksin valtaamaan lippuja. Demolition muodossa tuntuu porukka olevan ihan eri fiiliksellä pelissä. Kaikilla on vaan yrityksenä räjäyttää/suojata kohteita.. Mahtavaa peliä :)



Jep. Se onkin jännä, että aina kun olen tuota pelannut niin olen se joka juoksee, mutta sitten kun huomaan että omat kämppii "basessa", eikä yritä edes puolustaa uutta valtaamaani lippua, niin peli muuttuu siihen metsästämiseksi, jonka jälkeen ei kellään ole kivaa. Joka ikinen äijä pelaa omaan pussiinsa, ja kämppää tappoja että saa sen chopper gunnerin + nuken, "eihän sillä ole mitään merkitystä ollaanko johdossa = ei tarvitse valtaa lippuja ku nuken avulla voitetaan anyway". Huikeata.

Demolitionin laitan ehdottomasti testiin. Headquartersia testasin joskus ja se vaikutti niiiiin nopeatempoiselta ja kaaoottiselta että jäi paskanmaku siitä. Nyt olenkin siinä vaiheessa, että todennäköisesti tuun jättämään pelin jos en hyvää pelimuotoa enää löydä. Ei tosta Makkara (camping) dominatiosta tule mitään. Harmi vain että meinasin saada lopullisen hermoromahduksen tuon takia, koska en ole tajunnut että pelimuodot eroaa NOIN rajusti toisistaan. Omasta tyhmyydestä tämä on, juuri niin, mutta onneksi seuraan foorumia niin saa vinkkejä :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hmm.. pitääpä kokeilla Demolitionia!

Käytännössä olen pelannut ainoastaan TDM Expressiä, S&D:tä, HQ:ta ja vähän Ground Waria. HC-muodoista nautitaan sitten joskus tulevaisuudessa, kun pitää saada jotain uutta tuulta jaksaakseen mättää. :p

ps. FAL vaikuttaa ihan jees aseelta, ilman Stoppingia kaksi-kolme luotia rintaan riittää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kokeilkaa sabotagea. Tänään pelasin ekaa kertaa ja tuntu ainakin hyvin porukka liikkuvan PS3 puolella siinä. Tai sitten osuin vain hyviin servuihin :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kokeilkaa sabotagea. Tänään pelasin ekaa kertaa ja tuntu ainakin hyvin porukka liikkuvan PS3 puolella siinä. Tai sitten osuin vain hyviin servuihin :)


Pliis! Eihän tässä kerkee edes edellistä testata ku suositellaan jo toista :D ... Ei mutta mahtavaa! Siistiä että suositellaan mukavia pelimuotoja. On aika typerää ilman mitään "tietoa" lähteä testaamaan. imo.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kokeilkaa sabotagea. Tänään pelasin ekaa kertaa ja tuntu ainakin hyvin porukka liikkuvan PS3 puolella siinä. Tai sitten osuin vain hyviin servuihin :)

Sabotagen suurin ongelma on, että peli kestää vain yhden roundin. Vähän ärsyttävää, kun välillä roundit loppuvat muutamassa minuutissa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jahas. Itse pelasin Cod4:ää pelitunneissa kuukauden verran, ja tilanteeni on tämä: Pelasin sitä AINA pelkkää dominationia, ja en halunnut/jaksanut testata muuta. Nyt kun peli muuttui tähän mw2:n, niin meinaa pää räjähtää. En tajua mikä siinä on, mutta hermot on ihan hemmetin kireällä koko ajan ku pelaan sitä, enkä nauti yhtään. Jos sattuu menemään todella hyvin, esim statsit 56-11, en osaa olla tyytyväinen siitäkään vaan stressaan etten saanut tarpeeks vallattua lippuja, ja käyttäydyin kuin deathmatch pelaaja. Eli olen siinä tilanteessa, että Domination on nyt nähty, piste.

Itselläni on noin myös paitsi että peliä on takana 2vkoa pelitunneissa. Itse rupesin tässä MW2:ssa pelaamaan tuota 3rd person team tacticalia vaihtelun vuoksi eikä nykyään muuta jaksakkaan pelata.

Koittakaa muuten ihmeessä pelata ensin muutama matsi tätä ja sitten koittakaa pelata cod4:sta. Itse koitin ja tuli huomattua että cod4:ssa kukaan ei kämpännyt missään pelimuodossa mutta tässä väh puolet tiimistä istuvat yrittämässä saada nukea yms. Voisivat kehittää sillaisen pelimuodon tuonne listalle jossa ei olisi kranaatinheittimiä eikä killstreakeja eikä sinkoja käytössä. Sori oli pakko avautuu :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itselläni on noin myös paitsi että peliä on takana 2vkoa pelitunneissa. Itse rupesin tässä MW2:ssa pelaamaan tuota 3rd person team tacticalia vaihtelun vuoksi eikä nykyään muuta jaksakkaan pelata.

Koittakaa muuten ihmeessä pelata ensin muutama matsi tätä ja sitten koittakaa pelata cod4:sta. Itse koitin ja tuli huomattua että cod4:ssa kukaan ei kämpännyt missään pelimuodossa mutta tässä väh puolet tiimistä istuvat yrittämässä saada nukea yms. Voisivat kehittää sillaisen pelimuodon tuonne listalle jossa ei olisi kranaatinheittimiä eikä killstreakeja eikä sinkoja käytössä. Sori oli pakko avautuu :D

ymmärrän ymmärrän ...:p näiden suostuksien jälkeen aion kokeilla saboa ja demolitionia:) ja myös tätä pellervon ehdotusta on pakko kokeilla.. onneks tuli nyt välillä mieleen vähän mukavempiakin asioita kuin killstreakien metsästäjät:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pelit ovat sujuneet tässä todella hyvin. Aivan loistavalla ratiolla tapettu porukkaa. Päätin äsken nyt sitten kokeilla tätä kehuttua Demolition-pelimuotoa. Tuloksena kolme tappoa ja 18 kuolemaa, huonoimmat statsini ikinä. Kiitos ja näkemiin, ei tule ikävä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pelit ovat sujuneet tässä todella hyvin. Aivan loistavalla ratiolla tapettu porukkaa. Päätin äsken nyt sitten kokeilla tätä kehuttua Demolition-pelimuotoa. Tuloksena kolme tappoa ja 18 kuolemaa, huonoimmat statsini ikinä. Kiitos ja näkemiin, ei tule ikävä.

Eli siis luovutat koko pelimuodon pelaamisen yhden matsin persneton takia? :confused:
 
Ylös Bottom