Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Asiahan ei minulle kuulu,mutta tämä palsta on mennyt melkoiseksi "itkemiseksi" ja valittamiseksi pelistä.:(Voisi minun puolesta sulkea koko palstan tai laittaa palsta jäähylle(näin jo tapahtui Livegamersin puolella),kun ei ole muuta asiaa enää kuin "itkuraivarit",kun "pikkupelaajille" ei kaikki mene heidän tahtonsa mukaan vaan pelin säännöt määrää julkaisija.(toki allkirjoittanutkin valitti pelin "epäreiluudesta" ja kannsapelaajien käytöksestä,mutta pakko hyväksyä oma pelitaito)Onhan toki pelissä omat puutteensa ja vikansa,mutta sille me ei mahdeta yhtään mitään.Laittakaa vaikka palautetta pelin julkaisijalle ( niin tekee allekirjoittanut).Sensijaan,kun täytätte koko palstan "itkuvirsillä" ja kehuskelulla turhilla "tappoluvuilla.Nyt saan varmaan "paskasateen" niskaani ja "ikuiset bannit" palstalle,mutta oli pakko avautua,kun ei mitään järkevää keskustelu ole ollut enää "viikkoon".Hyvää Joulua kuitenkin kaikille.:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ittellä sama tilanne, K/D ratio pudonnut kuin lehmän häntä sinne hitusen yli kahden tienoille, ja W/L ratio pudonnut sinne yhden lähettymille, ihan siksi kun on yksin kertaisesti pinna mennyt ja lähtenyt kesken peliä vetämään mutta sitten tuo vielä uutta peliä haettaessa heittää yleensä takaisin juurikin samaan peliin, joten siitä kertyy iso liuta tappioita.

Mitä enemmän tätä on pelannut, sen vähemmän nautittava tästä on tullut, Osittain ongelmat johtuvat myös lagista, yleensä kun se nopeus vaihtelee siinä yhden ja kahden palkin välillä, joten reilut kohtaamiset kääntyvät aina kuolemakseni.


Mulla olisi yksi hyvä idea siihen että peli olisi mielekkäämpää... LOPETTAKAA SE PIRUN K/D RATION VAHTAAMINEN!!!!

Luulen että eniten Infinity Ward parantaisi tätä peliä niin että poistaisi kokonaan tuo ration. Loppuisi se virtuaalipippelin kasvattelu ainakin jonkin verran.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mulla olisi yksi hyvä idea siihen että peli olisi mielekkäämpää... LOPETTAKAA SE PIRUN K/D RATION VAHTAAMINEN!!!!

Luulen että eniten Infinity Ward parantaisi tätä peliä niin että poistaisi kokonaan tuo ration. Loppuisi se virtuaalipippelin kasvattelu ainakin jonkin verran.

Missään muussa pelissä en muuten ole K/D ratiota tarkistellut, saati muuta statsejakaan. Jostain syystä tässä sitä tulee sillon tällön katseltua. Kertoo ehkä jotain MW2 pelaamisen vakavuudesta...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Asiahan ei minulle kuulu,mutta tämä palsta on mennyt melkoiseksi "itkemiseksi" ja valittamiseksi pelistä.:(Voisi minun puolesta sulkea koko palstan tai laittaa palsta jäähylle(näin jo tapahtui Livegamersin puolella),kun ei ole muuta asiaa enää kuin "itkuraivarit",kun "pikkupelaajille" ei kaikki mene heidän tahtonsa mukaan vaan pelin säännöt määrää julkaisija.(toki allkirjoittanutkin valitti pelin "epäreiluudesta" ja kannsapelaajien käytöksestä,mutta pakko hyväksyä oma pelitaito)Onhan toki pelissä omat puutteensa ja vikansa,mutta sille me ei mahdeta yhtään mitään.Laittakaa vaikka palautetta pelin julkaisijalle ( niin tekee allekirjoittanut).Sensijaan,kun täytätte koko palstan "itkuvirsillä" ja kehuskelulla turhilla "tappoluvuilla.Nyt saan varmaan "paskasateen" niskaani ja "ikuiset bannit" palstalle,mutta oli pakko avautua,kun ei mitään järkevää keskustelu ole ollut enää "viikkoon".Hyvää Joulua kuitenkin kaikille.:)

Ja oli aivan pakko antaa kommentia tälle:

Se että täällä joku avautuu pelissä selkeästi esiintyvistä ongelmista ei tietenkään suoranaisesti vaikuta siihen että "korjataanko" tai "muokataanko" peliä sen mukaisesti. Mutta yleiseen mielipiteeseen se tuppaa vaikuttamaan joka taasen vierivän lumipallon tapaan laajemmasta näkökulmasta onkin jo vähän isompi juttu. Pelin kehittäjillä(hyvillä sellaisilla) on tapana seurata peliensä kommuunien mielipiteitä, jos ei suoranaisesti korjata jotain heti niin kenties sitten jatko-osassa.

Meille "pien pelaajille" kommunikointiin kuuluu myös mahdollisesti huomauttaminen negatiivisista seikkoista, sekun suorastaan keventää sydäntä kun löytää kanssa ihmisiä jotka ovat asiasta samaa mieltä. Joten anteeksi jos et ole minun "pienen pelaajan" kanssa samaa mieltä, sydämmesi ei keventynyt.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ja oli aivan pakko antaa kommentia tälle:

Se että täällä joku avautuu pelissä selkeästi esiintyvistä ongelmista ei tietenkään suoranaisesti vaikuta siihen että "korjataanko" tai "muokataanko" peliä sen mukaisesti. Mutta yleiseen mielipiteeseen se tuppaa vaikuttamaan joka taasen vierivän lumipallon tapaan laajemmasta näkökulmasta onkin jo vähän isompi juttu. Pelin kehittäjillä(hyvillä sellaisilla) on tapana seurata peliensä kommuunien mielipiteitä, jos ei suoranaisesti korjata jotain heti niin kenties sitten jatko-osassa.

Meille "pien pelaajille" kommunikointiin kuuluu myös mahdollisesti huomauttaminen negatiivisista seikkoista, sekun suorastaan keventää sydäntä kun löytää kanssa ihmisiä jotka ovat asiasta samaa mieltä. Joten anteeksi jos et ole minun "pienen pelaajan" kanssa samaa mieltä, sydämmesi ei keventynyt.

Ja näihin negatiivisiin asioihin ja pelin ongelmiin kuuluu, että oma K/D ratio on tippunut nyt jo melkein kahteen koska vastapuolen pelaajilla on käytössä nuubituubit ja haulikot? Jep Jep. CODissa on ja tulee aina olemaan nuubituubit ja kranaatit joten antakaa niiden olla. Jos rupeaa vituttamaan niin pahasti tuo pelaaminen niin antakaa olla. Ei ole mikään pakko pelata.

Meikäläinen ei paljoo K/D ratioita ihmettele eikä hermot kestä kämppimistä ja se kyllä huomaa. K/D on jotain 0.5, mutta mitä sitten? Oikeasti mitä sitten? Mitä jos se olisi esim. sen 2 ei paljoo muija kehu kavereille enkä töissäkään pääse pätemään tällä asialla. Peruskoulussa on asia varmaan toisella tavalla? En tiedä. Onko se?
Kehuuko ope koulussa, että nyt se 2K/D:n omaava tappokone tuli kouluun. Huomenta Seppo!
Vai saako tällä paremmin virtuaalista hyväksyntää KFIN:in foorumeilla? En usko, mutta kyllä toi jatkuva märinä nuubituubeista ja K/D raition määrärstä saa ainakin oman sappeni kiehumaan...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ja näihin negatiivisiin asioihin ja pelin ongelmiin kuuluu, että oma K/D ratio on tippunut nyt jo melkein kahteen koska vastapuolen pelaajilla on käytössä nuubituubit ja haulikot? Jep Jep. CODissa on ja tulee aina olemaan nuubituubit ja kranaatit joten antakaa niiden olla. Jos rupeaa vituttamaan niin pahasti tuo pelaaminen niin antakaa olla. Ei ole mikään pakko pelata.

Meikäläinen ei paljoo K/D ratioita ihmettele eikä hermot kestä kämppimistä ja se kyllä huomaa. K/D on jotain 0.5, mutta mitä sitten? Oikeasti mitä sitten? Mitä jos se olisi esim. sen 2 ei paljoo muija kehu kavereille enkä töissäkään pääse pätemään tällä asialla. Peruskoulussa on asia varmaan toisella tavalla? En tiedä. Onko se?
Kehuuko ope koulussa, että nyt se 2K/D:n omaava tappokone tuli kouluun. Huomenta Seppo!
Vai saako tällä paremmin virtuaalista hyväksyntää KFIN:in foorumeilla? En usko, mutta kyllä toi jatkuva märinä nuubituubeista ja K/D raition määrärstä saa ainakin oman sappeni kiehumaan...

:) täysin samalla linjalla itse :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eipä muakaan KD-ratio liiemmin kiinnosta, mutta kyllä mua ainakin rupee vahvasti vtuttaan jos sama nuubituubittaja tai muuten vaan ärsyttäviä pelitaktiikoita käyttävä nisti tappaa mut jatkuvasti. Huomannut että tästä pelistä on jotenkin tosi vaikea nauttia jos menee huonosti, esimerkiksi nyt kynärin kohdalla jatkuva kuoleminen ei niin paljoa sapeta mutta tässä jostain syystä palaa hermot :|
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Toi K/D ratio pelleily on ihan naurettavaa. Jos pelia pelatessa ei ole ku statsit mielessä, niin eihän sitä ole varmaan kovin mielekästä pelata. Toi on sellasta virtuaali kikkelin kasvattelua. Et sä naista saa itelle sanomalla et mulla on K/D ratio yli kaks. Mutta jollakin jannulla voi seisoa ku näkee sun statsit sattumalta. Ties vaikka sulla itsellä myös tulee sellaista seksuaalista mielihyvää siitä että ratiot nousee.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Toi K/D ratio pelleily on ihan naurettavaa. Jos pelia pelatessa ei ole ku statsit mielessä, niin eihän sitä ole varmaan kovin mielekästä pelata. Toi on sellasta virtuaali kikkelin kasvattelua. Et sä naista saa itelle sanomalla et mulla on K/D ratio yli kaks. Mutta jollakin jannulla voi seisoa ku näkee sun statsit sattumalta. Ties vaikka sulla itsellä myös tulee sellaista seksuaalista mielihyvää siitä että ratiot nousee.

Ei saa varmaan naista ei mutta kukin pelaa eri syistä. Mikä ihmeen itku ja parku jos jotkut katsovat statsejansa ja haluavat niitä parantaa? Jotkin pelaajat saavat mielihyvää huomatessaan pärjäävänsä ja statistiikka on hyvä osoitin siitä.
Aiemmin mainitsin että yleensä en peleissä ole statistiikoista välittänyt, se erä ja ottelu voitto on lähes aina ollut tärkeämpää.
Itse henk.koht en ole valittanut tuubeista, lähinnä niistä asioista jotka IW on parhaansa mukaan jo pyrkinytkin/pyrkii korjaamaan päivityksillä joten hatun nosto heille siitä, mutta ymmärrän kyllä palautteen. Tuubi tuppaa olemaan kuitenkin aika härski vehje, liian härski että itse kehtaisin sitä käyttää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ei saa varmaan naista ei mutta kukin pelaa eri syistä. Mikä ihmeen itku ja parku jos jotkut katsovat statsejansa ja haluavat niitä parantaa? Jotkin pelaajat saavat mielihyvää huomatessaan pärjäävänsä ja statistiikka on hyvä osoitin siitä.
Pelaa sie sen K/D ratiosi kanssa. Tällaiseen ei voi ku sanoa että voittaisin sut ihan sama milloin vain minun loistavalla 1,34 K/D ratiolla. :rolleyes: Hellitä vähän gabi. Sillä K/D ratiolla ei ole mitään merkitystä, matseissa monesti huomannut ku ite eka pelannut openeilla vastatiimiä vastaan ja ottanut "pataan" joltain sniper & model 1337 kämppereiltä. Kylläpä ääni kellossa muuttunut matseissa ku pelattu ilman haulikoita ja killstreak rewardseja yhteisellä sopimuksella. Tiukat pelit oli ja voitettiin just ja just. Niitten K/D ratiot oli jotain 3:n luokkaa. :D

EDIT: Ai niin ja sain naista matsin jälkeen. Better try it! :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

[FF]Myytti;1012376 sanoi:
Pelaa sie sen K/D ratiosi kanssa. Tällaiseen ei voi ku sanoa että voittaisin sut ihan sama milloin vain minun loistavalla 1,34 K/D ratiolla. :rolleyes: Hellitä vähän gabi. Sillä K/D ratiolla ei ole mitään merkitystä, matseissa monesti huomannut ku ite eka pelannut openeilla vastatiimiä vastaan ja ottanut "pataan" joltain sniper & model 1337 kämppereiltä. Kylläpä ääni kellossa muuttunut matseissa ku pelattu ilman haulikoita ja killstreak rewardseja yhteisellä sopimuksella. Tiukat pelit oli ja voitettiin just ja just. Niitten K/D ratiot oli jotain 3:n luokkaa. :D

EDIT: Ai niin ja sain naista matsin jälkeen. Better try it! :D

Johan tuli nostajaistalkoon kommenttia mutta vastataan nyt kun ilta on vielä niin nuori.

Otapa tuo "hellitä" ja tunge se sinne missä Karjaan suvaton lehmät maukuvat.

Olen ainoastaan kerran maininnut K/D rationi siteeratakseni jongun aiempaa kommenttia. Loput vastauksista olen lähinnä kommentoinut niille jotka kommentoivat kommentoimisesta tai kommentoimattomuudesta, ja olen pysynyt asiallisella, itsestään selvällä linjalla.

Minulle ei ole merkitystä saatko sinä lahnaa iltaisin ja sinä et minun statistiikoista perusta, jottako kirves ojaan tai syteen, kukin taplaa tyylillään.

Summaan sekä selvennän; minä en ole kiinnostunut sinun tavastasi pelata ja sinä vastaavasti et ole kiinnostunut minun tavastani. En arvostele sinun tapaasi pelata vaan tapaasi kommentoida muiden tavasta pelata.

Pyydä ihmeessä, piirrän kartan jos tuosta et tolkkua saanut.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

[FF]Myytti;1012376 sanoi:
Sillä K/D ratiolla ei ole mitään merkitystä, matseissa monesti huomannut ku ite eka pelannut openeilla vastatiimiä vastaan ja ottanut "pataan" joltain sniper & model 1337 kämppereiltä. Kylläpä ääni kellossa muuttunut matseissa ku pelattu ilman haulikoita ja killstreak rewardseja yhteisellä sopimuksella. Tiukat pelit oli ja voitettiin just ja just. Niitten K/D ratiot oli jotain 3:n luokkaa. :D
Helppohan kämpperit on hoidella jos ovat todellakin kämppereitä, koska kämpperit ovat vain paikallaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pistin ilmeisesti vähän väärään mestaan tän "mainostuksen", ku pistin tuonne cod4 osastolle :D. Sen verran rakentavaa palautetta ja kommenttia tullu tuolta PS3 foorumeilta, että tännekkin aattelin tän tunkee. Näköjään porukka on kiinnostunut tän tapasest setistä.

Sain vihdoin hommattua capture cardin ja aloin heti recordaa boxilta videota, suurimmaks osaks pelailen MW2 ja aloinki tekemään youtubeen commentary videoo suomeksi. En oo ennen nähny suomenkielistä commentaryy, joten aattelin ite tehä. Mielestäni oon tarpeeks hyvä pelaaja et voin tehä tällästä, käykää kattomassa ensimmäist commentaryy ja pysykää messis, et näätte tulevaisuudenki videot!

Youtube channel: RaitzeR1

YouTube - RaitzeR1's Channel
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pistin ilmeisesti vähän väärään mestaan tän "mainostuksen", ku pistin tuonne cod4 osastolle :D. Sen verran rakentavaa palautetta ja kommenttia tullu tuolta PS3 foorumeilta, että tännekkin aattelin tän tunkee. Näköjään porukka on kiinnostunut tän tapasest setistä.

Sain vihdoin hommattua capture cardin ja aloin heti recordaa boxilta videota, suurimmaks osaks pelailen MW2 ja aloinki tekemään youtubeen commentary videoo suomeksi. En oo ennen nähny suomenkielistä commentaryy, joten aattelin ite tehä. Mielestäni oon tarpeeks hyvä pelaaja et voin tehä tällästä, käykää kattomassa ensimmäist commentaryy ja pysykää messis, et näätte tulevaisuudenki videot!

Youtube channel: RaitzeR1

YouTube - RaitzeR1's Channel

Joo, eilen kävin ton kattoo ja oli tosi siistii seurata. Jatka ihmeessä videoiden tekemistä.:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pistin ilmeisesti vähän väärään mestaan tän "mainostuksen", ku pistin tuonne cod4 osastolle :D. Sen verran rakentavaa palautetta ja kommenttia tullu tuolta PS3 foorumeilta, että tännekkin aattelin tän tunkee. Näköjään porukka on kiinnostunut tän tapasest setistä.

Sain vihdoin hommattua capture cardin ja aloin heti recordaa boxilta videota, suurimmaks osaks pelailen MW2 ja aloinki tekemään youtubeen commentary videoo suomeksi. En oo ennen nähny suomenkielistä commentaryy, joten aattelin ite tehä. Mielestäni oon tarpeeks hyvä pelaaja et voin tehä tällästä, käykää kattomassa ensimmäist commentaryy ja pysykää messis, et näätte tulevaisuudenki videot!

Youtube channel: RaitzeR1

YouTube - RaitzeR1's Channel

Pirun hyvä video, havaitsin samanlaista pelityyliä ku ittellä :D ja kaikki videot ja pelityylit menee :D keep it up :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onko kukaa huomannut kun yhdistää system linkkiin kaksi xboxia ethernet kaapelin avulla, niin toisen peliin ei pysty joinaamaan ja kunnollinen lobby puuttuu kokonaan. Mahtavaa, menivät sitten tänkin failaamaan. Halo toimii, perkele kun kyrpii.

Ratkaisuja? Vai onko tämä nyt IW:n kämmi ja päivitystä odotellaan vuonna 2100.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

^^Aika pro mäeninkiä. Huomaa, että jotkut oikein miettii näitä pelejä ja pelifilofosoi. Tietty tuossa domiantionissa ja muissa tehtäväpohjaisissa pelimuodoissa on vähän se ongelma, että random-porukassa jokainen haluaisi olla se frägikone ja häiritsijä, mutta puolustajia ei niin helposti löydykään. Klaaniporukoissa ym. ei tällaista ongelmaa tietenkään ole.

Itse tykkään chillata ja vetää löysin rantein, niin ei tule peliä mielessä pilkottua ihan noin pieniin palasiin. Se on oma tyylini, mutta toki arvostan muitakin tapoja nauttia nettipeleistä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Raitzer, tuosta sinun ensimmäisestä. Skilleiltäsi olet hyvää luokkaa pelaajana, sen näkee. Häiritsi vaan suoraan se, ettet yrittänytkään auttaa tiimiäsi noitten lippujen kanssa. Juuri tämän asian takia domination on mennyt aivan täysin pilalle tässä pelissä verrattuna COD4:ään. Kaikki vaan istuu ja niiku jenkit sanoo "treats it as a tdm". Erittäin häiritsevää. Jos itse pelaisin tyylilläsi, olisi minun K/D ratio jotain 2:n luokkaa. Nyt se näyttää noin 1,35.

Sen sijaan harriereista, perkeistä, chopperista yms osasit kertoa erittäin kattavasti. Sait kerrottua hyvin miksi käyttää danger closea marathonia lightweightia cold-bloodedia jne. Et itse kertonut miksi käyttää ninjaa scavengeria ja stopping poweria, mutta eiköhän se näkynyt videossa hyvin. Ja käytät juuri samoja Killstreak rewardseja kuin minä: joskus käytän Pavelowta tuon 5 tapon rewardin tilalla. Kun onnistuu pelaamaan siihen 11 tappoon asti kuolematta niin voi sanoa, että K/D ratio tulee olemaan huikea.

Jatkossa tee Search & Destroy videoita, koska se nyt on paras ja taktisin pelimuoto. Jos et, niin tee joku kiva sniper video. Ei tartte leikkiä mitään oikean elämän piilosta kuti ja vainaa -tyyliä vaan ihan rennosti mukaan keskelle kaikkia tyyppejä ja quickscopea. Ja ehdottomasti normiscopella, ei ACOG tai Thermalilla. Tossa kaksi ideaa.

Alanpas katsomaan nyt tätä sinun toista videota.
 
Ylös Bottom