Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Linkki

Yllä linkki artikkeliin joka koskee patchien korjaamista. Alkuperäinen lähde on IGN.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onko nyt kyseessä vain silmittömän huono tuuri, mutta oon nyt 2 kertaa peräkkäin yrittäny ampua vihollisen harrieria alas, stingerillä pitäis tippuu yhellä yrityksellä 95% yrityksistä, mutta nyt kahdessa matsissa kahta eri harrieria yrittäny ampua alas niin ei oo tippunu edes neljällä ohjuksella, ja sit ne on kerenny lähtee jo menee..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onko nyt kyseessä vain silmittömän huono tuuri, mutta oon nyt 2 kertaa peräkkäin yrittäny ampua vihollisen harrieria alas, stingerillä pitäis tippuu yhellä yrityksellä 95% yrityksistä, mutta nyt kahdessa matsissa kahta eri harrieria yrittäny ampua alas niin ei oo tippunu edes neljällä ohjuksella, ja sit ne on kerenny lähtee jo menee..
Kyse on paskasta tuurista tai onhan ohjus voinut mennä ohikin vehcilestä. :eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ei nuo ''ohjautuvat'' ohjukset mene ohi paitsi jos lentohärveli käyttää flareja. ;)

Kyllä nekin voi mennä ohi. Ei ole kyllä hirveen yleistä...

Kävi tossa äsken outo juttu, samalla stingerin ohjuksella tuli Harrier ja Pavelow alas, en tiedä miten.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Olen kuullut että tuo johtuisi lagista. Itsellekkin tuota sattuu aika usein :mad:



Ei nuo ''ohjautuvat'' ohjukset mene ohi paitsi jos lentohärveli käyttää flareja. ;)

Unohdin mainita pienen tärkeän asian, mutta nimenomaan ohjautuivat joka kerta ohi niistä harriereista :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kävi tossa äsken outo juttu, samalla stingerin ohjuksella tuli Harrier ja Pavelow alas, en tiedä miten.

Jos ovat tarpeeksi lähellä toisiaan, niin toisen räjähdys saa aikaan toisenkin tuhoutumisen. Kätevää sanoisin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jos ovat tarpeeksi lähellä toisiaan, niin toisen räjähdys saa aikaan toisenkin tuhoutumisen. Kätevää sanoisin.

Jaa, onhan se kätevää joo. Kait siinä näin sitten kävi. En oikeen kiinnittänyt huomiota paitsi siinä vaiheessa kun tuli ne expat molemmista härveleistä. Kiitti :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Minulle taisi kerran käydä niin, että ammuin Javelinilla Harrieria, ja ilmeisesti juuri ammuttuani joku muu jo tuhosi Harrierin, koska kohta se Javelinin paukku lensi suoraan alas ja tapoin sillä itseni. :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mitä mieltä muuten ootte gamertageista?

Pitääkö sen ehdottomasti olla joku XxiReV3nGezZiiZXx, tai iOwnXxRaPiTzZzXX?
Itse en oikein henkilökohtaisesti ymmärrä mitä siistiä on tunkea noita X:ää ja Y:tä ja i:tä kokoajan sinne sekaan. Luulis olevan kans aika vaikea kertoa kaverille omaa gamertagia, saatika jos edes muistaa sitä ulkoa. Yleensä myös tällaset pelaajat löytyy briteistä, ja usein varustettuna heliumsyötöllä.

Onko teillä itsellänne erikoisia gamertageja? Miksi? Itse ainakin tykkään pitää sen mahd simppelinä, siksipä: eniggma0, kuten profiilista näkee x)

Ps. Laitoin nyt tähän topiciin kun tuntuu tästä pelistä niitä runsaasti löytyvän.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ainakin itselle on tärkeää, että gamertagi on hyvin simppeli, luettava ja sillä on yleensä jotain merkitystä itselle. En väitä etteikö jollekkin gamertag "xXI0wny0uXx" merkitsisi jotain, mutta kuvitteellisuus on ainakin kyseisestä nimimerkistä kaukana. Muutenkin noita "xxiownyouxx" nimiä tulee paljon vastaan, joten en noteeraa heitä lähes ollenkaan, vaan mieleen jää enemmänkin simppelit ja yksinkertaisesti hyvät nimet.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mitä mieltä muuten ootte gamertageista?

Pitääkö sen ehdottomasti olla joku XxiReV3nGezZiiZXx, tai iOwnXxRaPiTzZzXX?
Itse en oikein henkilökohtaisesti ymmärrä mitä siistiä on tunkea noita X:ää ja Y:tä ja i:tä kokoajan sinne sekaan. Luulis olevan kans aika vaikea kertoa kaverille omaa gamertagia, saatika jos edes muistaa sitä ulkoa. Yleensä myös tällaset pelaajat löytyy briteistä, ja usein varustettuna heliumsyötöllä.

Onko teillä itsellänne erikoisia gamertageja? Miksi? Itse ainakin tykkään pitää sen mahd simppelinä, siksipä: eniggma0, kuten profiilista näkee x)

En yhtään itsekään välitä tällaisista xXx.. ym Gamertageista, juurikin noista syistä, jotka tuossa luettelit. Ei jää mieleen sellaiset Gamertagit. En myöskään oikein käsitä, jos laittaa siihen jonkin pelin, esim. uberMW2prooo tms.

Mahtavin GT, minkä olen nähnyt oli ehdottomasti Halon nettipelissä vastaan tullut About 65 Frogs. (En nyt muista tarkalleen oliko luku juurikin tuo)
Oli se vaan hauskaa kun ruudun alalaitaan tuli teksti "You sniped about 65 frogs" :D

Mutta joo, itselleni tärkeintä oli gtagia valitessani, että en kyllästy siihen samantien, toisin sanoen jokin helppo ja yksinkertainen. Luvun 43 halusin lisätä, koska se oli ennen vanhaan pelinumeroni jalkapallossa, ja se numero selässä on saatu muutamia hienoja muistoja.

Jotta ei nyt täysin OT:ta olisi niin puhutaan nyt jotain pelistäkin, eli eilen yritin FFA:ssa suorittaa Booster Justicea, mutta ei yhtäkään näkynyt koko päivänä, dammit! Tosin pari Care Packageglitchaajaa tapasin. Toivottavasti korjaavat tuon pian.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tää on kyl ihan järkyttävän huono peli. Care package glitch tekee tästä ihan surkeen, toi glitchi on ollu tiedossa varmaa joku viikon kohta, ja ei vieläkään ***** päivitetty... Just, hyvä IW, miks es julkas tälläsen rikkinäisen paskan jossa on niin paljon päivitettävää. Onneks pidän taukoo boksista pari viikkoo nii ei tarvii kattoo tätä paskaa enää :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

haha, iha viihdyttävää katseltavaahan tuo :cool:

tänää tuli vihdoin CODi postiluukkuu , enää pitää venata että saadaa laajakaista uutee kämppää ja sitte liveaikaa ostelee :eek:

Noi molemmat olivat loistavia. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tää on kyl ihan järkyttävän huono peli. Care package glitch tekee tästä ihan surkeen, toi glitchi on ollu tiedossa varmaa joku viikon kohta, ja ei vieläkään ***** päivitetty... Just, hyvä IW, miks es julkas tälläsen rikkinäisen paskan jossa on niin paljon päivitettävää. Onneks pidän taukoo boksista pari viikkoo nii ei tarvii kattoo tätä paskaa enää :)

On ihan mikkisoftan "vika" ettei olla julkaistu vielä tota päivitystä! Ps3:lle tuo jo on.

Byrokratia nääs...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mitä mieltä muuten ootte gamertageista?

Pitääkö sen ehdottomasti olla joku XxiReV3nGezZiiZXx, tai iOwnXxRaPiTzZzXX?
Itse en oikein henkilökohtaisesti ymmärrä mitä siistiä on tunkea noita X:ää ja Y:tä ja i:tä kokoajan sinne sekaan. Luulis olevan kans aika vaikea kertoa kaverille omaa gamertagia, saatika jos edes muistaa sitä ulkoa. Yleensä myös tällaset pelaajat löytyy briteistä, ja usein varustettuna heliumsyötöllä.

Itseäni lähinnä pelottaa pelata tollasia vastaan :( Toihan vaan kertoo kuinka pro/hyvä olet ;)

:'D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jenkkien ja muiden huippuälykkäiden ihmisten keksimä massavillitys. XxSniperxX, XzXPUNISHERXzX. Toinen ärsyttävä koko ajan yleistyvä ilmiö on laittaa i-kirjain tuplana, esim. xXRemiixXx jne.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

On ihan mikkisoftan "vika" ettei olla julkaistu vielä tota päivitystä! Ps3:lle tuo jo on.

Byrokratia nääs...
Mikäli oikein olen ymmärtänyt, niin uusi care package glithci löydettiin PS3:lla ~10 minuutissa päivityksen jälkeen samalla kun heppu odotti, että kaveritkin lataavat päivityksen. Että se siitä.

IW osaa:



Kyllähän tuo certifikoinnin hitaus monestikin itseänikin ärsyttää, mutta varmaan hyvä tarkoitus silläkin. Ei olisi kiva, jos boksi menisi solmuun, kun joku julkaisisi täysin rikkinäisen päivityksen.
 
Ylös Bottom