Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Agreed.

Muistakaa sitten että täällä ei saa ehdottaa parannuksia peliin, koska IW ei lue tätä palstaa.
Täällä ei myöskään saa kritisoida peliä koska se ei vaikuta mihinkään.


Jep. Minäkin voin sitten alkaa:

Kyllä spawnit vois korjata.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Viimeiset pari päivää pelit olleet hirveen lagisia, onko muilla ollut ko probleemia ?

Lähiaikoina on lagannu kyllä tavallista enemmän. Lisäksi frendien kanssa groundwar on ollu mahdotonta, kun aina yksi tai useempi tippuu kelkasta.

Lisäksi ärsyttää porukat, jotka jättää pelin kesken, jos nyt ei satukkaan menemään niin hyvin.
Eilenkin oli toisella puolella parissa matsissa enimmäkseen suomiteinejä, jotka häipyi linjoilta
paria minuuttia, ennen pelin lopahtamista. Mä olisin saanu siitä matsista buenot pojot ja kaameet kiksit, että kiitti vaan. vetäisivät edes valkosen lipun salkoon, mutta eip.
Olispa pelissä tollaselle näätäilylle jokin sanktiosysteemi. -1000 expaa tms.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jep. Minäkin voin sitten alkaa:

Kyllä spawnit vois korjata.

Joo toi spawni systeemi kyl saatais korjata kans. Iha hirveetä kuraa ku spawnaa kolme kertaa peräkkäin suoraan vihollisen eteen ettei ehi edes ampua. Sais kyllä toi systeemi spawnata ukon niin kauas vihollisista kuin pystyy vaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Olispa pelissä tollaselle näätäilylle jokin sanktiosysteemi. -1000 expaa tms.

Olis ihan validi idea mut ei aina toimis.

Välillä esim. mä lähen matseista hävyttömän lagin takia, joku saattaa glitchailla niitä carepackejeja, juoksennella cp:n ja commandon kanssa. yms. muuta spedeilyä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

[FF]Myytti;1030022 sanoi:
Kuvanlaatu on huonoa, joka vei intoa(tai oikeestaa kokonaan näin HD-aikana). Hommaa jokin judu, millä capata, jos jatkossa teet videi. Samoin video tuli liikaa itseään toistavaksi, mutta viimeinen throwing knife oli sentään cooli. Taidot sulla hyvää luokkaa, joten siitä plussaa.

Tämän pitäisi olla montage, joten se vaatii intron tekemistä, editoimista muutenkin, musiikin synccaamista tapahtumiin ja loppuun outron eli periaatteessa lopetuksen. Näillä kun mennään, niin loistoa tulee. Nyt tämä on ihan vielä lasten kengissä videona, mutta älä unohda, että noilla taidoilla saadaan aivan loistavaa materiaalia ja kun editoit niin !!!

Ehdottomasti aion hankkia jonkin millä capata, mutta en varmaankaan lähi aikoina, eikös sellaiset ole varsin hintavia? Ei oikein ole nyt pätäkkää sijoitettavaksi näinkin "ylimääräiseen" asiaan. Eikä totta puhuen mulla ole harmainta aavistusta, kuinka ne toimivat :eek:

Joten samalla recordaus systeemillä on kuluva projekti tekeillä. Tosiaan aivan lasten kengissä olen vielä montagen tekijänä, mutta tekemällä oppii. Nyt tekovaiheessa olevaa montagea olen jo tehnyt tuplasti kauemmin kuin ensimmäistä, ja tarkoitus olisi vielä max 2 vkoa kuvata, editoida ja viimeistellä kunnolla.
Nyt on huomattavasti helpompi tehdä montagea, kun on kuullut mielipiteitä missä pitää parantaa ym. ja editoinnin perusteet alkaa olla hallussa. Kaikkea pyrin parantamaan parhaani mukaan, mutta valitettavasti qualitylle nyt en toistaiseksi mitään voi. :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

No ei se kuvanlaatu nyt niin mahdottoman huono ollut. Hienoo snipausta ja throwing knife heittoja, mutta video oli vähän liian pitkä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Harrier-Chopper Gunner-Nuke. 24 killstreak kämppimättä Derailissa, kun ampuivat sitten Chopperin alas. Sitten alko hirveä kämppi, eikä näkyny ketää ja aattelin ettiä jonku, sit joku ampuu jostai epäoleellisesta paikasta ja kuolen. Vitutti. Eka nuke ois ollu. Ja osuin viel 24. killillä 2 kertaa, mut ei kuollu. Ois ees ollu 23 killiä. :D Ja edelliskerralla 32 killiä, mutta olin edellispelissä ottanu Nuken pois ja tilalle Predator, jonka sillon failasin enkä saanu killejä sillä. Tuuri hyvä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mitä mieltä ootte missä pelimuodossa on paras vetää nuke? Onko se Demolition vai Ground War vai mikä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mitä mieltä ootte missä pelimuodossa on paras vetää nuke? Onko se Demolition vai Ground War vai mikä?

Ite oon saanu kaikki nukeni Ground Warissa. Oikeastaan riittää, että saa sen 7 suoran, jolla tulee Harrier, jolla varsin usein saa suoraan Chopper/AC130 ja vastustajien suuresta lukumäärästä johtuen nuilla härveleillä saa enemmän tappoja kuin muissa pelimuodoissa, jolloin nuke on huomattavasti helpompi, IMO.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ite oon saanu kaikki nukeni Ground Warissa. Oikeastaan riittää, että saa sen 7 suoran, jolla tulee Harrier, jolla varsin usein saa suoraan Chopper/AC130 ja vastustajien suuresta lukumäärästä johtuen nuilla härveleillä saa enemmän tappoja kuin muissa pelimuodoissa, jolloin nuke on huomattavasti helpompi, IMO.

Joo tää on hyvä taktiikka. Itte just yritän saada nukee, ja ground war on hyvä siihe. Ja mieluiten dominationia siinä, koska siinä on enemmän aikaa. Ja hyvä kenttä nuken yritykseen on Wasteland, koska sit kun saat AC-130/Chopper Gunner, niin siellä saa iha sairaasti tappoja, kun on niin paljon aukeeta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Voi pojat, voi pojat. Tämän MW2 miehen silmät ainakin kostuivat tästä: YouTube - The Return - MW2 Montage Trailer ... Hiljaseksi veti jo toi traileri, saa nähdä miten sitten koko montage joka ilmestyy tässä kuussa. Ton äijän edellinen COD4 montage oli ainakin pitkä kuin nälkävuosis, yli 9min, mutta saapi nähdä jos tämä on saman pituinen että miten pitää otteessaan.

Odotan!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mitta alkaa tulla täyteen tämän pelin kanssa, varsinkin nyt kun BC2 tekee tuloaan. Kyllä tätä vielä kavereiden kanssa pelaa, muttei muuten.

Ei sille mahda mitään, että MW2 on "maailman suurimman räiskintäpelin" -statuksestaan huolimatta surullinen kasa bugista kakkaa. Eilenkin oli pari tuntia aikaa pelailla ennen kuin kaverin piti lähteä armeijaan; no, noin 25% tästäkin kalliista ajasta menee peliä etsiessä ja pitkän hakuajan jälkeen ihmetellään, että mihin se kaveri putosikaan. Kun servulle viimein pääsee, niin yhden pelin jälkeen taas jostain kumman syystä ei löydetäkään hyvää hostia ja peli heittää lagittelujen jälkeen ulos. Puhumattakaan siitä, että noin joka toisella servulla on vastapuolella loputtomia care packeteja sylkevä sankari tai pari, mikä aiheuttaa sen, että taivaalla pyörii jatkuvasti pari helikopteria, predator-ohjuksia iskee 10 sekuntin välein ja vastustajalla on jatkuvasti UAV ja counter-UAV.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Voi pojat, voi pojat. Tämän MW2 miehen silmät ainakin kostuivat tästä: YouTube - The Return - MW2 Montage Trailer ... Hiljaseksi veti jo toi traileri, saa nähdä miten sitten koko montage joka ilmestyy tässä kuussa. Ton äijän edellinen COD4 montage oli ainakin pitkä kuin nälkävuosis, yli 9min, mutta saapi nähdä jos tämä on saman pituinen että miten pitää otteessaan.

Odotan!

Ei ymmärrä noita tuuri tappoja yhtään :D Miksi tunkea niitä joka montageen kun ei niissä ole taidon kanssa mtn tekemistä? Nii no näyttäähän ne tosin ihan hyviltä :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ei ymmärrä noita tuuri tappoja yhtään :D Miksi tunkea niitä joka montageen kun ei niissä ole taidon kanssa mtn tekemistä? Nii no näyttäähän ne tosin ihan hyviltä :)

Jep. Samaa katselin itsekin. Sehän on vastustajan huonotta jos kaikki seisoo kokoajan vierekkäin niin että tämä sankari ampuu singolla neljä jätkää yhdellä kudilla. Ei tuossa ole taidon kanssa mitään tekemistä. Toisaalta oli siellä muutama ihan hienokin tappo, mutta suurin osa tuota tuuritauhkaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Toi traileri oli kyl aivan karsee. Ei ainakaan auttanu pieneen pääkipuun. Vilkku niin julmettomasti kuva et oksat pois.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ei sille mahda mitään, että MW2 on "maailman suurimman räiskintäpelin" -statuksestaan huolimatta surullinen kasa bugista kakkaa. Eilenkin oli pari tuntia aikaa pelailla ennen kuin kaverin piti lähteä armeijaan; no, noin 25% tästäkin kalliista ajasta menee peliä etsiessä ja pitkän hakuajan jälkeen ihmetellään, että mihin se kaveri putosikaan. Kun servulle viimein pääsee, niin yhden pelin jälkeen taas jostain kumman syystä ei löydetäkään hyvää hostia ja peli heittää lagittelujen jälkeen ulos. Puhumattakaan siitä, että noin joka toisella servulla on vastapuolella loputtomia care packeteja sylkevä sankari tai pari, mikä aiheuttaa sen, että taivaalla pyörii jatkuvasti pari helikopteria, predator-ohjuksia iskee 10 sekuntin välein ja vastustajalla on jatkuvasti UAV ja counter-UAV.

On se vaan jännä, kun toisille sattuu tuollaista ja toisille taas ei. Itse mitä olen pelannut niin pelit löytyvät aina todella nopeasti. Noita care package -bugittajiakin olen nähnyt sadoissa peleissä arviolta kolme kertaa.

Ja itse pelistä voin sanoa sen, että onhan se mielestäni nyt mahtava kaikin puolin. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuota montagetraileria kun mainostin, niin en minäkään noista tapoista niin ihmeellisesti vaikuttunut, vaan muhun iski juuri noi välkkeet ja editointi + musan kanssa synkkaus. Puuh! Noo kaikki vaikuttuu eri asioista.

Noniin. Kerron teille tarinan nyt. Kertokaa mitä tapahtui:

Pelasin eilen tdm:ää. Peli kulki paskasti niinku aina subbasessa. Se ei ole pointti vaan se, että vihollinen jolla oli 3 tappoa ja pari kuolemaa, veti hanskastaan Tactical Nuken. Jos se ei saanu sitä buustaamalla, niinku statsit kerto muuta, niin miten V.....ssa? Jos kerran se ei saanu sitä pöllittyä joltain carepackagesta, joka EI kai ole mahdollista?

Olen tietoinen että asiaa on puitu täällä ennenkin, mutta nytkun sattui omalle kohdalle jäi hieman outo fiilis. Toi pelaaja joka Nuken sai, lähti heti pelin jälkeen vetelemään eikä kuunnellut muiden ihmettelyä. Ideoita?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ite lähen noita care package -kavereita aina jahtamaan RPG:n kanssa, kun menee hermo niihin. Toivottavasti patchaavat pian ton. Ja tosta match makingista, ei mulla ainaskaa oo ollu mitään ongelmia. Pelit löytyy hyvin, mutta lähiaikoina tuntunu, että on ollu vähä normaalia enemmän lagia.
 
Ylös Bottom