Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pistä predator missileitä aina kun on mahdollista ja sit juokset siihen pisteeseen, että Price menee sinne sukellusveneeseen ja ite mene takanapäin olevalle katolle, jossa on sun kaverit myös, ja sieltä ammut porukkaa vähän aikaa

Kannattaa myös käyttää FLASHEJA!!!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kannattaa myös käyttää FLASHEJA!!!

Kiitokset vinkeistä. Pitänee kokeilla. Pystyykö muuten vaikeustasoa nostamaan seuraavassa tehtävässä takaisin veteranille jos en tätä muuten pääse kuin laskemalla sitä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Vaikka tuon Party-eston ei tämänkään palstan fanien mielestä pitäisi olla ongelma eikä mikään, niin kyllä kyseessä on vähän saatanan ärsyttävä ominaisuus.

On se ongelma. Itse olen jättäny pelin suosiolla hyllyyn tämän takia. En tajua miten jengi pitää tätä pienenä haittana. Täälläkin tuntuu et 95% pelaajista tykkää pelata MONINPELIÄ yksin. "Ei se mitään haittaa voihan sitä gamechatiskin puhua kavereille tj" CoD5 (missä party chat toimi) jakso tämän takia pelata niinkin kauan mitä pelasin 6-8 prestigelle kun tahkos kavereitten kanssa 85% ajasta. MW1 jäin 2-3 prestigeen en muista. Ei vaan samalla tavalla jaksanu pelata yksin kun kavereilla vaan saatto olla sillon tällö peli lainassa jolloin pysty sitten pelaamaan yhdes :cool:

Ja nyt kun taas päivän ehtiny ajatella tätä death streakkia niin ehkä ne IW jätkät on ajatellu et se sitten jotenkin tasottais noita pidempiä kill streakkei ettei niitä tule niin usein. Mutta typerä idea et kuolemista palkitaan. Ei näin ei todellakaan.

Ja toi kopteri en tiedä mutta tuntuu kyl turhan tehokkaalta. Ja taas tietysti voidaan sanoa et sen saa heti tiputettua jos on singot muutamal kannos. Kun pelataan tollain puplal niin ei siel voi olettaa yhtään mitään et edes yhdellä ois se sinko kannossa. MW1 usein jos ei itse pudottanu sitä normi kopteria niin ei sitä kukaan muukaan pudottanu. Et sellata :D

Loppuun viel yks kysymys. Miten hyvin tämä host migration toimii? Tapahtuuko esim. usein niin et 4 tolpasta tippuukin uuden hostin myötä 1-2 tolppaan?

PS. Tuntuu et konsoli piireissä IW:tä pidetään jonkinlaisena jumalana. Näinkin selkee moka ja paha miinus moninpelille mitä tämä party blokki on niin ei pidetä minään, mutta kumminkin kun CoD5 sijoittu toiseen maailmansotaan niin oli ihan kauheeta monen mielestä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Loppuun viel yks kysymys. Miten hyvin tämä host migration toimii? Tapahtuuko esim. usein niin et 4 tolpasta tippuukin uuden hostin myötä 1-2 tolppaan?

Voinhan näin tapahtua. Se riippuu täysin siitä miten peli sattuu parhaan hostin löytämään. Itsellä on ainakin välillä mennyt yhteydet huonompaan suuntaan kun hosti vaihtunut. En nyt muista onko 4 tolpasta 2 tippunut, mutta pelissä kuitenkin huomannut että lagaa enemmän.

Tuosta PartyChatin puuttumisesta vielä sen verran, että vaikka olenkin täällä sanonut että eihän se haittaa kun voi pelata Ground Waria. Mutta Joohanh toi kyllä hyvän pointin esille, joka konkretisoitui eilen illalla kun pelailtiin. Loggasin Liveen ja näin että kaverini oli pelailemassa MW2:sta ja TDM pelimuotoa. No pistin sitten partychat kutsun menemään, mutta eipä kaveria paljon partyssa näkynyt. Vasta kun hänen matsinsa loppui sain kaveriin yhteyden. En tietenkään viitsinyt aloittaa omaa peliä kun en tiennyt kuinka pahasti kesken kaverin matsi oli. Kyllä tällaisissa tapauksissa tuo "ominaisuus" nostaa rumaa päätään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Private Chat ftw! Kumma kun tuota ei sitten kielletty missään.

RPD on muuten aika veitikka, snipun tarkkuus ja perkuleen tehokas.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Niin, tietysti meidän pelaajayhteisön täytyy tehdä yhden pelin takia sellainen kompromissi, että valmiin toimivamman tekniikan sijaan käytämmekin sitä noin 8 kertaa kömpelömpää systeemiä. FTW.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

On se ongelma. Itse olen jättäny pelin suosiolla hyllyyn tämän takia. En tajua miten jengi pitää tätä pienenä haittana.
Voihan se olla että muilla on kyky miettiä syitä miksi tälläinen päätös on tehty, eikä vaan itkeä kun paskan jauhaminen kavereiden kanssa ei enää onnistu. Eikös tässä ole kuitenkin ihan selkeä ajatus takana, estetään mahdollisuus kertoa vastustajien sijainti pelissä mukana oleville kavereille? Ei se ole mikään moka vaan muutos jolla pyritään tekemään pelistä reilumpaa kaikkia kohtaan. En todellakaan ihmettelisi jos tämä ominaisuus yleistyy.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kiitokset vinkeistä. Pitänee kokeilla. Pystyykö muuten vaikeustasoa nostamaan seuraavassa tehtävässä takaisin veteranille jos en tätä muuten pääse kuin laskemalla sitä?

Eikös tuon voi käydä sitten tekemässä vaikka päävalikon kautta aloittamalla seuraavan tehtävän Mission Select -kohdasta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Voihan se olla että muilla on kyky miettiä syitä miksi tälläinen päätös on tehty.

Niinhän ne IW jätkät sanoo et estää huijaukset. Oisivat mielummin tehny idiootti varman systeemin jossa saman partyn jätkät ei voi olla kuin samalla puolella. Tuntuu et vaan menty siel mistä aita on matalin. Ja toi muutenkin tuntuu niin typerältä syyltä miks kukaan haluais hävitä kertomalla esim. missä omat liikkuu. Ois sen 3 persoonan koodauksen jättäny väliin ja pähjäily jotain fiksumpaa ratkasua tohon. Ja pitihän PC puolella se mielivaltanen touhu estää cheatit mutta kuinkas kävi päivän sisään oli jo wallhackit ja aimit saatavilla.

Estetään mahdollisuus kertoa vastustajien sijainti pelissä mukana oleville kavereille?

Ja miksi toi pitäis estää? Tottakai se kannattaa informoida kanssa pelaajia jos vastustajalla joku kämppää jossain. En nää tässä itse mitään pahaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jos on yksi ''REAL LIFE'' kaveri, jonka kanssa haluut pelata ni Private Chat ainakin toimii tässä pelissä kaikissa pelimuodoissa ihan normaalisti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tähänastiset ~seitsemän tuntia ovat Xbox Livessä olleet kyllä nannaa. Perinteinen CoD-gallup; kertokaapa vähän mitä aseita olette käyttäneet eri luokista?

Itse käytin eiliseen asti ainoastaan M4A1:stä, josta tuloksena M4A1 Mastery -challenge ja 10000xp. :)
Secondaryna olen käyttänyt ainoastaan PP2000:a, joka on kyllä yllättävän hyvä ase.
Sniperina Intervention on osoittautunut Stopping Power Pron kera aikamoiseksi niittaajaksi. Tosin tähtäin varsinkin kahden peräkkäisen laukauksen välillä heilahtaa kyllä jotenkin oudosti.
LMG:tä ja SMG:tä aloin käyttämään eilen. Tarkoituksena kehittää tappiinsa MG4-konekivääri ja Vector-konepistooli.
Leveleitä on tähän mennessä kertynyt joku 25-30. Ja olen pelannut käytännössä ainoastaan Mercenary TDM:ää! Pitääpä tutustua tänään S&D:hen.

Multiplayerin osalta siis sanottakoon, että todella hyvä peli on kyseessä. :cool:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kiitokset vinkeistä. Pitänee kokeilla. Pystyykö muuten vaikeustasoa nostamaan seuraavassa tehtävässä takaisin veteranille jos en tätä muuten pääse kuin laskemalla sitä?

Pääsin tehtävän ja vielä veteranilla. Never again I say! :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kaverin luona pelasin 3 matsia dominationia ja katoin jonkun verran kun se pelas ja eipä innosta paskaakaan, todella yli hypetetetty peli, spec ops co-oppina surkea ja ei es campaign co-oppia ja pahinta, sniperit on perseestä
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kaverin luona pelasin 3 matsia dominationia ja katoin jonkun verran kun se pelas ja eipä innosta paskaakaan, todella yli hypetetetty peli, spec ops co-oppina surkea ja ei es campaign co-oppia ja pahinta, sniperit on perseestä

Hienot perustelut.

Jätä kirjottamatta jos ei oo järkevämpää sanottavaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kaverin luona pelasin 3 matsia dominationia ja katoin jonkun verran kun se pelas ja eipä innosta paskaakaan, todella yli hypetetetty peli, spec ops co-oppina surkea ja ei es campaign co-oppia ja pahinta, sniperit on perseestä

kerääppä peliaikaan yli 12 tuntia ja tule sitten ilmaisemaan mielipiteesi asiasta. en itsekään saisi 3:lla domination matsilla kovin hyvää kuvaa pelistä mutta kun niitä kertyy yli 50 niin sitten on jo vähän selkeämpi kuva ;) "sniperit on perseestä" :confused: millä perusteella :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jaaha, aika käsi oon tossa moninpelissä. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kaverin luona pelasin 3 matsia dominationia ja katoin jonkun verran kun se pelas ja eipä innosta paskaakaan, todella yli hypetetetty peli, spec ops co-oppina surkea ja ei es campaign co-oppia ja pahinta, sniperit on perseestä

Jälleen kerran mahtavat perustelut sulta! :rolleyes: Jos et ole edes ite pelannut niin miten voit sanoa sniperien olevan pas*oja? Ihan hyvin ne mulla toimii.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Snipuille koitin antaa mahdollisuuden silujen kera, mutta tappoja ei vain tule. Joutuu vähintään kahdesti ampua : ( Puhumattakaan jos heittää UAV-Jammerin päälle... Assault riflet ovat kaikki aikamoisia tappokoneita, mutta kun tajusin alkaa käyttämään RPD:tä, en ole niihinkään enää koskenut.

Primary: RPD; Grip+FMJ
Secondary: Striker (odottelen että tulisi lisäattachmenttejä
Perkit: Stopping Power Pro, Bling Pro, Steady Aim Pro.
Killstreakit: Supply, Predator Missile, itseohjattava helikopteri.

Tuolla classilla tuli Demolitionissa 50-6 statsit. Olin kikseissä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kommentoiden vain Offline-moninpeliä:

Aivan saakutin mahtavaa! Customoitavat classit splitscreeniin ja mappeja oli se 16, juuri sitä mitä toivoin. This is the shit.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jälleen kerran mahtavat perustelut sulta! :rolleyes: Jos et ole edes ite pelannut niin miten voit sanoa sniperien olevan pas*oja? Ihan hyvin ne mulla toimii.
Vaikka siten, että on luultavasti pelannut niillä?
-----

Minun mielestäni kaikki kritiikki on tälle pelille enemmän kuin tarpeellista, sillä peli on toden totta aivan käsittämättömästi yli hypetetty. Mikä kertoo sinänsä tiettyjä asioita konsolipelaajista -valitettavasti- koska mainostusta ei juurikaan peliin käytetty.

Ihmiset ovat tietysti korviaan täynnä minunkin vihaamista, mutta siis ihan oikeasti: kun BioWaren mestariteos myy ensimmäisellä viikollaan alle puoli miljoonaa tällaisen käsittämättömän tuuban myydessä ensimmäisenä päivänä 7 miljoonaa, missä ihmeessä on oikein vika? Onko länsimainen kulttuuri oikeasti näin rappeutunut?

Ja vahvaa IMOa perään, kun kuitenkin joku kuumakalle tulee tämän viestin jälkeen suoltamaan henkilökohtaisuuksia.
 
Ylös Bottom