Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Noi edelliset videot kertoo kyllä tosi hyvin kuinka paljon bugeja tässä pelissä oikeasti on. Siis ei voi ampua kasvin läpi?? Tätä en oo kyllä huomannu, mutta tulee varmasti käytettyä suojana entistä enemmän.

Jaa, minun mielestäni videot keskittyvät enemmän hauskoihin yksityiskohtiin kuin bugeihin? Pienet seikat kuten vesipostin räjähdykseen kuoleminen, semtexin tarttuminen suojaan, äijän selviytyminen patjalle hypätessä, yms. näyttävät että vaivaa on pelin eteen nähty vaikka nillittämistä tietysti riittää asiasta kuin asiasta näin suositun pelin ollessa kyseessä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jaa, minun mielestäni videot keskittyvät enemmän hauskoihin yksityiskohtiin kuin bugeihin? Pienet seikat kuten vesipostin räjähdykseen kuoleminen, semtexin tarttuminen suojaan, äijän selviytyminen patjalle hypätessä, yms. näyttävät että vaivaa on pelin eteen nähty vaikka nillittämistä tietysti riittää asiasta kuin asiasta näin suositun pelin ollessa kyseessä.

Miten noi videot voi nähdä positiivisesti? :) Karmeita bugeja osa ja osa niitä ihan hauskoja bugeja :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nyt alkaa kyllä mennä vähä oudoks tää, porukat whinee täällä kuukaudesta toiseen miten paska peli tää on mut kuitenkin pelaatte sitä? Jos se on teistä niin paska niin myykää pois ja menkää pelaamaan vaikka sitä COD4:sta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Miten noi videot voi nähdä positiivisesti? :) Karmeita bugeja osa ja osa niitä ihan hauskoja bugeja :)

Ainoa bugit joita tossa videossa huomasin oli banaaninlehdet ja punapiste tähtäin? Kertoisitko mitkä muut niistä oli bugeja.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nyt on alkanu aika paljo näkyyn noita carepackage kranu kädessä juoksevia tyyppejä jotka vaan puukon kans heiluu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nyt alkaa kyllä mennä vähä oudoks tää, porukat whinee täällä kuukaudesta toiseen miten paska peli tää on mut kuitenkin pelaatte sitä? Jos se on teistä niin paska niin myykää pois ja menkää pelaamaan vaikka sitä COD4:sta.

Ei oo kivaa, kun joutuu yksin sitä pelaan...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

[FF]Myytti;1017124 sanoi:
Raitzer, olis kiva pelailla kanssas tässä pelissä. Voinko lisätä? Tai lisää mut GT: Myytti iii

Raitzerin Derail demolition:
Tactical insertion tosiaan vaikuttaa tässä mapissa paljon ja vähän senkin takia hävisitte hyökkääjinä. Toisaalta noilla killstreak rewardseilla ei paljon tässä modissa tee, nimittäin puolustajilla on monesti (tai aina, jos pelataan ihan klaanimatseja) yksi cold blooded stinger -jätkä tai joku vastaava ja jos ei ole heti, niin yhden kuoleman jälkeen on. Toisin sanoen ehkä turhaa korostusta tosta, miksi pelasit kuten pelasit eli kämppimällä/kiertämällä vihujen selkään. Toki tässäkin pätee se, että hidastat heitä, mutta mielestäni demolitionissa on oltava hieman aktiivisempi ja se näkyi tuloksessa. Scavengeria tarvitsee tässä moodissa ihan kivasti vain silloin kun on nadet mukana. Yleensä parille tyypille tämä, jotka pysyy pisimmin hengissä ja muille tactical insertionia. Vähän petyin tähän osaan, mutta esim. vinkki miksi lähteä parilla tyypillä toisella planttipaikalla oli hyvä.

Sitten tämä puolustusosa: voi ziizuz mikä pelityyli sulla. Derail on niin iso mappi, että sitä ei kahdella pelaajalla pystytä hallitsemaan niin ettei tyypit pääse läpi. Kyllä he pääsevät. Aivan järkyttävä vinkki/neuvo tähän. Just tommosen tyylin takia koko idea menee tästä modista. Sattumoisin sulla kävi hyvä tuuri tässä, että pääsit selkään ja ehdit nipin napin defusata. Ei sillä etteikö tolleen B:lle kerkeäisi, mutta jos vihut olisivat kämppineet jossain muualla. Ja miksei kukaan pudota vihollisen harrieria? Sinäkään et edes vaihda classia tuossa edes hetkeksi (esim. cold-blooded ja stinger). Vaihtoiko joku tiimissä sitten? Ja jos jaihtoi, niin saattoi ihmisiltä jäädä huomaamatta tiputus (jota ei siis videossa tapahtunut jos oikein muistan).

Loistavia pointteja secondary weaponista. Lisäksi oma mielipide, että SMG:n kanssa kannattaa haulikkoa käyttää, jos on lightweight ja marathon, koska myös sillä voi tehdä juoksurusheja esim. sisätiloissa ja yllättää vihuja nopeasti (tai ainakin nopeammin, mitä itse SMG:llä). Ts. ulkona SMG ja sisällä haulikko.

Ja miksi ammuit ton harrierin lopussa? :D:D:D Perkkipohtiminen oli vieläkin parempaa, mitä itse ajattelen. Great pointteja, semmosia, mitä en itse ajattele, mutta kuitenkin lähes aina käytän. Samoin loistava pointti puolustamisesta, ettei turhaa höntyile menetetylle pommisaitille. Ei mitään valittamista. Loistavaa.

Raitzerin Flawless Derail TDM:

Paras K/D ratio on hyödyllisin tiimille. Näin on. Ainoa asia, mitä lisään, että myöskin sellainen pelaaja, joka purkaa vihollisten superkämppejä on todella hyödyllinen pelaaja vaikka kuolisikin enemmän kuin tappaisi. Openeilla tällaista tapahtuu lähinnä, mutta myös matseissa AINA vihollinen alkaa kämppiä, kun johdossa ollaan ja tällöin on elintärkeä saada niiden pakka sekaisin ja ottaa muutama kuolema. Menetät hetkellisesti K/D:si, mutta lopussa kiitos toivottavasti seisoo.

Tätä voi tosin kritisoida, kuten varmaan Raitzer sinä ajattelet. Miksei voi vaan kämppiä itsekin ja odottaa virhettä, jolloin päästään itse johtoasemaan ja sit pitää omia asemia. Prone-juttua en ole koskaan ymmärtänyt, mutta nytpä ymmärrän. Nice raitzer! Videossa esitetyt pointit olivat hyviä ja olen niihin aiemmin kommentoinut.

Raitzerin Domination - RPD - Scrapyard - Kuinka pelata kun on häviöllä?:
Odotan siis edelleen capturing the flag domination rushimista... :( Ei ole kiva . Heti alkuun terävä vinkki tuossa. Ihmiset eivät osaa käyttää hyväksi tuota, että katsovat ketkä menossa B:lle yms yms. Ja hyvin huomasit omat virheesi tässä hitaudessa, mutta mielestäni ne eivät olleet isoja. Hyvä vain kun keskityit B:n ja C:n pitämiseen. Omat kattoo B:tä ja sinä yrität kaikin voimin ns. parempana pelaajana yksin hoitaa C:tä ja ihan hyvinhän se meni. Ja killcamin tuijottelu tässä pelimoodissa ei ole kannattavaa niin kuin esim. tdm:ssä kannattaa aina, koska omalle tiimille siitä ei koidu haittaa paitsi silloin, kun on aika lopussa ja pakko hyökätä. Hyvä taas Raitzer.

Ja tulihan vihdoin tämä tilanne, että kaikkien pitää juossa kaoottisesti joka paikkaan ja selität erittäin hyvin miksi. Tätä olen odottanut ja korvaa vähän tuota, ettet tehnykään alkuperäisen idean mukaista. Näin hyviä pointteja en ole edes vielä kuullut sinun suusta ja se on paljon sanottu se. Tuuriakin oli matkassa, mutta kyllä toi sinun RPD ownaus auttoi. Hertsileijaa, että oli siisti matsi ja sinun ylivoimaisesti paras näistä videoista, koska tämä opetti sen, mitä tehdä kun oma tiimi on huonohko open tiimi ja itse ei ajattele omaa K/D ratiota. Aivan uskomatonta settiä jätkä.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Myytti III kiittää ja toivottavasti tykkäsit kommenteista. Niissä on kritiikkiä ja kehumista.

Huhhuh, johan tuli tekstiä paljon yhdellä kertaa :p. Mutta onneksi tää teksti ei oo mitään muuta ku asiaa! Piti kolme kertaa lukee että sain kaikki pointit tuolta irti ja oon kyllä prkl:n otettu kaikesta mitä sanot (oli se sitten kehua tai kritiikkiä). Tää auttaa mua huomaamaan mun videoiden hyvät puolet, joita tulisi vaalia ja sit parantamaan tai poistamaan näitä huonompia puolia.

Toivon todellakin tulevaisuudessa muiltakin yhtä rakentavia kommentteja!!


--------------
Uutta videoo upattuna, pieni update mun videoihin ja kerron syyn miksi videoistani tulee viikottainen "show"

Youtube M21 EBR ACOG - Estate - TDM - Vierailevana kommentoijana master jrano - Duty Calls
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

M21 EBR ei tosiaan ole olemassa, mutta M21 SWS (sniper weapon system) on ja MW1 oli tämä M14 EBR niin onkohan vaan IW jätkät saanu päähän et muuttavat vähän nimeä et sen voi sitten paremmin yhdistää tähän MW1 M14 EBR tykkiin.

Matsis taas aste taaksepäin todella tylsä :) Tosin ei tosta TDM saa mitään spektaakkelia aikaan. Eli jotain kunnon pelimuotoja pelaamaan hophop :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

M21 EBR ei tosiaan ole olemassa, mutta M21 SWS (sniper weapon system) on ja MW1 oli tämä M14 EBR niin onkohan vaan IW jätkät saanu päähän et muuttavat vähän nimeä et sen voi sitten paremmin yhdistää tähän MW1 M14 EBR tykkiin.

Matsis taas aste taaksepäin todella tylsä :) Tosin ei tosta TDM saa mitään spektaakkelia aikaan. Eli jotain kunnon pelimuotoja pelaamaan hophop :D

Juu :p, nooh tää oliki tarkotus tehä tälläseks update videoks.
Ihan vaan lisäykseksi, että MW1:sen M14 ei ollut EBR vaan jonkinlainen modernisoitu M14. :). Silti "pelillisesti" sama ase.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onkos täältä kukaan ollut pelissä jossa kaikilla on speedhack? Äsken koitin normaalisti joinata Ground Wariin servulla vissiin 3x juoksunopeus verrattuna normaaliin. Ihme bugeja peli täynnä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuli äsken normi teamdeath matsissakin vastaan sama speedhack. Eipä juuri napostele sitten mw2 pelaaminen tänä iltana...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onkos täältä kukaan ollut pelissä jossa kaikilla on speedhack? Äsken koitin normaalisti joinata Ground Wariin servulla vissiin 3x juoksunopeus verrattuna normaaliin. Ihme bugeja peli täynnä.
HUUUOOOOOOOOOOOOOH. Se on haxi. -.- sanomattaki selvä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

FFA:ssa oli tänään mulla muutamassa lobyssa toi speedhack. Aika paljo ärsyttää jos pelaa HC SnD niin siellä on niitä riot shiel boostaajia melkeinpä joka kolmannessa pelissä. Tai sit jos pelailee FFA niin siel on taas kaks tyyppiä tappamassa toisiaan tactical insertionilla et saa nuken.

Jos ton nuken tai noi riot shiel challenget haluaa, niin miksi ne ei tee niitä 1vs1 pelimuodossa ku onnistuu siellä ohan hyvin eikä häiritse/pilaa muiden peliä jotka rehellisesti yrittää pelata.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

HUUUOOOOOOOOOOOOOH. Se on haxi. -.- sanomattaki selvä.
No kai joku bugi sen haxinkin tekee mahdolliseksi/aiheuttaa. Jos koodi olisi täydellistä, niin tuskin sitä olisi niin helppo "haxata".
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onkos täältä kukaan ollut pelissä jossa kaikilla on speedhack? Äsken koitin normaalisti joinata Ground Wariin servulla vissiin 3x juoksunopeus verrattuna normaaliin. Ihme bugeja peli täynnä.

Eikös nää oo siis joidenki private matchejä? Näin mää oon ainaki ite käsittäny ton jutun.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tietääkö kukaan mikä challange pitää suorittaa, jotta saisi sen pepsi logon näköisen emblemin?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

FFA:ssa oli tänään mulla muutamassa lobyssa toi speedhack. Aika paljo ärsyttää jos pelaa HC SnD niin siellä on niitä riot shiel boostaajia melkeinpä joka kolmannessa pelissä. Tai sit jos pelailee FFA niin siel on taas kaks tyyppiä tappamassa toisiaan tactical insertionilla et saa nuken.

Jos ton nuken tai noi riot shiel challenget haluaa, niin miksi ne ei tee niitä 1vs1 pelimuodossa ku onnistuu siellä ohan hyvin eikä häiritse/pilaa muiden peliä jotka rehellisesti yrittää pelata.
Nukeehan ei voi vissiin boostata tuol 1v1 kun eikös siellä oo joku 10 tapon raja ja loppuu peli? (Ainakin näin @ COD4)
 
Ylös Bottom