Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

IWn foorumilla ja täälläkin on paljon keskustelua eri pelityyleistä. Mielellään dumataan eri tyylejä: camppiminen on luuseritouhua, puukkojuoksu on ärsyttävintä, claymorien käyttö on noobia, kranuheittimien käyttäjät ne vastä n00beja on ... Katselin juuri clippiä, missä kaveri kontrolloi yhtä tilaa, kunnes saa nuken. Mun mielestä jätkä pelaa varsin hyvin valitsemallaan tyylillä, oli se sitten camppimista tai partiointia. Vain muutaman kuukauden nettipelejä harrastaneena en oikein ymmärrä, että mitä ihmeen väliä tyylistä. Pääasia, että pelaa sääntöjen puitteissa ilman bostaamista tai haxaamista. Mitä mieltä pelityyleistä ja tuosta clipistä?

Niimpä. Mitäs tunkee nokkaansa sinne! Mä oon ihan samaa mieltä että kaikki tyylit on sallituja, kunhan se ei ole mitään boostausta tai hakkerointia. Ja mitä nuubbia niissä claymoreissa on? Oivallinen tapa vartioida selustaa. Silloin kun otat claymoren, sulta puuttuu kranaatit, jolloin et voi viskellä niitä huoneisiin jossa camppii joku. Voit ainostaan flashiä ja toivoa että se sokeutuu siitä.

Mietin tässä justiinsa että tohon puukko-pelleilyyn voisi olla vaikka oma equipmentti, puukon-kestävät liivit. Se olisi sitten equipment slotissa. Ne kestäisi vaikka 2-3 puukon iskua. Olisipa joku kunnon counteri noita puukomiehiä vastaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

! Mä oon ihan samaa mieltä että kaikki tyylit on sallituja, kunhan se ei ole mitään boostausta tai hakkerointia. Ja mitä nuubbia niissä claymoreissa on? Oivallinen tapa vartioida selustaa. Silloin kun otat claymoren, sulta puuttuu kranaatit, jolloin et voi viskellä niitä huoneisiin jossa camppii joku. Voit ainostaan flashiä ja toivoa että se sokeutuu siitä.

Mietin tässä justiinsa että tohon puukko-pelleilyyn voisi olla vaikka oma equipmentti, puukon-kestävät liivit. Se olisi sitten equipment slotissa. Ne kestäisi vaikka 2-3 puukon iskua. Olisipa joku kunnon counteri noita puukomiehiä vastaan.

Totta. Kaikki pelaa omalla tavallaan. Puukkoliiveistä en olisi niin varma. Tosin se olisi hyvä periaatteessa, mutta entäpä jos loppuu vaikka aseesta paukut ja koitan puukottaa äijä ei kuolekkaan ja moraa minut, koska minulla oli kranaatit. Periaatteessa löytyy countteri noihin puukkojuoksijoihin. Sen nimi on AA-12 tai Striker :p.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Commandon rangee vois kyl vähän pienentää, on muuten hirveetä teleporttaamista. Siihen mulla menee hermot. Tai sit jos käyttää commandoo, nii vaatis 2 puukoniskuu että kuolee. Ja nuubituubeille olis kans kiva saada jotain rajotuksia, niinku Cod4:ssa oli että 1. perkki ei ollu käytössä, jos käytti tuubia. Ja last ja final stand pois kokonaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jos pelaan Team Deathmatchea, niin tuleeko mulla vastaan sillon Stimulus Map packin mappeja? Vai pitääkö mun aina valita Stimulus tai Hard Core Stimulus? Tämmönen tuli vaan mieleen, kun ostin ton map packin tänään. Hauskalta vaikuttaa omasta mielestä.

E: Kyllähän se toimikin. Sattui tulemaan Stimulus tuolla TDM.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pelailtiin äsken ja vedin MP5K fmj ja uav Counter uav/Care package ja sentrygun. Oli aika kätevä luokka, ja sain muutaman challengen. Eilen oli aika kettumainen tapahtuma (jonka jälkeen nauroin enkä menettänyt hermoja ihme). Oli Domination wasteland. Sanoin kavereille, että vedän nuken. Se oli ensimmäinen kerta, kun yritin nukea sitten julkaisun lähellä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Käytin n00b luokkaa aluksi. Thermal intervention. En saanut sillä nukea joten otin vielä n00bimman luokan. Scar-h nuubituubi ja thumper. Sain triplekillin kun ammuin luolaan. Sain doublekillin toisella nuubiuubin panoksella. Scarilla 2 tappoa harriin harrilla choppa chopalla 23 tappoa. Menin luolaan ja sain vielä 2 tappoa ja nuken. Olin aikas iloinen. Laitoin nuken päälle, mutta yllättäen kun oli 2 sec aikaa niin hosti tekee Dashboard quitin. Aluksi möllötin tyhmänä ja sen jälkeen nauroin, että minkä ihmeen takia hosti quittasi. Enpähän enään yritä nukea jos ei ole tuttava hostina. Jaahas taas tuli pitkä tarina.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Laitoin nuken päälle, mutta yllättäen kun oli 2 sec aikaa niin hosti tekee Dashboard quitin.

Auts! Itselle käynyt niin, että sain nuken ja hahmo ehti jo ottaa sen säätimen käteen kun peli loppu, eikä nukea. Ärsyttihän se varsinkin ku hävittiin ja voitto oli sekunnin murto-osien päässä. Nooh mitäs lähin suojaan kutsumaan nukea :eek:

Ihan mielenkiintoista kun tuli vastaan pelaaja, jolla oli SPASissa Fall-väritys. Tyylikäs tuunaushan se oli, mutta file complaittia lähti hakkerille.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Totta. Kaikki pelaa omalla tavallaan. Puukkoliiveistä en olisi niin varma. Tosin se olisi hyvä periaatteessa, mutta entäpä jos loppuu vaikka aseesta paukut ja koitan puukottaa äijä ei kuolekkaan ja moraa minut, koska minulla oli kranaatit. Periaatteessa löytyy countteri noihin puukkojuoksijoihin. Sen nimi on AA-12 tai Striker :p.

Jeh, no oishan siinä se tietty. No, nähtävästi tekijät halusivatkin että peliä voi pelata puukolla. Oishan sitä nerfitty jo.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pidin taukoa tuosta karttapaketin ilmestymisestä tähän päivään(Bad Company). Ja ei voi kun todeta että onpas tässä helppo ampua!! äijät tippuu parista ja tuplia tulee joka pelissä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onpas nykyään paljon 10th prestigeä liikkeellä. Osa ilman muuta on rehellisesti hankkinut kannuksensa, mutta aika usein näihin törmää FFAn booster jengeissä. Kuten ihan vähän aikaa sitten Terminaalissa eräs suomalainen, erästä urheilevaa ministerämme muistuttavalla nikillä, kirkui murrosikäisen sortuvalla äänellä pettymystään kun pääsin aina näiden jäljille tekeen joukkotuhoa, eikä tämän kostotoimetkaan menneet oikein putkeen. Täytyy myöntää että siinä kohtaa nousi pieni hymy huulille.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tullu taas ihan kiitettävästi pelattua tätä peliä viime aikoina. Melkein koko ajan menny rpg:llä ja noobituubilla dangerclosen ja sitrepin kans. Tullu haettua boostaajia siinä pelailun keskellä ja onhan niitä taas löytyny.
Jotenki ei enää osaa olla pelaamatta ilman sitreppiä. Ärsyttävää on vaan et vaatii aika paljo jos meinaa saada sen suoritettua sinne 750 tuhoamiseen asti. Ainoa perkki mikä on enää kokonaan vetämättä ja taitaa tällä kiekalla jäädä kesken.
Viimeksi ku katoin oli jotain 420/750.

Samalla löysyin myös merirosvo haulikon marathonin, lightweigtin ja steady aimin kaveriksi. Harmillisesti vasta 70,5 levelillä joten kohta taas kilahtaa uus prestige, mut pitää muistaa toi haulikko taas seuraavalle kiekalle.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

^Täytyypä mennä joskus kimpassa booster-jahtiin jos satutaan samoille areenoille.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

No jopas ollu yhtä lagaamista tänää. Yhtäkään matsia (en pelannu kauaa) en päässy tänää pelaa etteikö olis ollu hirveetä lagia. Ukot liikkuu 15 metriä kerrallaan niin mikäs siinä sitten.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

^Täytyypä mennä joskus kimpassa booster-jahtiin jos satutaan samoille areenoille.

Kyllähän se käy :)

Harmi vaan ku taas menee vähä aikaa ennen ku saa hyvät aseet ja perkit ku eilen tuli taas nappia painettua. Luulin et olin jo menossa seiskalle, mut alkoikin vasta kutos prestige.

Tällä kiekalla ajattelin ottaa tehtäväksi voittaa ne 30 sabotage matsia mikä voi olla kyl aika tiukkaa, mutta pitää kokeilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Laitoin pelin myyntiin. Jaksoin lähes toiselle prestigelle saakka (lvl 70, 1. prestige) ja nettipeliaikaa jäi mittariin noin neljä ja puoli päivää. Eiköhän siinä ollut rahalle vastinetta.

Toki tuli hankittua 1000/1000GS. Spec Opsit olivat kaverin kanssa ajoittain ihan hauskaa, toisinaan sitten sai hakata päätä seinään tunteja jonkun tietyn tehtävän parissa. Ilman bugeja ja vähän paremmalla tasapainotuksella nettipeliäkin olisi ehkä jaksanut pelata vielä lisää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllähän se käy :)

Harmi vaan ku taas menee vähä aikaa ennen ku saa hyvät aseet ja perkit ku eilen tuli taas nappia painettua. Luulin et olin jo menossa seiskalle, mut alkoikin vasta kutos prestige.

Tällä kiekalla ajattelin ottaa tehtäväksi voittaa ne 30 sabotage matsia mikä voi olla kyl aika tiukkaa, mutta pitää kokeilla.
Äijä pelaa varsin hyvin.

Nimimerkillä nenä kipee, mutta nipin napin omin jaloin kulmaan
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kattelin just tota mw2 wikiä, niin huomasin et siihen sabotageen tarvii 50 voittoa :confused:
Eli saa senki unohtaa ku ei siitä pelaamisesta tuu mitää siellä. Kaikki tietää syynki siihen ihan sanomatta.

Pitää tulla uudestaan samoihin matseihin Bentsku. Hyvinhän se sullakin meni, ku tiputit aina mun killstreakit :)

Sais vaan jo sen tarin auki ku en famasista pidä ku ei sillä tee mitään ilman stopparia, ku oon jo tottunu kaikilla muilla pelaan ilman sitä. Edellisellä prestigellä tuli pelattua aika paljo acr:llä ja ei toikaan tarvi stopparia ku laittaa silencerin, ku yleensä jengi ei ehi huomata mistä räiskii niitä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Juu. mulla on peliuran esimmäistä kertaa cold blood challenge työn alla. Lentovehkeiden pudottelu on ihan hauskaa ja challenge aika helpo saavuttaa, mutta siinä on tietty haittapuolensakin. Oon myös tottunu pelaamaan stopparin kanssa ja hieman ihmeissäni kun kanssapelaajiin pitää käyttää kohtalaisesti enemmän kuteja kuin ennen.

Oon aika lyhytpinnainen tässä pelaamisessa enkä jaksa kovin pitkiä haasteita. Sen kyllästymispisteen huomaa korvien välissä, ase alkaa maistumaan samalta kuin kuukausiraporttien vääntäminen ja silloin alkaa yleensä tuleen pataan.

50 voittoputken metsästäminen on ehdottomasti yli mun kyllästymispisteen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mitäs moodeja te harrastatte? Mä en nykyään jaksa juuri muissa kuin HC- matseissa touhuta.
Joku suomitiimi S&D etc. puolelle olis kiva pygaa, kun siellä olis hyvällä tiimitoiminnalla oikeesti käyttöä.

Hauska kommentti muuten tuossa taannoin BFBC tyypiltä: "Tässähän saa tapon yhestä osumasta, kuinka epärealistista" Tiedä sitten millaisena se on oikean sodankäynnin nähnyt :D
 
Ylös Bottom