Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kuuluuko tuossa Second sun kentässä tuon punapiste ja ACOG tähtäimien punaisten pisteiden olla poissa? itselläni ei näy. liittyykö tuo jotenkin tuohon räjähdykseen?

Kyllä kuuluu, ja siitä hahmotkin puhuvat. Liittyy juurikin räjähdykseen: ilmakehässä virittynyt EMP-lataus lamaannutti kaiken elektroniikan alueella.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hahhah hyvä susijengi sait maikerin ja ghostin & kumppanit kiinni rysän päältä. Ei ihmekään kun kyseiset henkilöt on jo jollain 3. prestigellä.

Aika lähellä 3. Prestigeä on jo muutama minunkin kaveri. Eikä ole varmasti horottanu expaa. Muuta kun vastustajan kustannuksella ja rehellisesti.

Ja asiaan. Ihmettelin eilen kun vastustajan 2 viimestä jätkää ampuili kuin viimeistä päivää kartan perimmäisessä nurkassa. Syy tais selvitä nyt kun luin tätä ketjua. Ammutaan kaverin kilpeen, lol. Hoh hoijaa mitä touhua taas. Aina nää pellet pellet keksii jonkun keinon kasvattaa virtuaalipippeliä. Luulis että riittää että pelaaminen on hauskaa ja leveleitä tulee niinkun pitää. Eli rehellisellä pelillä. Silloin ei enää ole paljo järkeä pelata kun se menee tommoseks suorittamiseksi. Onko toi niin kivaa, minä vaan kysyn.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hauskaa sinänsä, koska pelaaminen on nautinnollista täälläkin päässä vaikka KD onkin jostain erittäin syvältä... Älytöntä tollanen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tän pelaaminen on aivan järjetöntä ennen ninjaa, nyt joka helkutin pelissä kaikilla vastustajilla ollut heartbreath sensor. :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mites tappaa yhdellä, koska statseissa taisi olla sama damage arvo?
Vai onko pulttilukko ja tämä "automaattinen" luokiteltu kahteen eri kategoriaan tjsp?

Ne statsit siinä ruudussa ei välttämättä ole 100% tarkat eikä kerro koko totuutta, ei ollut Cod4kään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

näitä 10v kämppereitä ei pelissä tosiaan jaksa, mutta kerran kun pelasin highisessä niin huomasin miten yksi oma puikkelehti toisen kerrostalon ikkunoiden yläpuolella ja vähän ajan päästä olikin talon katolla.. noh, vähän myöhemmin oli taas tulossa highrise ja aattelin itse koittaa samaa, ja ennen matsia tein sopivan classin siltä varalta että katolle pääsisinkin. classi oli seuraavanlainen;

M240 Red Dot Sightillä, secondaryksi Desert Eagle, equipmenttiin tactical insertion. :rolleyes:
Perkit olivat Scavenger Pro, Stopping Power Pro ja Steady Aim Pro josta nyt kummemmin hyötyä ollut.. noh, pääsin sitten matsin alussa sinne katolle, ja mukavasti porukkaa sieltä tuli teilattua.. Kerran satuin kuolemaan mutta Tactical insertion takasi että synnyin samaan paikkaan uudestaan, ja panoksista ei Scavengerin ansiosta tullut pulaa. vähän nopaltahan tämä kuulostaa, mutta hymy oli herkässä kun brittiteinit valittivat matsin jälkeen kun statsini olivat 44-2 :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko kellään tietoa kuoleeko tässä hc-pelimuodoissa helpommin, verrattuna cod4 ja 5. Omasta mielestä kuolee, onko pelkkä mielikuva omassa päässä. HC s&d on tässä ihan hirvittävää kuraa, rundin alussa taivas täynnä nuubeja. Ja pelintekijä vielä auttanut näitä nyybiä laittamalla peliin trumpperin. 4 nuubituubi laukausta per mies, ei näin. Joku täällä hehkutti, että tässä pelissä kartat suunniteltu niin hyvin ettei alussa pysty ampumaan respalta respalle ampumaan. Kommentoija ei vissiin oo tätä kovin paljoa pelannut. Eilen tuli oma ennätys wastelandissa, 5 kuolemaa omaan respaan pelimuoto s&d, oli peli ilo huipussaan. :mad:
Voisivat ottaa tämän ongelman poistamisessa mallia wawista.
Vähän ot kysymys, mutta liittyy kyllä tähän peliin. Miksi Treyarchia haukutaan ja Infinity Wardia hehkutetaan pelintekijänä? Onko kyseessä ihan puhtaasti fanipoika ilmiö, vai onko sillä jotakin realista pohjaakin? Itse tyytyväinen molempiin, mutta IW sais ottaa mallia Treyarchilta ja kuunnella pelaajia ja korjata noita peli ilon tappavia systeemiä päivityksillä. No peli on ollut aika vähän aikaa markkinoilla, joten odotellaan hyvässä uskossa korjaavia päivityksiä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko kellään tietoa kuoleeko tässä hc-pelimuodoissa helpommin, verrattuna cod4 ja 5. Omasta mielestä kuolee, onko pelkkä mielikuva omassa päässä. HC s&d on tässä ihan hirvittävää kuraa, rundin alussa taivas täynnä nuubeja. Ja pelintekijä vielä auttanut näitä nyybiä laittamalla peliin trumpperin. 4 nuubituubi laukausta per mies, ei näin. Joku täällä hehkutti, että tässä pelissä kartat suunniteltu niin hyvin ettei alussa pysty ampumaan respalta respalle ampumaan. Kommentoija ei vissiin oo tätä kovin paljoa pelannut. Eilen tuli oma ennätys wastelandissa, 5 kuolemaa omaan respaan pelimuoto s&d, oli peli ilo huipussaan. :mad:
Voisivat ottaa tämän ongelman poistamisessa mallia wawista.
Vähän ot kysymys, mutta liittyy kyllä tähän peliin. Miksi Treyarchia haukutaan ja Infinity Wardia hehkutetaan pelintekijänä? Onko kyseessä ihan puhtaasti fanipoika ilmiö, vai onko sillä jotakin realista pohjaakin? Itse tyytyväinen molempiin, mutta IW sais ottaa mallia Treyarchilta ja kuunnella pelaajia ja korjata noita peli ilon tappavia systeemiä päivityksillä. No peli on ollut aika vähän aikaa markkinoilla, joten odotellaan hyvässä uskossa korjaavia päivityksiä.

Mw:ssä ei pahemmin respalle ammuttukaan, nyt mw2:n jälkeen tippunut propsit iw:tä kohtaan nolliin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

sitten kyselisin vielä yleisesti porukoilta, tai siis niiltä jotka vastustavat LMG-aseita että miksi ne pitäisi saada pois? mikä niistä tekee niin noboja, ja miksi ette itse pidä niistä? itse tykkään LMG:eistä, koska ovat yleisesti erittäin tehokkaita ja tarkkoja, panoksia löytyyy yllin kyllin ilman Scavengeriakin. mielestäni ainut huono puoli on että jos vihollinen pääsee yllätämään niin yleensä ei kerkeä tekemään mitään koska LMG:thän ovat aika kömpelöitä.. mutta pääosin hyviä
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Miksi Treyarchia haukutaan ja Infinity Wardia hehkutetaan pelintekijänä? Onko kyseessä ihan puhtaasti fanipoika ilmiö, vai onko sillä jotakin realista pohjaakin? Itse tyytyväinen molempiin, mutta IW sais ottaa mallia Treyarchilta ja kuunnella pelaajia ja korjata noita peli ilon tappavia systeemiä päivityksillä. No peli on ollut aika vähän aikaa markkinoilla, joten odotellaan hyvässä uskossa korjaavia päivityksiä.

waw on muuten ihan pelattava peli mut treyarch on kämmännyt tai evottanu sen äänimaailman aivan täysin, siis jos oot talossa ja jossain juoksee vihu niin äänistä et pysty erotteleen missä kyseinen pyry juoksentelee. kun taas mw ja mw2 niin tiedät tarkalleen missä se tykinruoka saapastelee. pelkästään tuon ominaisuuden takia waw on täysin rändom peli ja ihan puhdasta arcadea.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

sitten kyselisin vielä yleisesti porukoilta, tai siis niiltä jotka vastustavat LMG-aseita että miksi ne pitäisi saada pois? mikä niistä tekee niin noboja, ja miksi ette itse pidä niistä?

ilmeisesti, koska niil voi porata huoletta niiin maan perusteellisesti ja räimii vyön menemään?!? emt. ite sillon tällön kans painan LMG:l menee, iha vaa vaihtelun vuoks! ilmeisesti LMG:n käyttö ei oo sitä täälläkin mainittua ja surullisenkuuloista "pro" pelaamista, LoL.

waw on muuten ihan pelattava peli mut treyarch on kämmännyt tai evottanu sen äänimaailman aivan täysin, siis jos oot talossa ja jossain juoksee vihu niin äänistä et pysty erotteleen missä kyseinen pyry juoksentelee.

paskapuhetta, kuuluu selkeesti suunnat. IMO

jotkut muuten moitti aikoinaan WaWin äänimaailmaa, mut kyl IW veti tässä pohjat. tässähän on kaikki äänet jotenki sutastu vaan sinnepäin (poislukien aseiden äänet). huippuna noi jatkuvasti rääkyvät ukkelit :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olipa kerrassan hieno matsi! TDM:iä pelattiin tiimin kokoisella kaveriporukalla Karachissa. Päätettiin kokeilla kuinka käy jos kaikki ottaa Riot Shieldin ja niillä sitten mentiin ryhmänä ja rivissä ympäri kenttää.
Hienoin hetki oli heti alussa kun mentiin jotain käytävää rykelmänä ja vastaan tuli yksinäinen vihulainen rynnien P90 kanssa. Saman tien kun kaveri näki mitä on vastassa lähti tämä karkuun päin vastaiseen suuntaan ja koko meidän tiimi tietty juosten perään. Lopulta hän sai juostua itsensä umpikujaan ja me jäätiin sen eteen kilpien kanssa riviin tukkien tien. Äijä vaan ampuu paniikissa mihin sattuu kunnes huidotaan sitä pari kertaa kilvellä ja eikun seuraavaa saalistamaan. :D

Pikkuhiljaa vastustajat tajusivat tuubien ja sinkojen mahdollisuudet, mutta aika harvoin saivat sen suurempaa aikaan kun kaikilla Blast Shieldit. Lopulta voitettiin yli tuplamäärällä pisteitä vastustajien pisteisiin nähden. :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei meinaa millään pysyä kyllä DM:ssä muiden perässä, turpaan tulee edestä ja takaa. Sen sijaan domination on se jossa vielä pystyy pistämään hanttiin. Lentokentästä diggaa aina vaan enemmän ja enemmän, ohjaamosta hyvä posottaa sinne terminaaliin kleikka selän takana varmistamassa. Siellä mentiin ViveFIN kanssa samalla servulla pitkän matkaa kantamassa ylpeinä sinivalkoisia värejä :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

sitten kyselisin vielä yleisesti porukoilta, tai siis niiltä jotka vastustavat LMG-aseita että miksi ne pitäisi saada pois? mikä niistä tekee niin noboja, ja miksi ette itse pidä niistä? itse tykkään LMG:eistä, koska ovat yleisesti erittäin tehokkaita ja tarkkoja, panoksia löytyyy yllin kyllin ilman Scavengeriakin. mielestäni ainut huono puoli on että jos vihollinen pääsee yllätämään niin yleensä ei kerkeä tekemään mitään koska LMG:thän ovat aika kömpelöitä.. mutta pääosin hyviä

Pääpirteiltään vastasit jo itse kysymykseesi. Ainoa heikkous siis kömpelyys, eli kleikka ovelle, perse nurkkaan ja katse toiselle ovelle jos joku näkyy silmät kiinni ja nappi pohjaan. Niin kun kerran joku sano: "Ei aseet itsessään "noobeja" vaan se miten niitä YLEISESTI käytetään tekee niistä "noobimaisia". "
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo ittekkiku pelasin eilen nii tuli koko porukka publalla vastaan.. mutta eipä siellä pitkään edes kehannu olla... henkinen ikä tyypeillä ehkä jossain 10-12v? nimittäin sen verran kovaa lenti niitä ihmeellisiä sanoja kuin "homo, ***** paska.." jne. ja vielä itse asiaan: ihan sama mulle miten pelaavat.. yks niistä oli vissiin jo 7 prestige (punanen tähti?)

Jep ja pojalla on killstreak päälle 500 samoissa partissä vedety nekin!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

paskapuhetta, kuuluu selkeesti suunnat. IMO

jotkut muuten moitti aikoinaan WaWin äänimaailmaa, mut kyl IW veti tässä pohjat. tässähän on kaikki äänet jotenki sutastu vaan sinnepäin (poislukien aseiden äänet). huippuna noi jatkuvasti rääkyvät ukkelit :confused:

justiinsa eilen koitin, äänet on ku lottorivi. ainakin mun hardwarella, ja luulen et ne ei vaikuta tohon seikkaan mitenkään. se, millä alustalla vihu liikkuu on kyllä kuultavissa mut siihen se sitten jääkin, ainakin mun kuulon osalta.

ja sitte takas mw2: saikos tosta noita kaiken maailman rummutuksia ja jännitys musiikkeja jotenki poistettua?
 
Ylös Bottom