Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mainitsit videossa, että kannattaa tehdä classeja erilaisia tilanteita varten niin sen verran kiinnostaisi että mihin tilanteisiin porukka niitä classeja tekee. Lähemmäs 5 d pelikellossa, mutta mulla classit on pysyny aika lailla samoina koko ajan. Eli:

1. Yleiskäyttöön respamuotoihin poislukien Team deathmatch. Aseena M4 + red dot ja Stinger. Perkit Scavenger, Stopping Power/Cold Blooded ja Ninja

2. Team Deatchmatchiin Famas+ red dot ja PP2000. Perkit Sleight of hand, Stopping power ja Ninja.

3. Stealth-classi, joka on hauska Team deatchmatchiin kun moni kulkee laput silmillä tuijottaen tutkaa. M4 + silu ja USP+ silu. Perkit Scavenger, Cold Blooded ja Ninja.

4. Snipu-classiin Intervention ja PP2000. Perkit Sleight of Hand, Stopping Power ja Ninja.

5. S&D-classi, johon M4+ red dot ja Striker. Perkit Maraton, Stopping Power ja Ninja.

6. Team Deathmatchiin Riot Shield + Striker ja Perkit Maraton, Lightweight ja Commando. Varsinkin Skidrowssa mahtava classi, vaikka nykyään ne pirulaiset ei enää menekkää paniikkiin Riot Shieldiin törmätessä vaan ampuu varpaaseen.

Kaikissa Semtex ja Flashit paitsi Snipu-classissa Claymore ja Riot Shieldin kanssa heittoveitsi. Noista voi varmaan päätellä, mitä pelimuotoa tulee eniten pelattua.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mainitsit videossa, että kannattaa tehdä classeja erilaisia tilanteita varten niin sen verran kiinnostaisi että mihin tilanteisiin porukka niitä classeja tekee. Lähemmäs 5 d pelikellossa, mutta mulla classit on pysyny aika lailla samoina koko ajan. Eli:
Mulla auki 7 classiä ja niillä pärjään jokaisessa pelimuodossa, maratonin tilalle voi joskus vaihtaa scravangerin. Kaikissa on 3. Perk Ninja ja semtex:

1. UMP silencer, Maraton + Lightweight
2. UMP silencer, Maraton + Stoppari (throwing knife publalla)
3. UMP FMJ, Slight of hand, + Stoppari
4 .M16 silencer+reddot, Bling + Stoppari
5. AK silencer, Sleight of hand + Stoppari
6. AK FMJ,Sleight of hand + Stoppari
7.(publalla tää on yleensä) ACR silencer scavanger/one man army+ kleikka! ("loputtomat kleikat" ;D) + stoppari. Eli siis läppä kämpisetti kun alkaa pelit menee siihen et vihutkaan ei pahemmin liiku. :D Matsissa normaalisti: M16 reddot, Maraton + Stoppari

1. classi on lähinnä dominaatioclassi matseissa ja muuten yleissetti SD:ssä. 2. setti toimii joka pelimuodossa. 3 classi semi-kämppi, varmaan tehokkain setti läheltä. 4-6 classit aika perus kämppi, riippuu vähän mapista mitä käyttää. 6 classi noussu omaks suosikiksi koko pelissä. 7. classi on ns. vitutusclassi jota käytän esim Derailissa koska mappi on paska mun mielestä ja porukat kämppii hiukan liikaa. Aika harvoin tulee tosin käytettyä, normaalisti mennä umpilla tai aakoolla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

ymmärrän kyllä jos joku antaa rakentavaa kritiikkiä jollekkin, itse en löydä sitä jos joku valittaa toisen valitsemasta aseesta "miks sul on toi ase ku kaikki tietää et nää on parhaita"....?

Mähän vaan asiallisesti tiedustelin miksei niitä käytä :) Ja ei mun juttuja muutenkaa kannata ottaa tosissaa :3

Rauhaa toverit.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Killstreikit pitäis olla yhdistettynä classeihin, nythän monella on classi tiettyyn pelimuotoon, mutta killstreikit pitäis aina muistaa vaihtaa. Vai moniko lähtee sd:seen tsopperkunnerilla? Deathstreikki tyylikkäästi onkin oikeassa paikassa.

Joku tuossa mainitsi pelaavansa 3+4+11 streikeillä, sanoisin että parempaa tulosta saisi tauluun 3+4+7 tai 4+7+9. Liian pitkä kaula ilman apuja tuo 4->11.

Omissa Classeissa on Umppia ja AK:ta pääsääntöisesti, Normiin ja Hardcoreen tapaa keskiperkki vaihtua, joku snipaclassi ja joku vaihtuva 'teenpä tuon challengen' tai 'heittelenpä puukkoa' -classi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onkos kukaan saanut vielä multikillia c4:silla?
*Facepalm*
Valituksen määrää? Hyvä et ees pari tyyppii uskaltaa antaa negatiivista palautetta videoista, joita suuri osa ihailee. Ei se videoiden laatu kehity, jos kaikki vastaa vain "mahtavaa, jatka samaan malliin!".
Totta, hyvin harva uskaltaa sanoo vastaan. Etenki tällä foorumilla jos et nuole persettä oot yks nilkki
Ihan vielä näin lopuksi tiedustelen mikset käytä ollenka 3 pelin parasta asetta eli umppia famasia ja m16? nää ei oo mun mielipide parhaista aseista vaan yleisesti tiedetty fakta.
M4 ja SCAR-H on myös aika hyviä vehkeitä joista jälkimmäisellä ei ees tarvii tähtää. Ite käytän aika paljo AK tai UZI publalla koska niillä on kiva pelata cwssä enempi Famas/Umppi
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

*Facepalm*

Totta, hyvin harva uskaltaa sanoo vastaan. Etenki tällä foorumilla jos et nuole persettä oot yks nilkki

Ei täällä tietääkseen kenenkään persettä tarvitse alkaa nuolemaan. Porukka vaan hilltyy kun kommentit on tasoa "Jätkä on ihan paska pelaa mä vedän nuken 5sekunnis joten älä sä ala mua neuvoo noilla turhilla videoilla!!!"
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aseista, kun nyt jauhetaan niin mun mielestä red-dotit jne. aika turhia loppupeleis. Rautatähtäin molemmissa MW:ssa tosi hyvä(ainakin itelle sopii) ja siihen silu kiinni niin kiva edetä. Ite vetäny kyl noi challenget läpi kaikil tähtäimil jne. ni saa vaihteluaki mut ku ne on vedetty ni rautatähtäin on kyllä omalle silmälle paras.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

*Facepalm*

Totta, hyvin harva uskaltaa sanoo vastaan. Etenki tällä foorumilla jos et nuole persettä oot yks nilkki

M4 ja SCAR-H on myös aika hyviä vehkeitä joista jälkimmäisellä ei ees tarvii tähtää. Ite käytän aika paljo AK tai UZI publalla koska niillä on kiva pelata cwssä enempi Famas/Umppi

Joku vois kirjottaa jonkun listan että mitkä on näitä ''nuubipyssyjä'' ja mitkä ''pro pyssyjä'' kun tämän foorumin mukaan puolet pelin aseista on nuubipyssyjä mihin ei tarvitse taitoa yhtään ja ensin valitettiin kämppereistä (minä myös) ja nyt valitetaan että vihut juoksevat puukottamassa tyyppejä ja liikkuvat samalla :confused: :eek:

Niin siis ei mitään henkilökohtaista vaan yleisesti täällä foorumilla joka toisessa viestissä joku sanoo että joku ase on epäreilu :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyyppä pyssyt:

M4A1
FAMAS
SCAR-H
TAR-21
FAL
M16A4
F2000
AK-47
MP5K
UMP
VECTOR
P90
MINI-UZI
L86 LSW
RPD
MG4
AUG HBAR
M240
INTERVENTION
BARRET .50CAL
WA2000
M21 EBR
RIOT SHIELD
PP2000
G18
M93 RAFFICA
TMP
SPAS-12
AA-12
STRIKER
RANGER
M1014
MODEL 1887
AT4-HS
THUMPER
JAVELIN
RPG-7
MAGNUM .44
CLAYMORE
FRAG GRENADE
SEMTEX
C4
BLAST SHIELD
TACTICAL INSERTION
STUN GRENADE
FLASHBANG
KNIFE

Pro aseet:

USP.45
M9
DESERT EAGLE
STINGER
SMOKE GRENADE
THROWING KNIFE


e: Jos joku unohtu se menee nyyppä pyssyihin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joku vois kirjottaa jonkun listan että mitkä on näitä ''nuubipyssyjä'' ja mitkä ''pro pyssyjä'' kun tämän foorumin mukaan puolet pelin aseista on nuubipyssyjä mihin ei tarvitse taitoa yhtään ja ensin valitettiin kämppereistä (minä myös) ja nyt valitetaan että vihut juoksevat puukottamassa tyyppejä ja liikkuvat samalla :confused: :eek:

Niin siis ei mitään henkilökohtaista vaan yleisesti täällä foorumilla joka toisessa viestissä joku sanoo että joku ase on epäreilu :p
Eihän limputtaja sanonnut että ase on epäreilu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko oikeesti Red Dot Sight parempi kuin Holographic? Tuokin on kyllä ihan mielipidekysymys, mutta useimmat vaan tuntuvat käyttävän Red Dottia, vaikka olisivat jo aikoja sitten avanneet Holographicin.

Itse käytän kaikissa aseissa rautatähtäintä, paitsi snipuissa Thermalia ja UMP. 45:ssa Holographic, koska sen rautatähtäin on niin pieni, etten näe sen läpi mitään :o
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

"Pro" ei mitään aseita tarvitse vaan vetää fläsäriä päin näköä :)

Tässä ollaan ehdottomasti samaa mieltä!! :D

No leikki leikkinä. Meitä on onneksi monenmoista publapuolen kentillä. Tulos siellä ratkaisee, sama se millä välineillä se on tehty. Pelintekijän tehtävä on pitää jonkinlaista tasapainoa yllä ja nerffata, jos menee överiksi. Tarkoitus ei kait kuitenkaan ole tarjonnasta huolimatta tehdä pelistä vain yhden tai kahden aseen välinen taisto?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko oikeesti Red Dot Sight parempi kuin Holographic? Tuokin on kyllä ihan mielipidekysymys, mutta useimmat vaan tuntuvat käyttävän Red Dottia, vaikka olisivat jo aikoja sitten avanneet Holographicin.

Itse käytän kaikissa aseissa rautatähtäintä, paitsi snipuissa Thermalia ja UMP. 45:ssa Holographic, koska sen rautatähtäin on niin pieni, etten näe sen läpi mitään :o

Ei niissä eroa ole, ite tykkään enemmän holosta vaikka rautaa käytän kaikissa aseissa.

PS. Ota nyt umpistakin se holo pois potkii muuten taivaisiin, ump on kyllä huippu ase toimii kauas ja lähelle.

Edit: limputtaja ja rikkaruoho vois laittaa ton listan spoiler tagiin
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyyppä/pro -aseista puheen ollen kumpaan se Tactical Insertion kuuluukaan?
Tuli tuossa Rundownissa pelatessa snipaajasälli vastaan Tactical Ins. kädessä ja yhtäkkiä olin kuollut. KillCamissä kaveri ampu suht kylmästi mut Tact. Ins:llä. Ja voin vakuuttaa etten ollut minkään sortin hiprakassa pelatessani. Hän niin kuin sytytti insertionia, ja sen pötkön pohjasta tuli sarjatulta päin näköä.

Javelinglitchi ennenvanhaan sapetti niin pirusti, mutta tälle saattoi vaan nauraa.
Toivottavasti kyseessä oli yksittäinen tapaus modaaja, eivätkä tällaiset Insertiontulittajat lisäänny kovin sukkelaan.

Hitto kun en tajunnu kattoo sillon ruudun alavasempaan, että minkänäkönen tunnus näkyi tapon merkkinä. :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko oikeesti Red Dot Sight parempi kuin Holographic? Tuokin on kyllä ihan mielipidekysymys, mutta useimmat vaan tuntuvat käyttävän Red Dottia, vaikka olisivat jo aikoja sitten avanneet Holographicin.

Luultavasti porukka tykkää dotista enemmän sen pienemmän täplän takia. Kaukaa se peittää vähemmän joten tähtäys on hieman helpompaa. Tämä on ainakin oma syyni suosia dottia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli pelattua pari matsia Demolitionia ja ei osaa kyllä kuin ihmetellä oman puolulaisten tyhmyyttä välillä. Kaikki tyypit menee B:lle, ja jättää A:n ilman vartiointia. Huomaan sen radarista ja juoksen sinne päin. Saavat plänittyä A:lle juuri ennen. Tapan plänttijän ja puran pommin. Sillä välin omat juosseet A:lle ja jättäneet B:n ilman vartiointia. Rupesi kyllä kiehumaan siinä kohtaa.. Lopulta kumminkin voitimme matsin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oli pakko tulla valittamaan.. tää spawni systeemi on huippu täs pelissä! Vähän aika sit ku pelasin, spawnasin ja voin sanoo että sekunnin murto-osassa pavelow ampu mut alas! saatana
Minkä takii pitää spawnii oman puolulaisten viereen ois vaikka sellatteet spawni paikat kute monis muis peleis mut sit siitä seurais spawnkilliä ?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

http://www.youtube.com/watch?v=dKAvuPbh7hs

Hienosti onni potki perseelle... Tuosta tulikin mieleen, osaa tuntuu ärsyttävän kun ruutuun pamahtaa kokoajan erilaisia bonus-hommeleita(one-shot kill, long shot kill tms, headshot etc). Itseä ärsyttää vain SnD:ssä, muttei respamuodoissa.

E: Fail, ajattelin että spoileriin olisi saanut laitettua 'youtuben'.
 
Ylös Bottom