Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulla meni ps3 p*sk*ks online jäätymisen takia. . . :mad:jääty sen pari 3 kertaa ja piti joka kerta sammuttaa pleikka. Ja nyt näyttää siltä että lukija ei toimi. Samalla tavalla kävi mun kaverilla

oisko sen 1.08 patchin takia osittain?:confused: onko teillä muillla jäätyny peli?

-naGe111

Mulla meni ps3 p*sk*ks online jäätymisen takia. . . :mad:jääty sen pari 3 kertaa ja piti joka kerta sammuttaa pleikka. Ja nyt näyttää siltä että lukija ei toimi. Samalla tavalla kävi mun kaverilla

oisko sen 1.08 patchin takia osittain?:confused: onko teillä muillla jäätyny peli?

-naGe111

Jaa säki oot täällä naGe111. Pistäppä mut frendiks eli "Sniizu" eli oon cod4:sessa Rikkaruoho. Heti ku voit.

Jaa säki oot täällä naGe111. Pistäppä mut frendiks eli "Sniizu" eli oon cod4:sessa Rikkaruoho. Heti ku voit.

Tämmösten viestien takia on privaattiviestit keksity.

@nage:

aika monella on ilmeisesti jäätynyt tuon pätsin jälkeen pleikkari, mutta en oo kuullu aikasemmin, että kone olisi sen takia mennyt rikki. saattaa olla vaan yhteensattuma, että tuon pätsin aikana hajosi, tai sitten sä oot liian useasti kokeilllut pääsemään pelaamaan, ja se on jäätynyt, niin siten hajonnut.:confused:

@nage:

aika monella on ilmeisesti jäätynyt tuon pätsin jälkeen pleikkari, mutta en oo kuullu aikasemmin, että kone olisi sen takia mennyt rikki. saattaa olla vaan yhteensattuma, että tuon pätsin aikana hajosi, tai sitten sä oot liian useasti kokeilllut pääsemään pelaamaan, ja se on jäätynyt, niin siten hajonnut.:confused:

en oo kyll ihan varma syystä mut sen sanon et lukija rikki:D. mut hyväl tuuril menee takuuseen vaikka umpeutu kuukausi sitten

-naGe111

Sabotagen uusin (toivottavasti ei yleinen) villitys. Pelataan tahalleen omaa joukkuetta vastaan. Otetaan pommi ja viedään se oman "tukikohdan" viereen ja odotetaan, että vastustaja tulee tappamaan ja pääsee helposti asettamaan pommia.
Oli kyl ärsyttävää ja melkein voi olla tyytyväinen, että sai pelin pidettyä hengissä.

Tactical insertion huijareilla on uusi viholllinen. "His name is Sandy Ravage".
Justice Against All the Boosting in MW2 - DualShockers :D

Tuottaa suurta nautintoa katsoa kyseistä pätkää!
Samalla tavalla pilasin muutaman itävaltalaisen pelit toissapäivänä parin kentän ajan. Harmi vaan kun pleikkarilla ei taida pystyä liittymään muiden kuin kavereiden peleihin. Vai pystyykö tavattujen pelaajienkin sessioihin liittymään. Jos pystyisi niin kyllä tekis gutaa...

Pakko nyt myöntää et en ymmärrä mitä tossa meinataan boostaamisella? Ja että Tactical ois huijausta? Ja mitä ne istu jossain nurkissa mitättöminä? En oo ikinä moiseen törmänny kait. Clear me out!

Pakko nyt myöntää et en ymmärrä mitä tossa meinataan boostaamisella? Ja että Tactical ois huijausta? Ja mitä ne istu jossain nurkissa mitättöminä? En oo ikinä moiseen törmänny kait. Clear me out!

Kaverukset ovat vastakkaisilla puolilla ja käyttävät tactical insertionia niin, että toinen syntyy koko ajan viereen ja toinen tappaa häntä niin kauan, että saa nuken tai jotain super killstreakkeja. Jos löydät tämmöisen parivaljakon, älä epäröi tappaa heitä.

Pari moderointitoimenpidettä:
Tästä viestistä annettu punainen kortti, syynä off-topic. Puhtaasti kahdenvälinen viestintä kannattaa hoitaa kahdenvälisillä viestintävälineillä. Kymmentätuhatta konsolifiniläistä tämä viesti ei kiinnosta.

en oo kyll ihan varma syystä mut sen sanon et lukija rikki:D. mut hyväl tuuril menee takuuseen vaikka umpeutu kuukausi sitten
Tästä viestistä annettu keltainen kortti, syynä kirjoitusasu. Sanat kannattaa kirjoittaa loppuun asti, isoja kirjaimia saa käyttää ja hymiöt eivät tee kehnosta tekstistä yhtään helpommin ymmärrettävää. Ensikertalaisena tästä selvisi vain keltaisella kortilla.

Sabotagen uusin (toivottavasti ei yleinen) villitys. Pelataan tahalleen omaa joukkuetta vastaan. Otetaan pommi ja viedään se oman "tukikohdan" viereen ja odotetaan, että vastustaja tulee tappamaan ja pääsee helposti asettamaan pommia.
Oli kyl ärsyttävää ja melkein voi olla tyytyväinen, että sai pelin pidettyä hengissä.

Huah, eilisien pelien yleinen villitys, ettei yksikään pelaaja koskenut pommiin koko erän aikana vaan tietyt henkilöt vain pudottelivat sitten pommille pyrkijöitä.

Sama näytti olevan Capture the Flag pelimuodossa, jossa suomalaiset oli taas edustettuina hyvin.
Eivät paljoa viitsineet evää liikauttaa oman lipun luota ja half-timen jälkeen laitettiinkin heti ilmatila tukkoon ja boostattiin k/d-ratiota pahemman kerran.... muistaakseni pelaajan nimi oli SamCee--- tjsp.

Rupeaa tulemaan jo sen verran negatiivistä palautetta suomalaisille pelaajille, että itse vaihdoin suomen lipun pois, niin ei tarvitse kuunnella tuota marmatusta.

itekkin olen pitäny melko usein brasilian lippua, ettei tuu aina niitä ystävänlisäyspyyntöjä. Eilen ku taas laitoin suomen lipun, nii heti joku hernekeitto yrittää lisätä ystäväks.:rolleyes: eikö suomalaisilla ole kavereita, vai miks pitää aina lisätä joku suomalainen kun semmosen näkee.

Kerrankin ku hylkäsin erään suomalaisen yst. pyynnön, nii se spämmäs sitä nii kauan, ku sanoin, että ei kiitos. sitten se kysy että miksi. vastasin, etten ota randomeita listalleni. no, hänpä sitten viisaana laittoi takaisin, että "sä ootkin tommonen homo." :D

Sitten vielä noihin nuke- huijareihin. Pelaan huvikseen aika usein FFA:ta. suunilleen joka 3peli on semmonen, missä on näitä nuke huijareita. pilasin kokoajan niitten jutut, ja lopussa laitoin viestin, että get your nukes with fai play. tyyppi vastasi vaan, että Let us do it and we let you. huoh. vastasin, no thanks.

omalla tilillä ei oo vielä yhtään nukea, eikä kyllä kiinnostakaan niitä hankkia. S&D FTW! :p

Joo kumma juttu nämä suomalaiset, jotka pyytävät heti kaveriksi vaikka sanaakaan ei olle vaihdettu. Mulla oli inboxi täynnä noita ystävänlisäyspyyntöjä, mutta poistelinpa kaikki.

dude... how cool is this

Kiitoksia kovasti tästäkin one-linerista. Keskustelun sisältö olisi kyllä huomattavasti köyhempää ilman tällaisia kommentteja.

...noh, videossa itsessään hyvin kiteytyi yksi CODin ja nuubituubin hienoista ominaisuuksista. Äärimmilleen viety esimerkki tämä tietysti oli, mutta näitä samoja Keijoja on kaikki SnDt pullollaan ampumassa toivotaan-toivotaan-kranaatteja onnekkaiden kanssapelurien niskaan... 'So not cool' mun mielestä :mad:

Onko tämä pätkä jo ollut täällä? :p Aika uskomaton!

Itseltäni mitkään tuubi tapot eivät saa yhtään kannustusta...

Voisivat pistää päivityksessä uusia pelimuotoja HooCeeseen koska tuossa HQ:ssa ei ole mitään järkeä ja SD:ssä ei noita tappoja saa paljoa kerättyä per matsi. HQ:ssa vihut istuvat HQ:n ympärillä ja ampuvat omia jotka koko ajan juoksevat valtaamaan HQ:ta. Itse käytän cold bloodedia mutta ärsyttää aivan suunnattomasti kun omat eivät tajua käyttää sitä ja vihu saa n. 10 tappoa helikopterilla, enkä itse jaksa enää koko aikaa stingerillä riehua koska tuon Cold-blooded Pro VI:n sain jo kauan sitten kun yritin näitä omia auttaa ja kun se stinger näkyy sieltä selästä kilometrin päähän :mad:

Olen kyllä tuota normiakin aika paljon pelannut mutta yleensä se jää aina siihen kun niitä puukkoapinoita alkaa tulemaan liikaa :p

Onko tämä pätkä jo ollut täällä? :p Aika uskomaton!
YouTube - HIT THIS SHIT!

Just.. Ja jengi sanoo että pelatkaa normia niin ei tarvitse nuubituubiin hajoilla:confused:.. AInoa iso asia mikä COD peleissä on ollut ongelma aina nelosesta lähtien on nimenomaan tuo helv*tin nuubituubi.. Joka pelimuodossa yhtä tappava. Ja nyt MW2sen myötä IW tarjoaa tuubittajille mahdollisuuden olla entistä nobombia tarjoamalla danger closen & scavengerin(käytännössä loputtomat tuubikudit) kaltaisia perkkejä..

Ja yks asia mitä tulee tuubittamiseen en ymmärrä alkuunkaan sellaista asennetta mitä saa useilta suomalaisilta publalla pelatessa. 'No me käytetään kun muutkin käyttää.'

facepalm.jpg

Mitenkäs se sanonta lumipallon heittämisestä rinteeseen menikään:rolleyes:..

Huah, eilisien pelien yleinen villitys, ettei yksikään pelaaja koskenut pommiin koko erän aikana vaan tietyt henkilöt vain pudottelivat sitten pommille pyrkijöitä..

Kavereiden kanssa pelattiin sabotagea niin joku random meidän tiimistä ottaa pommin Afganissa ja menee snipun kanssa kämppimään siihen lentokoneen siiven päälle. No eihän siitä pelistä sit tullu yhtään mitään ja player rewievta lähti kyseille kaverille aika negatiiviseen sävyyn.

Houkuttimena taitaa olla toi pitkä aika ja jengi tykkää pelaa sitä vain tdm tyyliin. Välillä kuullu jotain valitusta kun kavereiden kanssa ollaan rushittu pommi äkkiä paikalleen ja rundi on alle 5 min ohi. x)

COD peleissä on ollut ongelma aina nelosesta lähtien on nimenomaan tuo helv*tin nuubituubi.. Joka pelimuodossa yhtä tappava. Ja nyt MW2sen myötä IW tarjoaa tuubittajille mahdollisuuden olla entistä nobombia tarjoamalla danger closen & scavengerin(käytännössä loputtomat tuubikudit) kaltaisia perkkejä..

No eipä ne aseetkaan tietääkseni mitään muovikuulia ammu joten yhtä tappavia osaavissa käsissä. Ja mistä tulee tuo nimitys nuubituubi, mielestäni tyypit jotka sitä käyttävät ja sillä osaavat ampua ovat kaukana nuubeista( ei tietystikkään kaikki). Aivan turhaa raakumista taas.

Ylös Bottom