Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itellä 1.22 ja nousu jatkuu. Isoin streak 42, olisi voinut olla isompikin, kun liityin kesken kaiken domination wasteland, sniputin siinä ja sitten chopperilal sain tapot 39:iin sitten oli pisteitä loppuun semmonen 10 jäljellä, niin oli pakko laittaa nuke tuleen.

Viestin lähetti alunperin TH3rikke
Grenade Launcher on kanssa hyödyllinen kapistus mapissa kuin mapissa.

Varmasti onkin, mutta se onkin eri asia kuka haluaa/viittii edes käyttään 'noob tubea'. Ite en käytä yhtään ja välillä menee hermot, kun haluaa aselle Masteryn ja sitten pitääkin tappaa 20 noobtubella...

Taidan olla aika kovan luokan sotija, omani on 1.42! On ollut 1.44 mutta se laski koska mun pikkuveli kirjotti ton :mad:

Eipä oo tullu ratioita paljon kateltuu, töissä kylläkin tulee kuunneltuu... :rolleyes: Ei edes kiinnosta kattoa, ettei vaan pelaaminen muutu hiipimiseks ja istumiseks, jolloin se ei enää palvelisi tarkoitustaan; monipuolisena viihdyttäjänä ja naurunremakan aiheuttajana.

Suosikkiclassi perustuu suuriin räjähdyksiin ja valtaviin savupatsaisiin... Famas+tuubi ja thumpperi. Perkkeinä repunryöstö, muu vaara ja magneettimora (rautakankijalat). Liimakranu ja savu lisukkeina.

Yhden nukenkin oon joskus saanu, aikaa siitä on jo... ja paljon. Vois buustailla niitä, heitä kaverikutsuu, jos kiinnostaa... :D Hyviä pelihetkiä kaikille, toivottavasti törmäillään peleissä, moi.

kd ratio 1.50. streak 31.

miten muuten asiasta saappaaseen, onko se tosi että tyypit nykyään "boostaa" jo muisaki pelimuodoisa ko FFA:ssa? pari kertaa nähny dominationissa tätä hommaa. mihin olen tietenki menny välliin tottakai :D.

Eilen oli kyllä loistavat pelit suomiporukalla publaservulla! Boos... Ammuttiin heti niin kauhiasti että hui mahoton! Vitsi vitsi, hyvät pelit oli pääasiassa KFIN-porukalla kun pelattiin. Tiimit vaihtelivat mukavasti pelien välissä ja hauskaa oli! Tänään taas lisää?

Tänään ei oikein tuo publa maistunut, kun eilisestä illasta/yöstä jäi sen verran hyvä maku suuhun. :) MW2 on nykyään taas ihan sukasta, jos ei järjestä tuommoista "suomiservua", kun joka hel**tin vihulla on se nuubituubi ja danger close käytössä! (Jahbaz tappo mut kans eilen nuubituubilla! :mad:, mut vain yhen kerran...)

PS: Hasselin PSN kommentin mukaan JouColla pöpöttää vieläki! :p

Eilen oli kyllä loistavat pelit suomiporukalla publaservulla! Boos... Ammuttiin heti niin kauhiasti että hui mahoton! Vitsi vitsi, hyvät pelit oli pääasiassa KFIN-porukalla kun pelattiin. Tiimit vaihtelivat mukavasti pelien välissä ja hauskaa oli! Tänään taas lisää?
Tänään ei oikein tuo publa maistunut, kun eilisestä illasta/yöstä jäi sen verran hyvä maku suuhun. MW2 on nykyään taas ihan sukasta, jos ei järjestä tuommoista "suomiservua", kun joka hel**tin vihulla on se nuubituubi ja danger close käytössä! (Jahbaz tappo mut kans eilen nuubituubilla! :mad:, mut vain yhen kerran...)
PS: Hasselin PSN kommentin mukaan JouColla pöpöttää vieläki!

kai ku se tunki telkkarista otsaan... :mad:
vois tänääki tulla vääntää. kunhan JouCCC(P)o tulee messiin. ihan hauska oli kyllä MW2 juu, jahbanki näin ekaa kertaa muuten kun matsissa pelaamassa :eek:

mä ite meinasin 3 viikkoo sitte saada chopperin mut sit mä en saanukkaa :(
mitkä ois hyvii aseita? commando pro on paras

Ite käytän nykyään tota last standia, siihen M93 akimbot nii aina tippuu se jätkä jos nenä edessä on.
mä sainki AC-130:n eilen! laatikosta.

saitko sd:ssä vai respassa sen AC-130? noi laatikot on aika kovii sd:ssä:cool:

Se oli Free-For-All ja itseasiassa vastustajan laatikko. olisinpa nähnyt sen ilmeen, keneltä otin sen! varmaan ketutti. sillä hienolla ufolla sitten napsin 15 tappoa ja kirin listan viimesimmästä ekaksi ja voittoon. oli kyllä hieno tunne! sitten siirryin SD servuun jossa oli vähintään 11 ja yleensä 12 suomalaista. ei tullut enää paljoa laatikoita. :(

Oon ny pelannu hetken tätä ko. peliä ni onks toi nuke joku saavutuski oikee ku sain sen search and demolitionissa vai mikä sen pelimoodin nimi nyt olikaan? Vastustajilta ja omilta vaan tuli kunnon kasa viestiä tuon jälkeen...

Ku mä en ikin saa 5 kill streak kovempii striikkejä ni käytän tällästä settiä
P90 Extended mags
Scavenger
Hardline
Steady aim

Killstreakit
UAV
C UAV
PREDA

Toi o loistava toi P90 panokset ei lopu ikinä ja ei tarvi ees tähdätä senkun lonkalta rytkyttää.
Muutenkin kun pelaan niin motto on "nappi pohjaan jumala ohjaa"

Oon ny pelannu hetken tätä ko. peliä ni onks toi nuke joku saavutuski oikee ku sain sen search and demolitionissa vai mikä sen pelimoodin nimi nyt olikaan? Vastustajilta ja omilta vaan tuli kunnon kasa viestiä tuon jälkeen...

Tarkoitat Demolitionia? SNDssä nuken paukuttaminen on aika kova juttu, mutta luulenpa, että sait sen Demolitionissa, jossa on 2 roundia ja yhesti hyökkäät ja yhesti puolustat ja vika sitten jompikumpi.

Onneks olkoo kummiskin :)

Voitte lisätä mut (juska86), kiinnostaisi porukalla tätä pelailla kun en vielä ole ehtinyt moninpeliä muuten kuin soolona tesmimään. Onko jotkin vakiopeliajat/päivät vai sattumanvaraisesti?

Jos vedit vaadituista tapoista jotain 15 yhdistelmällä harrier ja chopper gunner, niin ei siinä oikeastaan mitään erikoista ole. Muilla killstreakeilla ihan hatunnoston arvoinen suoritus.

Ihan jokaista noin 20d pelanneiden jamppojen viestiä ei kannattaisi ottaa niin kirjaimellisesti tosissaan... :D
Mut hyvät naurut taas tuli. Sisäpiirin vitsi lopuksi... "Kuka ownaa, kuka ownaa"....
Ja illalla kalijapäissäni taas sekoilemassa jossain suomiservussa. Jouco mä poraan sua vielä vattaan...

@ Lyllerö

Kyllä se Search and Destroy ( oliks toi oikein kirjoitettu?) kyseessä kun eilen siellä kahdestaan pelattiin. Ite sain siinä mapissa vaa yhden tapon vaikka olinkin siellä Invasionin talon yläkerrassa tuubin kanssa kyttäämässä :cool: Ärsyttäviä ne pelaajat, jotka menee ampuessaan maahan?! Onko tullut muilla vastaa? Varmaan jonkun sortin hakkerointi hommia kyseessä koska eihän se ole mahdollista mennä alas niin nopeasti painamalla ympyrää ampuessa:confused:

Oli taas hieno pitkästä aikaa pelata pelin tehokkaimmalla aseella, eli tactical knifellä. Sillä irtoo pelin parhaimmat naurut, eikä kukaan voi haukkua kämpperiks. Nuken vois joskus vetää sillä piruuttaa.:D:D:D

Ylös Bottom