Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tossa kaveri eilen kiroili että sillä on joku sata kertaa katkennut matsi, lentänyt ulos ja ruudussa teksti "Client command overflow". Epäiltiin että joku käyttelisi salaa hänen langatonta verkkoaan, mutta nyt mulle tuli kaksi kertaa peräkkäin sama. Kukaan ei voi käyttää verkkoani.

Ulkomaanfoorumeiltakin jo katselin, mutta siellä vastaukset oli lähinnä "Me has a that 2 XDXDXD lol omzgs XDXD!!1"

Tähän ketjuun ynnäsin tämän koska kyseessä on ilmeisesti ongelma joka ilmenee vain MW2:n kanssa.

Mikä mahtaakaan olla tuo?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tota viestiä sai viikonloppuna kattella "muutaman kerran". Muutenki peli toimi aika epäluotettavasti. SKYNET käynnistymässä? :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noniiin, en tiedä kuinka moni muistaa tai on katsonut mun edellisiä videoita, mutta mitä vähempi sitä parempi. Lopetin MW2 pelaamisen oikeastaan heti kun Barret-montage valmistui, mutta päätin palata pelin pariin kesän alussa tehdäkseni uuden, kunnollisen MW2-montagen paremmalla varustuksella ja tietämyksellä. (Video viestin lopussa)

Tässä muutamia asioita joihin olen panostanut tätä montaasia tekiessä, mitä ei edellisissä videoissani ole ollut

- CAPTURE CARD, ei videokameralla kuvattua enää eieieiei
- Pelin äänet messissä
-> Musiikin synkkaus
- Kunnon editointiohjelmat (Sony Vegas, Pinnacle Ultimate), ei enää hikistä Movie Makeria
- VAIN Search And Destroyta
- Ei yhtä tiettyä asetta eikä pelkästään snipuja, vaikka sniput ovatkin tässä aikalailla pääroolissa
- Ei överi pitkä video (vajaa 4 min), toisin kuin se ensimmäiseni (jotain 7 min huoh.)
- Palautteesta otettu opiksi ja pelaaminen sekä editointi pieni pilke silmäkulmassa ;)

Jos on jotain kommentteja videota koskien, niin jos vain mahdollista laittakaa se mieluiten Youtuben kommenttiboksiin, jotta tämä ketju pysyisi kuitenkin lähinnä itse pelistä keskustelevana.

Tässä vielä linkki videoon Youtubessa YouTube - MW2 SnD Montage 'Breath' | Sync

 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jaksoin kattoo jopa 2 minuuttia tota perus publa sd mättöä. Mä en jaksa ymmärtää et minkä takia porukka tekee jotain videoita pelissä mis on vaan rumia tappoja ja sit niitä missä käy tuuri. Ehkä peruskoululaiset saa näistä videoista jotain kiksejä ku taitava intervention soh quickscope ownageGODprooxxZZZzzxii leikkii rock n roll staraa videopelissä.

Henkilökohtaisesti ei uppoo ja eiks noille montageille oo joku muu paikka ku yleinen ketju?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Minusta video oli tosi hieno. Kuvanlaatu on hieman heikko mutta... Musa on ihan parasta A-ryhmää, frägit (tuuria tai ei) oli myös hienoja. Estaten nuubituubi Knock Out oli loistava! :D Hyvä Tanelto. Älä välitä mitä nää Tappajat sun muut sanoo, montaasi on yks parhaita vähään aikaan ja sillä sipuli! :)

Nii, videon ois voinu postaa tonne http://www.konsolifin.net/bbs/cod-media/ ketjuunkin. Täällä sen toisaalta näkee COD-yhteisöön kuulumattomatkin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mä tykkäsin kanssa. Mukana hienoja frägejä ja kivaa vaihtelua ja tykkäsin myös editoinnista... KO oli mahtava... :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllähän siinä taitoa äijältä löytyy! parhaat naurut tuli heittopuukkotaposta underpassissa.

Sitten takas topicciin, onko tietoa että onko resurgence päivittynyt jo pelimuotoihin?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nii, videon ois voinu postaa tonne http://www.konsolifin.net/bbs/cod-media/ ketjuunkin. Täällä sen toisaalta näkee COD-yhteisöön kuulumattomatkin.

Katos perhana, mulla on tuolla se vanhakin video eikä silti tullut mieleenkään että täällä tosiaan on oma sivu COD-medialle. Kätevää :eek:
No mut laitoin tän vidin nyt sinnekin, johon linkistä pääsee jos sinne jotain asiaa on. http://www.konsolifin.net/bbs/cod-media/85662-modern-warfare-2-snd-montage-breath.html#post1119613
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Viitisen tuntia pelannut nyt uuden karttapaketin hommaamisen jälkeen ja kertaakaan ei ole yksikään uusi mappi osunu kohdalle. Muilla samoja "ongelmia"?

Ja on oikea versio karttapaketista.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oletan sun pelanneen niitä vanhoja pelimuotoja. Ne uudet mapit pyörii vain Resurgence ja HC Resurgence muodoissa. Varmaan ihan kohta ne päivittää pelimuodot jolloin uudet kartat tulee kiertoon kaikkiin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oletan sun pelanneen niitä vanhoja pelimuotoja. Ne uudet mapit pyörii vain Resurgence ja HC Resurgence muodoissa. Varmaan ihan kohta ne päivittää pelimuodot jolloin uudet kartat tulee kiertoon kaikkiin.

Äske pelasin nii löyty muistakin pelimuodoista :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko tässä sama juttu kuin Waw:ssa, että peli tunkee jatkuvasti DLC-mappi lobbyihin, vaikka DLC:tä ei omista? En ole pariin kuukauteen aktiivisesti pelannut, joten ei ole tullut selväksi ja jos on tosiaan yhtä idioottimainen systeemi kuin Waw:ssa, niin ei tule pelattua vastaisuudessakaan.
 
Ylös Bottom